Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere camin cultural Livada


Detaliu pentru invitatia numarul 330480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNANOJORID
Numar invitatie: 330480/25.06.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere camin cultural Livada
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNANOJORIDCod fiscal: 4454999, Adresa: Judetul Bihor, localitatea Nojorid , nr.105 I, Nojorid, Telefon: 0259-393194, Fax: 0259-393192
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Nojorid, Judetul Bihor, localitatea Nojorid , nr.105 I, cod postal: 417345, telefon: +40 259393194, fax: +40 259393192, persoana de contact: Vese Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Nojorid, Judetul Bihor, localitatea Nojorid , nr.105 I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere camin cultural Livada
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si extindere camin cultural Livada
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 114, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 20.000 LeiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participarei) Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara ori de o societate deasigurari, in favoarea Autoritatii Contractante ? in original;Documentul de garantare pentru participare la licitatie, in original, se va prezenta in limba romana sau inlimba in care a fost emis, insotit de traducerea in limba romana, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpeipersoanei garantate, in conformitate cu contractulgarantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpapersoanei garantate;ii) Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante, cod fiscal 4454999 contRO79TREZ0765006XXX010705, deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI ORADEA ? in original;iii) Depunere de numerar la casieria Autoritatii Contractante ? in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si ofertantul declarat descalificat.In cazul respingerii unei contestatii conform art.278, alineatul (5) din O.U.G. nr.34/2006, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului de furnizare, suma stabilita conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea Contractului, exclusiv TVA, conform art.89 din H.G. nr.925/2006.Modalitati de constituire a garantiei de buna executie: se vor avea in vedere prevederile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare Formularul 1 (din Capitolul III) ? Declaratie privind eligibilitatea2.Prezentare Formularul 2 (din Capitolul III)- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063.Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, prin care certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Formularul 5, Capitolul III - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.5.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru, depozitele etc.) din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In situatia in care ofertantul are sediul principal si sediile secundare, punctele de lucru si/sau depozitele in localitati diferite, acesta va prezenta Certificate privind plata obligatiilor catre bugetul local pentru toate sediile secundare, punctele de lucru si/sau depozite.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.6.Documente privind plata impozitelor pentru persoanele juridice straine-Operatorul economic va prezenta documente edificatoare valabile (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la A.N.R.M.A.P., care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din O.U.G. nr.34/2006, respectiv ale art.97 din H.G. nr.925/2006.7.Prezentare Formularul 6 (din Capitolul III)- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Crainic Mircea-primar, Baba Petru Tudor-viceprimar, Cristea Eva-contabil, Bogdan Floare-consilier, Dorog Ioan-consilier, Nete Dan-consilier, Pop Viorica-consilier, Talos Koszeghi Sorin-consilier, Vasadi Viorel-consilier. Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Vese Viorica - presedinte comisie; Baba Petru Tudor, Ionel Maria, Cristea Ioana, Crainic Gheorghe. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului emis de catre Oficiile Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (principal si secundare), ca obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei, precum si faptul ca ofertantul nu se afla in procedura de lichidare, reorganizare sau faliment ori cu activitatea suspendata.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu orginalul, iar valabilitatea certificatuluifiind de 30 zile de la data eliberarii acestuia.2.Forma de inregistrare/atestare pentru persoane juridice straine-Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.De asemenea, persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, in traducere legalizata in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii generale privind cifra de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani de referinta (2008, 2009, 2010) sa fie cel putin egala cu: 1.000.000 lei . (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor /asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Rezultatul financiar pe anii 2008, 2009, 2010 conform Bilantului contabil, trebuie sa fie pozitiv.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta nr.2Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2009, 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea cerintei impuse si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009Pentru persoanele juridice straine se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competentein ?ara respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani(2009-2011 inclusiv), continand valorile, perioadele de prestare si beneficiarii acestor lucrari., Cerinta nr.2Lista de experienta similara (dovada ca in ultimii 3 ani (2009-2011 inclusiv) a indeplinit cel putin 1 (un) contract similar al carui valoare sa fi fost de minim 1.000.000 Lei fara TVA.), Cerinta nr.3aDovada capacitatii tehnice si profesionaleDeclaratie care contine informatii privind dotarile cu utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluisi aflate in dotare proprie, in chirie, in leasing, dupa caz, puse exclusiv la dispozitia executiei contractului de servicii, structurata pe denumirea utilajelor si echipamentelor, unitatea de masura, cantitatea, durata normala de viata, durata de viata consumata, valoarea de inventar si forma de detinere., Cerinta nr.3bDovada capacitatii tehnice si profesionaleDeclaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, precum si a listei cu personalul specializat si direct implicat in realizarea contractului.Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii: 1. Coordonator de proiect ? inginer cu experienta profesionala de cel putin 5 ani in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar ;2. Inginer instalatii pentru constructii cu experienta profesionala de cel putin 5 ani;3.Resp. cu asig. calitatii AQ/CQ, atestat prin dispozitie interna, potrivit H.G. nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii, daca este cazul, Cerinta nr.5Acord de asociere Cerinta nr.1Standarde de asigurare a calitatiiCertificatdeatestareISO-9001 privind managementul calitatii valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent, Cerinta nr.2Standarde de de protec?ie a mediuluiCertificat ISO 14001 privind mediul sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, Cerinta nr.3Alte standarde si autorizatiiAutorizatie de specialitate ANRE pentru executarea lucrarilor de instalatii electrice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer