Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare si extindere retea de alimentare cu apa (L =53.415 m) in comuna Filipestii de Targ, judetul Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 334449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FILIPESTII DE TARG (PRIMARIA FILIPESTII DE TARG)
Numar invitatie: 334449/29.08.2012
Denumire contract: ?Reabilitare si extindere retea de alimentare cu apa (L =53.415 m) in comuna Filipestii de Targ, judetul Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FILIPESTII DE TARG (PRIMARIA FILIPESTII DE TARG)Cod fiscal: 2845516, Adresa: STR CUZA VODA, NR 718, Filipestii de Targ, Telefon: 0244389599, Fax: 0244389206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si extindere retea de alimentare cu apa (L =53.415 m) in comuna Filipestii de Targ, judetul Prahova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare si extindere retea de alimentare cu apa in comuna Filipestii de Targ, judetul Prahova
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 710, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 134200 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 8231, 05 lei.c) Perioada de valabilitate a garantiei: 100 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO54TREZ5395006XXX000588 deschis la Trezoreria Brazi, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participarese va completa si se va depune in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(la adresa mentionata la punctul I.1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar Manole AurelianViceprimar Giurea VasileSecretar Olteanu ValentinaDirector Economic: Cirstea ValereicaConsilieri: Aldea Ion, Alexandru Coman, Coanca Daniel, Dumitru Nica, Ilie Marian, Miftode Ciprian, Modrisan Ion, Moraru Nicolae, Negoi Mirel, Niculescu Vasile, Petcu Gheorghe, Podeanu Eugen, Serea Toader, Tudor GheorgheComisia de evaluare oferte: Duta Nicolae ? inspector ? presedinteConstantin Georgeta ? referent ? secretarBadea Elisabeta ? referent ? membruBarbu Mihail Marcel ? referent ? membruCirstea Valerica ? inspector -membruMembrii de rezerva: Oprea IulianaModrisan DanielaNota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai maredecat suma de 13.420.000 lei.Se vor prezenta: - Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara., Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 2.000.000 lei pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, in valoare de minim 6.700.000 lei.Prin experienta similara/contract similar se intelege experienta inexecutia de lucrari de infiin?are/reabilitare/extindere re?ea de alimentare cu apa.Pentru indeplinirea cerintei minime solicitate privind experienta similara se accepta prezentarea a maxim doua contracte care sa acopere prin obiectul acestora lucrarile men?ionate., Continuare mod de indeplinire cerinta nr.1Se vor prezenta: Contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din contract/contracteprin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Cel putin o recomandare(datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare.- Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - Excavator pe pneuri cu cupa de 0, 21?0, 39 mc;
- Mai mecanic- Autocisterna 5-8T- Autobetoniera- Incarcator auto pe pneuri cu cupa de 2, 5 - 3, 9 mc;
- Auto-macara 0, 8 - 1, 2 to;
- Autocamion cu o capacitate mai mare de 16 tone;
- Autoutilitara transport materiale;
- Echipament foraj orizontal conducte;
- Sapatoare - mini excavatoare pentru spatii inguste;
- Sisteme de sprijiniri metalice de maluri pentru o suprafata de minim 100 ml;
- Echipamente epuismente (directe si indirecte);
- Compactoare cu placa vibratoare si mai mecanic, Continuare cerinta nr. 2: - Instala?ie foraj vertical.- Statie de betoane ?i mortare agrementata tehnic;
- Atelier confectii metalice;
- Sisteme de cofrare pentru o suprafata de minim 100 mp;
- Aparate sudura PEHD;
- Laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II)., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Manager de proiect;
- Sef santier;
- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor;
- Inginer constructii hidrotehnice;
- Inginer instalatii electrice;
- Coordonator SSM- Personal de executie (fierar betonisti, dulgheri, zidari, instalatori instalatii electrice, sudori, operatori utilaje, muncitori necalificati)., Cerinta nr. 3.1 -Profilul expertului Manager de proiect: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare)finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect/adjunct manager de proiect/sef santier., Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertului Sef santier: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie de lucrari de infrastructura de canalizare in cadrul caruia sa fi ocupat pozitia de de sef santier/inginer., Cerinta nr. 3.3 - Profilul expertului Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala., Cerinta nr. 3.4 - Profilul expertului Inginer constructii hidrotehnice: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii hidrotehnice/constructii edilitare/instalatii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari in domeniul apa canal in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii hidrotehnice cu atributii in realizarea/coordonarea unor lucrari de betonare complexe., Cerinta nr 3.5- Profilul expertului Inginer instalatii electrice: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (electro-tehnica/automatizari) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer instalatii electrice si sa fi avut ca atributii realizarea de activitati de executie instalatii electrice si automatizari aferente structurilor de apa-canal., Cerinta nr 3.6 - Profilul expertului Specialist sanatate si securitate in munca: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent.1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006., Cerinta nr 3.7 - Profilul personalului de executie: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii medii finalizate prin diploma de bacalaureat;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesareimplementarii proiectului: - Atestat profesional/permis de conducere/curs de calificare in specializarea pentru care este propus., Cerinta nr. 4Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptulsa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor Cerinta nr. 1Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, insotit de ultimul raport de audit care sa ateste valabilitatea acestuia., Cerinta nr. 2Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, insotit de ultimul raport de audit care sa ateste valabilitatea acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie oferita lucrarii
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pt oferta care prevede fundamentat cea mai mare perioada de garantie, dar nu mai mult de 3 ani se acorda punctajul maxim; Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =G(n)- Gminima acceptata/Gmax. - Gminima acceptatax 10, Legenda: G(n)-Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul, Gminim acceptata- Perioda de garatie minim acceptata (12 luni);Gmax. - Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire (max. 3 ani).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer