Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna ? Utilaje Statie de epurare


Detaliu pentru invitatia numarul 328347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul local al orasului Zlatna
Numar invitatie: 328347/30.05.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna ? Utilaje Statie de epurare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul local al orasului ZlatnaCod fiscal: 4331031, Adresa: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna, Telefon: +4 0258856337, Fax: +4 0258856583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna, Romania, cod postal: 516100, telefon: +4 0258856337, fax: +4 0258856583, persoana de contact: Silviu Ponoran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Zlatna, Sala de sedinte, str. Calea Motilor, nr. 12, judet Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere retea canalizare in orasul Zlatna ? Utilaje Statie de epurare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie utilaje pentru Statia de epurare a orasului Zlatna, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini. Odata cu livrarea produselor, ofertantul va asigura scolarizarea specifica pentru exploatarea, verificarea si intretinerea autovehiculelor cu personalul angajat sa le deserveasca. Instruirea personalului se va efectua gratuit de catre furnizor.
II.1.6) CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 569 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este: Lot 1 - 4593 lei siLot 2 - 2738 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabiliate a ofertei: 30 zile incepand de la data limita de primirea ofertelor. Mod de constituire: a) prin virament bancar in contul RO55TREZ0105006XXX000194, deschis la Trezoreria Zlatna, cod fiscal 4331031; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; c) prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, anexat scrisoriide inaintare, la depunerea ofertei, in exteriorul coletului. In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM-urilor, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezii constituirii garantiei de participare, la depunerea ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR nr. 1 (din sectiunea Modele FORMULARE). Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR nr. 2 (din sectiunea Modele FORMULARE).Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentareaformularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana (daca este cazul).Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-FORMULAR nr. 3 (din sectiunea Modele FORMULARE)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. ?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, este exclus din procedura de atribuire?.Numele persoanelor care detin functii dedecizie in cadrul autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ponoran Silviu; Zavragiu Adina; Todorescu Aurel; Morogan Rodica; Tibea Eugenia; Crisan Aurel; Vintan Petru; Oltean Aurel; Dani Crinela; Vlad Ana; Nistor Ionel;Ofertantul trebuie sa completeze FORMULAR nr. 4 (din sectiunea Modele FORMULARE). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. Ofertantul va prezenta : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN), cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romanaAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat pentru partea din contract care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, FORMULARUL nr. 6.Deasemenea se va prezenta cel putin a unui document relevant prin care sa se confirme livrarea de produse si a caror valoare cumulata sa fie de: pentru LOT 1 - Tractoare ? 200.000 lei fara TVApentru LOT 2 - Autoutilitare ? 130.000 lei fara TVA, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa osubcontracteze. Prezentarea declaratiei privind subcontractantii, precum si, daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractare Documente de confirmare ce trebuie prezentate: Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Modul de calcul precizat in Sectiunea VI.3 Alte informatii
Durata de garantie
20
Descriere: Modul de calcul precizat in Sectiunea VI.3 Alte informatii
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP. Documentatia este atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer