Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere Camin Cultural Bursucani,comuna Balabanesti,judetul Galati.


Detaliu pentru invitatia numarul 326319
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Balabanesti (Primaria Balabanesti)
Numar invitatie: 326319/11.05.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere Camin Cultural Bursucani, comuna Balabanesti, judetul Galati.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balabanesti (Primaria Balabanesti)Cod fiscal: 4499303, Adresa: str.Principala nr.22, Balabanesti, Telefon: 0236348625, Fax: 0236348508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.22, Balabanesti, Romania, cod postal: 807010, telefon: +40 0236348625, fax: +40 0236348508, persoana de contact: Dorin Codreanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Balabanesti , judetul Galati, str.Principala nr.22, Balabanesti, Romania, cod postal: 807010, telefon: +40 0236348625, fax: +40 0236348508, persoana de contact: Dorin Codreanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere Camin Cultural Bursucani, comuna Balabanesti, judetul Galati.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Caminul Cultural Bursucani se afla in intravilanul satului Bursucani si se vor executa lucrari de consolidare a constructiei, extindere, grup sanitar cu fosa vidanjabila
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 654, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 13 099.76perioada de valabilitate :60 zile pentru o evaluare unitara-se raporteaza perioada de valabilitate a garantiei de participare la termenul limita de primire a ofertelormodalitate de constituire : art.86 alin (1) din HG nr.925/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie :65 498, 8, suma ce reprezinta 10% din valoarea estimata-modalitatea de constituire : in conformitate cu prevederile art 89 alin.(2) din HG nr.925/2006, in cazulretinerilor succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art.180- completarea formularului 1A (in cazul unei asocieri fiecare asociat, inclusiv liderul, este obligat sa prezinte acest formular- certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale : in orginal, copie legalizata sau conform cu originalul( in cazul unei asocieri fiecare asociat, inclusiv liderul, este obligat sa prezinte acest formular)- certificat de atestare fiscalaeliberat de organulde administratie fiscalaa unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societateaare sediul social privind plata la bugetul general consolidat: in orginal, copie legalizata sau conform cu originalul( in cazul unei asocieri fiecare asociat, inclusiv liderul, este obligat sa prezinte acest formular-certificatele fiscale se solicita in baza art.181 din OUG. 34/2006-cerinta referitoare la certificatele fiscale : din acestea sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna aterioaracelei in care se depun ofertele /candidaturile.II.art.181- completare declaratie 1B1A (in cazul unei asocieri fiecare asociat, inclusiv liderul, este obligat sa prezinte acest formular-certificatul de participare cu oferta independenta- declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (se va prezenta atatde de catre subcontractantcat si de tertul sustinator- persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Codreanu Dorin ? primarComisie : - presedinte : Tamasanu Maricica- secretar al comunei BalabanestiMembri : Balaban Geta- contabil la Primaria BalabanestiNeamtu Grigore- referent la Primaria BalabanestiCodreanu Ovidiu ? referent la Primaria BalabanestiDorvos Lucica- referent la primaria Balabanesti Pentru persoane juridice romane :1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achzititiei publice.Pentru persoane fizice romane1. Autorizatie de functionare / altele echivalentePentru persoanele juridice/fizice straine : Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: bilant contabil: se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2010vizate si inregistrate de organele competente.( copie legalizata sau copie conform cu originalul )(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular )Informatii privind cifra globala de afaceri( Cerinta minima numai pentru persoane juridice) : Declararea cifrei globala de afaceri pe ultimii 3 ani ( Formular 4)Cerinta minima : media cifrei de afaceri va fi de :1.309.976 leiSe solicita Formular 2 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )Lista cuprinzand subcontractantii/asociatii , insotita si de acordurile de subcontractareDeclaratie privind lista asociatiilor si a sucontractorilor -formular 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa detina minim urmatoarea dotarea tehnica proprie / inchiriata /contracte/angajamente de furnizare : -autobetoniera-autocamoin-mai autocompactor- buldozer-excavator-autocisterna- aparat sudura- trusa scule constructiiToate actele privind utilajele solicitate se vor prezenta in copii legalizate.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul )Neprezentarea acestor documente duce la descalificarea ofertantului fara posibilitatea completarii ulterioareToate actele privind utilajele solicitate se vor prezenta in copii legalizate sau copii conform cu originalul.PersonalCompletarea unei declaratii pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Formular 8 -inclusiv, Declaratia pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal;
-Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de lucrari : -responsabil tehnic cu executia, cu atestat-responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu atestat.-responsabil ssm( sanatate si securitate in munca), Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumulExperienta similaraCerinta minima : Completare- Fisa experienta similara( formular 5);lucrari similare si care au avut valoarea egala sau mai mare 654 000lei .UtilajeCompletare - formular 7Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. A) Standardele de asigurare a calitatii : Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie legalizata sau copie conform cu originalul- ISO 9001/2008 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de liderul asociatiei.B) standarde de protectie a mediuluiCertificate emise de organismele independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, copie legalizata sau copie conform cu originalulSe precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului .- ISO 14001/2005 sau echivalent.Nu se accepta in curs de certificare.In cazul unei asociatii, asocierea va fi legalizata, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicare offline
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer