Achizitie publica - Reabilitare si extindere retea de apa in com Valea calugareasca
Detaliu pentru invitatia numarul 325059
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325059/26.04.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere retea de apa in com Valea calugareasca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA CALUGAREASCACod fiscal: 2845400, Adresa: SOS.NATIONALA, NR.204, Valea Calugareasca, Telefon: 0244/235444, Fax: 024423655, 0244235333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.NATIONALA, NR.204, Valea Calugareasca, Romania, cod postal: 107620, telefon: +40 244/235444, fax: +40 244/235444, persoana de contact: DANIELA MIHAELA ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere retea de apa in com Valea calugareasca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare si extindere a retelelor de apa
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 621, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12424 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a lucrarii. Garantia de participare va fi constituita prin orice instrument de garantare , conf.art.86 din HGR 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data depunerii ofertelor..Garantia de participare se va posta scanata, in SEAP, pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor, si va fi prezentata si la Primaria valea Calugareasca, in original, de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, si va fi constituita prin retineri succesive din situatiile de lucrari, in conformitate cu prevederile art.90(3) din HG 925/2006 si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstarea situatiei personale, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: declaratie de eligibilitate-formular 2; de claratie de neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? formular 3;declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 4; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 14; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1) din OUG 34/2006 ? formular 15. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Valea calugareasca, in ceea ce priveste organizarea. Derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Neacsu Vasilica, Baican Adriana, Andrei Daniela, Pavel Ionut Daniel, Anton Viorica, Stan Mariana.; certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale (copie conf.cu originalul, original sau copie legalizata); certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat(copie conf.cu originalul, original sau copie legalizata). Cerinta referitoare la certificatele fiscale: din certificatele fiscale sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularul 15 va fi prezentat si de subcontractanti, daca este cazul. Se va prezenta certificat constatator eliberat de ORC, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original , copie legalizata, sau copie conf cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, certif.constatator eliberat de ORC, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B. Informatii privind media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitateadin cel mult ultimii 3 ani. Aceasta nu trebuie sa fie mai mica de 1000000 lei, respectiv 236407 Euro, la un curs de 4, 23 lei/Euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCel putin un contract de lucrari similare cu valoarea minima de 600000 lei fara TVA, respectiv 141844 Euro, la un curs de 4, 23 lei/Euro, si cel putin o recomandare din partea altor beneficiari., Declaratie privind instalatiile, echipamentele, utilajele specifice lucrarilor de asfaltare, care vor fi folosite la indeplinirea contractului de lucrari., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.- responsabil tehnic cu executia; responsabil cu calitatea, Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Lista cuprinzand subcontractantii si acordul acestora Certificat ISO 9001/2008, sau similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic , din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 10:14