Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere sala de sport la Scoala Generala Nr. 5 Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 322063
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA GENERALA NR. 5 ARAD
Numar invitatie: 322063/20.03.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere sala de sport la Scoala Generala Nr. 5 Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GENERALA NR. 5 ARADCod fiscal: 29032019, Adresa: STRADA UDREA, NR. 22, Arad, Telefon: 0257228378, Fax: 0257228378
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UDREA, NR. 22, Arad, Romania, cod postal: 310171, telefon: +40 257228378, fax: +40 257228378, persoana de contact: GABRIELA IACOB
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul STRADA UDREA, NR. 22, Arad, Scoala generala nr. 5,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere sala de sport la Scoala Generala Nr. 5 Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea pe verticala a salii de sport, in regim P+1E cu inca un etaj si mansarda pentru activitati scolare
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 518, 003 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 30.000 Lei.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Constituirea garantiei de participarea: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei. Conform art.86 alin. (4)/HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor completa F 1C, AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Garantia de participare se restituie: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei GP. In cazul in care aceasta proc. de atrib. a contractului de achiz. publ.va fi contestata la CNSC, iar acesta respinge contestatia ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?, AC va retine contestatorului o parte din GP, cf. art. 278?1 alin (1)/OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin retineri din facturile inaintate la plata. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULAR2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 26. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt : dna. Pascalau Maria, Director Sc. Gen. 5, infunctia de presedinte cu drept de vot, dna. Daniela Lazar, Director adjunct Sc. Gen. 5, in functia de membru, dna. Gabriela Iacob, Administrator financiar Sc. Gen. 5, in functia de membru, dna. Mirela Gornic, Invatator, membru de rezerva, dna.Eleonora Bundis, Invatator membru de rezerva. Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 1C (daca este cazul) -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate executia de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai sus- Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului - Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de lucrari, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro =4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro =4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro =4, 2379 RON.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 aniOfertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (se considera ultimii 5 ani pana la data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraCerinta minima: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 ani ( se considera ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au incheiat un contract de executie de lucrari similar, contract cu o valoare de minim 1.500.000 lei., Personalul cheie solicitat pentru indeplinirea con-tractului1. Manager de proiect ? un absolvent al Facultatii de Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare, ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;2.Expert tehnic- un absolvent al Facultatii de Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare;3.Minim un responsabil tehnic cu executia - absolvent al Facultatii de Constructii, care sa fi participat la executia a cel putin unei lucrari similare ocupand o pozitie similara in cadrul proiectului;, Declaratia privind utilajeleOfertantii vor prezenta declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului.Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului de lucrari, CV-urile acestora semnate in original, copii ale diplomelor de studii sau calificarilor obtinute (copii conforme cu originalul) Informatii privindasigurarea calitatii lucrarilorOfertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei, Standarde de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001, valabil cel putin la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara 1
Durata de garantie acordata lucrarii
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau/si de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer