Achizitie publica - Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal in COMUNA APAHIDA judetul CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 352217
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352217/07.08.2013
Denumire contract: Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal in COMUNA APAHIDA judetul CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: +40 264231777, Fax: +40 264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: pACURAR RADU NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comuneiAPAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: pACURAR RADU NICOLAE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal in COMUNA APAHIDA judetul CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 956.460 ron, formata din : Cheltuieli pentru investitia de baza = 948.570 leiOrganizare de santier=7.890 leiCheltuieli diverse si neprevazute=0 lei?Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal?-Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei lungime totala :2300 m , pe urmatoarele tronsoane: Tronson str. I.C.Bratianu CVA1-CVA2 = 280 mTronson str. I.C.Bratianu CVA2 ? capat retea= 82 mTronson str. T.Vladimirescu SP1- CVA3= 12 mTronson str. T.Vladimirescu CVAex. ? CVA4= 10 mTronson str. L. Blaga CVA4 ? CVA5= 74 mTronson str. L. Blaga CVA5 - capat retea= 87 mTronson str. L. Blaga CVA5 - capat retea= 85 mTronson str. T.Vladimirescu CVA4 ? CVA6= 270 mTronson str. T.Vladimirescu CVA6 ? capat retea = 650 mTronson str. T.Vladimirescu CVA6 ? capat retea = 750 m- Exinderea retelei de canalizare, lungime totala :1523 m, pe urmatoarele tronsoane: Tronson str. T.Vladimirescu ?Canal 1 CM1-SP2 = 597 mTronson str. L. Blaga ?Canal 2 CM1-CM6 = 168 mTronson str. L. Blaga ?Canal 3 CM1-CM3 = 84 mTronson str. I.C.Bratianu ?Canal 4 CM1-CM9-CM2 = 327 mTronson str. I.C.Bratianu ?Canal 5 CM1-CM7 ex.= 83 mTronson str. I.C.Bratianu ?Canal 6 CM1-CM8-CM6 = 264 m-Bransamente apa si racorduri canal, conform Proiectului tehnic .
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 956, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP?18.000 lei-Perioada de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei, 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire a GP: Scrisoare de Garantie Bancara-F.original sau?Chit emisa de caseria aut.contra-original sau?OP conf de banca emitenta Original(contul Primariei Apahida nr.RO60TREZ2165006XXX006926 deschis la Trez Cluj CF 4485243)sau* instrument de garantare emis de o societate de asigurari;Pentru o garantie de particip depusa in valuta, echival se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;reducere 50 % pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata. Obs. In cazul in care ofertantul a constituit GPla procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM(F.16)oferta acestuia va fi respinsa la deschidere.In orice situatie, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Neprez dovezii constit GP la deschiderea ofertelor duce la descalif automata a op ec.Nota: In conf.cu art.278^1, alin.(1), lit.c) din OUG 34 din 2006, AC retine contestatorului suma de 4.736, 46 lei din garantia participare.Ofertantul pierde GP, atunci cand se afla in oricare dintre urmat situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab a ofertei.Ofertantii de tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(L.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modific si completata prin OG.27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea GP, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trez Municipiului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trez Municipiului , cat si de unitatea Trez la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular nr. 1 in original ( Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? formular nr. 2 in original ( in cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de ar. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , completat, semnat si stampilat ? formular nr. 3 in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta ? formular nr 4 in original- Certificat fiscal - directia de impozite si taxe locale- Certificat de atestare fiscala ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluiCertificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509 din 28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? formular nr. 16 daca este cazul.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute mai sus (certificatele fiscale), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare enumerate la subpunctele de mai sus. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata-Se completeaza Formular nr. 5 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si Tabelul nominal ( conf. art. 69 indice 2 din OUG 34/2006) cu numele persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante se regaseste in Anexa la Formularul nr. 5 si sunt: Grigore Fati - primar, Alexandru David-secretar, Dana Mihaela Astilean-sef serviciu economic, Anca Bucur ?consilier jurist, Pacurar Radu Nicolae ? viceprimar-responsabil achizitie , Alexandru Petrus-inspector-responsabil achizitie, Mircea Teodor Paglesan -consilier , Simona Pop- consilier Cerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila) din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (model Formular nr. 8 si anexa)Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Pentrucontracte de executie retele de canalizare? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 1523 m de retele de canalPentru contracte de executieretele de apa? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 2300 mde retele de apa si sau aductiuni de apaOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 14:50