Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare si extindere parc public Braesti, comuna Braesti, judetul Botosani?


Detaliu pentru invitatia numarul 322732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BRAESTI (PRIMARIA COMUNEI BRAESTI)
Numar invitatie: 322732/26.03.2012
Denumire contract: ?Reabilitare si extindere parc public Braesti, comuna Braesti, judetul Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRAESTI (PRIMARIA COMUNEI BRAESTI)Cod fiscal: 3503694, Adresa: COM. BRAESTI JUD. BOTOSANI, Braesti, Telefon: 0231620023, Fax: 0231620023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BRAESTI JUD. BOTOSANI, Braesti, Romania, cod postal: 707135, telefon: +40 231620023, fax: +40 231620023, persoana de contact: IOAN TOMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. BRAESTI JUD. BOTOSANI, Braesti, Romania, cod postal: 707135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si extindere parc public Braesti, comuna Braesti, judetul Botosani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui CONTRACT DE LUCRARI, pentru proiectul: ?Reabilitare si extindere parc public Braesti, comuna Braesti, judetul Botosani? CodCPV 45112710-5 ? Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 4.000 de lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare la licitatie, care va fi acceptata, se constituie sub forma: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original.Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata, de regula, de o banca din Romania sau o societate de asigurari, dupa caz, de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.b) garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO75TREZ1175006XXX000766 deschis la Trezoreria DorohoiIn conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G. 34/2006, In cazul depunerii unei contestatii de catre un operator economic, « In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o parte din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului « (2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returnacontestatorului sumele retinute in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii decizieiinstantei de judecata? »
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui prin urmatoarele: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut. contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Aut. contractanta dispune ca Trezoreria sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis poarta dobanda pentru contractant.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 12A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Anexa 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? ?care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte prezinte Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006Se mentioneaza ca persoanele cu functii de conducere si decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -primar: Toma Ioan-viceprimar: Nistor Stelian-secretar: Vlas Daniela-contabil-sef: Chitanu ElenaOperatorul economic (lider, asociat) va completa formular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-Trebuie sa aiba autorizat ca obiect de activitate, codul CAEN corespunzator, respectiv 4312 ? Lucrari de pregatire a terenului, respectiv CAEN 8130 ? Activitati de intretinere peisagistica; 4321 ? Executie instalatii electrice;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Anexa 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-Trebuie sa aiba autorizat ca obiect de activitate, codul CAEN corespunzator, respectiv 4312 ? Lucrari de pregatire a terenului, respectiv CAEN 8130 ? Activitati de intretinere peisagistica; 4321 ? Executie instalatii electrice;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine vor trebui sa prezinte Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Anexa 4.2.2prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala -anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind dotarile specificeCerinta minima obligatorie: Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existenteiurmatoarelor masini, utilaje, echipamente: -autobasculanta 1 buc.-cilindru compactor min10 to ? 1 buc-excavator min 15 to- 1 buc-incarcator frontal- 1 buc-automacara min 5 to- 1 buc., Informatii privind resursele umane si structura managementuluiOperatorul economic trebuie sa aiba angajat cu carte de munca/contract de colaborare, personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, respectiv: -1 inginer specializareadrumuri si poduri .-1inginer specializarea instalatii.-1 electricianautorizat gradul II B.- responsabil tehnic cu executia atestat MEC.-1 arhitect peisagist, Experienta similara- Minim 1 contract de lucrari similare, finalizat, in valoare de min. 190.000 lei fara TVA. Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001, Standarde de protectie a mediului - ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: cf. caietului de sarcini
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: cf.caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer