Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL COMUNA PARDINA, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Pardina (Primaria Pardina)
Numar invitatie: 340908/12.12.2012
Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL COMUNA PARDINA, JUDETUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pardina (Primaria Pardina)Cod fiscal: 4508835, Adresa: Comuna Pardina, jud Tulcea, Pardina, Telefon: +40 728159188, Fax: +40 340814186
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Pardina, jud Tulcea, Pardina, Romania, cod postal: 827180, telefon: +40 728159188, fax: +40 340814186, persoana de contact: Chislitchi Iordan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Pardina, str.Aleea Veche, nr.14, comuna Pardina, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL COMUNA PARDINA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se propune reabilitarea constructiei existente si extinderea cu un corp care sa adaposteasca functiunile (grupuri sanitare, depozit de scaune si diferite alte efecte necesare spectacolelor precum si o centrala termica).
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 517, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 10348 lei. perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin 90 zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul RO93TREZ6415006XXX000158, CIF 4508835In cazul in care ofertantul este IMM , aceste poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri , garantia de participare si garantia de buna executie , situatie in care aceasta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM . In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM ?urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16 alin (2) din Legea 346/2004.In conformitate ce art 278 1alin 1 lit. B autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei cintestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4297 lei- constituita astfel: 4200lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420000 lei conf. Prev. Art. 278 1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului delucrari: -retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile prezentate la plata. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratia acestuia, un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform art. 90 alin (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie a contractului conform articol 92 alin. 4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului1. Declaratie privind eligibilitatea declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularil 1).2. Declaratie privind eligibilitatea declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform Ord. ANRMAPnr. 314/2010)4. Declaratie privind conflictul de interese (neancadrarea in prevederile art 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta si de catre asociat/subantreprenor/tert sustinatir, daca este cazul;Persoanle cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante ? comuna Pardina, judetul Tulcea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, in sensulOrdinului nr.170/2012 al Presedintelui ANRMAP sunt: CHISLITCHI IORDAN - PrimarDANILENCU DUMITRU ? Consilier localRADU MARIA ? Consilier localTIMOFAN AUREL GRIGORE ? Consilier localDUMITRESCU TUDOR ? Consilier localPOCORA MIHAELA DENISIA ? Consilier localCUPRIAN IONEL CRISTACHE ? Consilier localNAUMENCU ANA ? Consilier localTIMOFAN CORNEL ? Consilier localPINDIC CRINA ? ConsilierCORNEI DIMITRINA ? ReferentPANAIT VASILE ? ReferentEFTIMIE CARMEN -Expert superior, expert cooptatOLARIU MARIANA - Expert superior, expert cooptat5) Certificatele constatatoare privind obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale(formulare tup eliberate de autoritatile competente) astfel: -Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat , eliberat de organele competente ale Ministerului Finantelor publice, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
- Certificat privind plata catre bugetul local eliberat de catre organismele competente ale administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante. Poeratorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se pot depune in original / copie legalizata / copie lizibila ?conform cu originalul?. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat constatator de la Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor): -domeniul de activitate al ofertantului (tuturor acociatilor ) corespunde obiectului procedirii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata; (in original / copie legalizata / copie lizibila ?conform cu originalul?). Conform Art.181lit.a)/OUG34/2006excludereadin procedura doar daca s-a pronuntat falimentul. Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat iar documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice / fizice straine ? vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa traducerea legalizata in limba romana dupa documentele din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici ? Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiaraFisa de informetii generaleCerinta nr. 1:1) inf. privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani, exprimata in lei(ron);2) Se solicita media cifrei de afaceri ) Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim1 034 808 lei fara TVA . Mentionam capentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta pesoana , atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula , prin prezentarea unui angajament ferm resp. , incheiat in forma autentica , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului res. econom. si fin. invocate. Pers. care asigura sustinerea economica si fin. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181 lit a), c1) si d) si art 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Anexa nr. 17 - Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE continand beneficiar, perioada si locul de executie si daca acestea au fost aduse la bun sfarsit indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani contracte de executie lucrari similare de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 517404 lei fara TVA) Fisele de exp. similara vor fi insotite de copii ale informatiilor relevante privind indeplinirea exp similare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului, Declaratia privind efectivele medii de personal. Personal necesar - nivel minim: 1 sef santier Studii superioare tehnice 1 inginer instalatii electrice studii superioare 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) 1 Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii in domeniul: constructii civile 1 Responsabil cu tehnologia sudurii (RTS)Se vor completa: Anexa nr. 7 - PERSOANELE RESPONSABILE CU EXECUTIA LUCRARILORAnexa nr. 8 - GRAFIC FIZIC SI VALORIC DE EXECUTIE A LUCRARIIAnexa nr. 14 - PERSONAL MUNCITOR DE SPECIALITATE 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati de constructii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Orice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii2. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati de constructii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.Ulterior deschiderii procedurii NU se accepta completarea cu documente aferente conditiilor de participare . Lipsa sau neconformitatea unui docume
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer