Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna ? Construire Statie de epurare


Detaliu pentru invitatia numarul 319083
Autoritate contractanta
Consiliul local al orasului Zlatna
Cod de identificare fiscala: 4331031
Adresa: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna
Telefon: 0258856337
Fax: 0258856583
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna ? Construire Statie de epurare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45252100-9 - Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Statia de epurare a apelor uzate colectate in sistem divizor din aglomerarea Zlatna va fi amplasata in partea sudica a localitatii (accesul se va face din drumul national DN74).Ca procedeu de epurare biologica s-a adoptat procedeul cu namol activat cu stabilizare aeroba simultana a namolului, iar ca regim de functionare procedeul SBR. Sfera lucrarii cuprinde proiectul complet pentru toate disciplinele, inclusiv proiectele de proces, hidraulic, civil, de constructie, de rezistenta, mecanic, electric si SCADA etc.Antreprenorul are sarcina de a executa constructia statiei de epurare pe baza proiectului, astfel incat la terminarea lucrarilor instalatiile sa asigure epurarea apelor uzate menajere in conformitate cu conditiilor specificate in Caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.12.2011 13:44
Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12, cod postal 516100, judet Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2012 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Zlatna, str. Calea Motilor, nr. 12 - In Sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 8, 831, 962 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind neîncadrarea în dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie privind neîncadrarea în dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 17.000.000 lei. Disponibilitate financiara (asigurarea cash-flow-ului. Lista principalelor lucrari efectuate în ultimii 5 ani. Experienta similara. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Informatiireferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Informatii privind subcontractantii. Sistem de management de mediu ISO 14000.
Se poate accesa in SEAP atasata Invitatiei de participare in cuantum de 175000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie (Pti) se acorda astfel: Ofertantul va prezenta planul propriu de interventie si remediere in cazul aparitiei unor defectiuni, valabil pe toata durata de garantie acordata lucrarilor.Planul de interventie va cuprinde modalitatea efectiva de realizare a interventiei, prin scoaterea in evidenta si justificarea termenului de interventie (timpul necesar deplasarii echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea semnalata).Termenul va fi exprimat in zile calendaristice.Acest factor va fi defalcat si punctat astfel: - termenul de interventie in caz de defectiune aparuta in perioada de garantie ? punctat cu maxim de 10 puncte;
- termenul de remediere a defectiunii aparuta in perioada de garantie ? punctat cu maxim de 10 puncte;
Termenul de executie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termenul executie" se acorda astfel: a) pentru cea mai mica durata de executie a lucrarilor (obligatorie < sau = de 8 luni) se acorda 10 puncte;b) pentru alta durata de executie a lucrarilorpunctajul se acorda astfel: P (n) = durata minima /durata oferta (n) x 10 puncte
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantie acordata lucrarilor" (Pg)se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie a lucrarilor executate cea mai mare, (Pgmax.) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (10 puncte);d) pentru orice alta perioada de garantie (Pgn ) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pgn = (Pgmax./Pgn) x 10Perioada de garantie acordata lucrarilor se exprima in luni, si nu poate fi mai mica de 24 luni. Ofertele care contin perioade de garantie mai mica de 24 luni, se vor considera neconforme.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer