Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI EXTINDERE IMOBIL BIROURI EXISTENT PENTRU SERVICIU PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENTA PERSOANELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 354006
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 354006/24.09.2013
Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE IMOBIL BIROURI EXISTENT PENTRU SERVICIU PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENTA PERSOANELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, loc Bistrita, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE IMOBIL BIROURI EXISTENT PENTRU SERVICIU PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENTA PERSOANELOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: demolare garaj, reabilitare si extindere corp existent
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 376, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 24.000 lei .Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca; In cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166; Cod fiscal 4347550 Nota Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulate sau ofertantul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv suma de 5.156, 039 lei. Pentru o raportare si evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in euro sau in orice alta valuta se va face la cursul BNR din data aparitiei anuntului invitatiei de participare in SEAP. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa- , ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea Formulare la Documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVA ; Modul de constituire a garantie de buna executie - conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului; Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006. In cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie se va completa formularul anexa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DeclaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere -Completare Formular nr 5- Declaratie de eligibilitate2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare - Formular nr.63. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completare Formular nr.84.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere(completare Formular nr.7)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: : Presedinte Consiliul Judetean ? Moldovan Emil Radu , Vicepresedinte Pugna Alexandru, Vicepresedinte- Popescu Grigore Dorin ; Administrator public ?Moldovan Florin Grigore , Tinis Viorel ? director economic, Redl Iosif ? secretarul judetului , Coldea Raveca- sef Birou achizitii publice , Ungureanu Elisabeta- consilier Birou achizitii publice - Bulcu Coralia- sef serviciu juridic, Ortan Alexandru- sef serviciu, Burian Marieta ?serviciu juridic;consilieri judeteni : Bresfelean Ciprian-Radu, Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curteanu Eugen-Dicones, Circu Mirela Maria, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Lupsan Nicolae-Grigore, Marc Vasile, Mereuta Mircea, Moldovan Andrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pop George, Puica Vasile, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian-Cristian, Suciu Andrei, Szanto Arpad, Ulecan Maria, Urite Florin-Radu.5 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor .6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor .7. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completare Formular nr.10Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Totodata documentul va fi prezentat atat pentru subcontractant cat si pentru tert sustinator ? daca este cazul .Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 2.480.000 lei-Fisa informatii generale ?completare formular 11 Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare (Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 sau documente echivalente) Nota Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 ; Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) Nota Se vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Nota In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotitat de certificari de buna executie din care sa reiasa : valoarea, beneficiarii lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit . Operatorul economic va face dovada ca in ultimii 5 ani , au executat in baza unui contract, lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat1.300.000 lei fara TVA ; Nota : - Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv ; Echivalenta din alta valuta se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv;
-Raportare experientei similare se va face la valoarea contractelor fara TVA - Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Ofertantul va asigura urmatorul personal cheie : A- 1 responsabil tehnic cu executia , atestat in executia lucrarilor de contructii Domeniul I pentru care se va prezenta atestatul cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor B.- 1 responsabil cu asigurarea Calitatii pentru care se va prezenta Decizia de numire pentru responsabilul cu asigurarea calitatii, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Nota Se va lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2, Informatii privind asociatii Nota : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;, Informatii privind subcontractantii - se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 07:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer