Achizitie publica - Reabilitare si extindere Parcul Copiilor
Detaliu pentru invitatia numarul 322091
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322091/21.03.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere Parcul Copiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: 0255255000, 0255216627, Fax: 0255255000, 0255216627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in S.E.A.P. pe site-ul: www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere Parcul Copiilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Municipiul Resita doreste implementarea unui proiect pentru ?Reabilitare si extindere Parcul Copiilor ? Municipul Resita? prin ?Programul national de imbunatatire a calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in localitati? prin Fondul pentru Mediu.
II.1.6) CPV: 45212110-0 - Lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 747, 754 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 14.500, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar Cont RO72TREZ1815006XXX000150 deschis la Trezoreria Municipiului Resita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
La constituirea garan?iei de buna execu?ie se vor aplica prevederile din Hotararea de Guvern nr. 1045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Conform Dispozitiei Nr. 3436 din 14.09.2011, echipa de implementare este: Manager Proiect: Catana Titiana, Responsabil Tehnic: Lotorosanu Augustina, Responsabil Financiar: Lupu Elena, Responsabil Juridic: David Cristina, si Conform Dispozitiei Nr. 3730 din 17.10.2011 Responsabil Achizitii Publice: Purec Anca; Conform Diapozitiei Nr. 547 din 15.02.2012, echipa de evaluare este: Presedinte: Catana Titiana, Membrii: Purec Anca, Marian Sanda, Iuhasz Lenuta, Chiodan Melinda Minerva, Membrii Supleanti: Chera Ileana, Chis Lucian, Reprezentanti legali: Primar Mihai StepanescuViceprimarPanfilCristian, ViceprimarSimescuSorinDaniel , SecretarulprimarieiBucurLucian Cornel);Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform modelului prevazut de Ordinul nr.314/2010privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente inluna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (In cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autorita?ii contractante de a solicita legalizarea asocierii). Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau casocietatea se afla in incapacitate de plata;? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copiilegalizate si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducerelegalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar unul dintre serviciile din clasa CAEN corespunzatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraValoarea medie a cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai mare decat1.000.000 lei, fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind capacitatea tehnica2.Informatii privinddotarea tehnica3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii4.Informatii privind subcontractatii5. Informatii privind asociatiiOfertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ania unui contract similar, maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa aiba o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 700.000, fara TVA Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie a lucrarilor
20
Descriere: ofertele se vor incadra intre min. 60 de luni si max. 120 de luni. Ofertele care nu vor avea durata minima de garantie de 60 luni vor fi considerate neconforme; ofertele care vor avea o durata de garantie mai mare de 120 de luni, nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de garantie a amenajarilor realizate din material plantat
10
Descriere: ofertele se vor incadra intre min. 12 de luni si max. 60 de luni. Ofertele care nu vor avea durata minima de garantie de 12 luni vor fi considerate neconforme; ofertele care vor avea o durata de garantie mai mare de 60 de luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP, atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 08:30