Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal in COMUNA APAHIDA judetul CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 352217
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA APAHIDA
Numar invitatie: 352217/07.08.2013
Denumire contract: Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal in COMUNA APAHIDA judetul CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APAHIDACod fiscal: 4485243, Adresa: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Telefon: +40 264231777, Fax: +40 264231475
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat APAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: pACURAR RADU NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comuneiAPAHIDA com.APAHIDA str.Libertatii nr.122, Apahida, Romania, cod postal: 407039, telefon: +40 264231777, fax: +40 264231475, persoana de contact: pACURAR RADU NICOLAE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII PUBLICE LOCALE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal in COMUNA APAHIDA judetul CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de 956.460 ron, formata din : Cheltuieli pentru investitia de baza = 948.570 leiOrganizare de santier=7.890 leiCheltuieli diverse si neprevazute=0 lei?Reabilitare si extindere conducte de apa si canal, bransamente de apa si racorduri canal?-Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei lungime totala :2300 m , pe urmatoarele tronsoane: Tronson str. I.C.Bratianu CVA1-CVA2 = 280 mTronson str. I.C.Bratianu CVA2 ? capat retea= 82 mTronson str. T.Vladimirescu SP1- CVA3= 12 mTronson str. T.Vladimirescu CVAex. ? CVA4= 10 mTronson str. L. Blaga CVA4 ? CVA5= 74 mTronson str. L. Blaga CVA5 - capat retea= 87 mTronson str. L. Blaga CVA5 - capat retea= 85 mTronson str. T.Vladimirescu CVA4 ? CVA6= 270 mTronson str. T.Vladimirescu CVA6 ? capat retea = 650 mTronson str. T.Vladimirescu CVA6 ? capat retea = 750 m- Exinderea retelei de canalizare, lungime totala :1523 m, pe urmatoarele tronsoane: Tronson str. T.Vladimirescu ?Canal 1 CM1-SP2 = 597 mTronson str. L. Blaga ?Canal 2 CM1-CM6 = 168 mTronson str. L. Blaga ?Canal 3 CM1-CM3 = 84 mTronson str. I.C.Bratianu ?Canal 4 CM1-CM9-CM2 = 327 mTronson str. I.C.Bratianu ?Canal 5 CM1-CM7 ex.= 83 mTronson str. I.C.Bratianu ?Canal 6 CM1-CM8-CM6 = 264 m-Bransamente apa si racorduri canal, conform Proiectului tehnic .
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 956, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP?18.000 lei-Perioada de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei, 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire a GP: Scrisoare de Garantie Bancara-F.original sau?Chit emisa de caseria aut.contra-original sau?OP conf de banca emitenta Original(contul Primariei Apahida nr.RO60TREZ2165006XXX006926 deschis la Trez Cluj CF 4485243)sau* instrument de garantare emis de o societate de asigurari;Pentru o garantie de particip depusa in valuta, echival se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;reducere 50 % pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata. Obs. In cazul in care ofertantul a constituit GPla procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM(F.16)oferta acestuia va fi respinsa la deschidere.In orice situatie, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Neprez dovezii constit GP la deschiderea ofertelor duce la descalif automata a op ec.Nota: In conf.cu art.278^1, alin.(1), lit.c) din OUG 34 din 2006, AC retine contestatorului suma de 4.736, 46 lei din garantia participare.Ofertantul pierde GP, atunci cand se afla in oricare dintre urmat situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab a ofertei.Ofertantii de tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare(L.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modific si completata prin OG.27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea GP, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA, constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile totale/partiale, contractantul avand obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Municipiului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trez Municipiului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trez Municipiului , cat si de unitatea Trez la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, dar nu inainte de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular nr. 1 in original ( Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? formular nr. 2 in original ( in cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de ar. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului )- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , completat, semnat si stampilat ? formular nr. 3 in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta ? formular nr 4 in original- Certificat fiscal - directia de impozite si taxe locale- Certificat de atestare fiscala ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluiCertificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509 din 28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie .- Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? formular nr. 16 daca este cazul.Potrivit dispozitiilor art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006 in varianta modificata de HG nr. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute mai sus (certificatele fiscale), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare enumerate la subpunctele de mai sus. Ofertantul are obligatia de a prezenta aceste certificate atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in intervalul prevazut in respectiva solicitare. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata-Se completeaza Formular nr. 5 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si Tabelul nominal ( conf. art. 69 indice 2 din OUG 34/2006) cu numele persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante se regaseste in Anexa la Formularul nr. 5 si sunt: Grigore Fati - primar, Alexandru David-secretar, Dana Mihaela Astilean-sef serviciu economic, Anca Bucur ?consilier jurist, Pacurar Radu Nicolae ? viceprimar-responsabil achizitie , Alexandru Petrus-inspector-responsabil achizitie, Mircea Teodor Paglesan -consilier , Simona Pop- consilier Cerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (original, copie legalizata sau xerocopie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila) din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa exercite activitati profesionale conform caietului de sarcini. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: -Ultimul bilant financiar contabil sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte cifra de afaceri? xerocopie lizibila certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. - Declaratie privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) , trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de956.460 lei, fara TVA. Se va completa Formular nr. 6 - Informatii generale. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta depusa va fi considerata inaceptabila sau neconforma, dupa caz, conform art.36 din HGR 925 din 2006. Informatii privind sustinerea de catre o alta persoana a capacitatii economice si financiare - Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. - Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine - Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele financiare invocate. Se solicita Formular nr. 7 Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 Nota: cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte pentru care se solicita cifra de afaceri in domeniul contractului este : anul 2010-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 2099 lei, anul 2011-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 2379 lei, anul 2012-curs mediu euro comunicat de BNR 4, 4560 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (model Formular nr. 8 si anexa)Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Pentrucontracte de executie retele de canalizare? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 1523 m de retele de canalPentru contracte de executieretele de apa? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 2300 mde retele de apa si sau aductiuni de apaOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)- ing. RTE cu specializarea lucrari de apa canalSe vor atasa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii completat.2)Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract completat.3) Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele doua nominalizate, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 13 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane completat.4) Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 12, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 14 -Curriculum Vitae completat, pentru fiecare persoana in parte.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii angajati in contract conform Formularului 12, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.7) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. din O.U.G. 34/2006.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala si Formularului nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Observatii: 1)Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 4. SubcontractantiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.1) Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completat.Atentie! Formularele privind asocierea si/sau subcontracterea se vor introduce in documenta?ia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractan?i pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., 5. AsociatiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora completat.2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 19 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire completat.4) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii (dupa caz) pentru fiecare asociat.Aten?ie! Formularele privind asocierea si/sau subcontractarea se vor introduce in documenta?ia de calificare chiar daca ofertantul nu a nominalizat subcontractan?i pentru executia lucrarii. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este Cazul?Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica 1. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita dedepunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, 2. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita dedepunere a ofertelor, , in domeniul ce face obiectul contractului. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer