Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE APA IN COMUNA MONOR, JUD. BISTRITA-NASAUD- ETAPA1- LOCALITATEA MONOR


Detaliu pentru invitatia numarul 355034
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ComunaMonor
Numar invitatie: 355034/24.10.2013
Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE APA IN COMUNA MONOR, JUD. BISTRITA-NASAUD- ETAPA1- LOCALITATEA MONOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaMonorCod fiscal: 4347356, Adresa: Monor , str. Principala , nr. 408 , Jud. Bistrita-Nasaud, Monor, Telefon: 0263-261752, Fax: 0263-261752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Monor , str. Principala , nr. 408 , Jud. Bistrita-Nasaud, Monor, Romania, cod postal: 427175, telefon: +40 263261752, fax: +40 263261752, persoana de contact: Ioan Cira
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Primariei Monor , str Principala, nr 408 , com Monor, jud Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE APA IN COMUNA MONOR, JUD. BISTRITA-NASAUD- ETAPA1- LOCALITATEA MONOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de alimentare cu apa a localitatii Monor din surse locale de apa existente inzona .Sistemul de alimentare propus se compune : - tratare si inmagazinare apa in 2 camine , reabilitarea caminului de vana existent , retele de distributieLungimea totala a retelelor de apa este de 4.200 m.Valoarea estimata a contractulului este de 732.405, 17 lei din care : -658.283, 79 lei reprezinta valoarea lucrarilorconstructii , instalatii, montaj utilaj tehnologic, utilaje si echipamente cu montaj-16.457, 09 lei organizare de santier aferenta lucrarilor de constructii-57.664, 29 lei reprezinta diverse si neprevazute . Ponderea diverselor si neprevazutelor este de 8, 75% din valoarea lucrarilor lucrarilorconstructii , instalatii, montaj utilaj tehnologic, utilaje si echipamente cu montaj
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 732, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 9.000 lei .Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea AutoritatiiContractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in originalSau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca;In cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO86TREZ1015006XXX000202;Cod fiscal 4347356NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulate sau ofertantul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv suma de 4.438, 28 lei.Pentru o raportare si evaluare unitare ale cuantumului de garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in alta valuta, se va aplica cursul leu/ valuta comunicat de BNR din data de publicarii invitatiei de participare .Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantie de buna executie- conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie se va completa formularul anexa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 6Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Prima-Cira Ioan , viceprimar-Todoran Ioan , secretar Pop Ioan, contabil Tanco Maria, responsabil achizitii- Haja Maria, Vartic Mihai, Roiban Ilie ;consilieri locali: Matei Dumitru, Dragan Iacob, Dragan Corina, Motoc Gheorghe , Dragan Ilie , Dragan Dorel Vasile, Babalau Valentin, Murasan Gheorghe, 5.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasaca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .6. Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datoriiscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .Nota : In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o Declaratie pe propria raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG 925/2006; Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Totodata documentul va fi prezentat atat pentru subcontractant cat si pentru tert sustinator ? daca este cazul .Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 674.740 lei.-Fisa informatii generale ?completare formular 7Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare De exemplu: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 )Nota Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate saudocumentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante lafinalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie laterminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa atestefaptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionalein domeniu si ca au fost duse la bun sfarsitNota : - Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vacalcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Informatii privind subcontractantii - se va prezenta Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 dinOUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Informatii despre asociere Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer