Achizitie publica - REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, COMUNA VALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 349243
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349243/25.06.2013
Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, COMUNAVALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante : str. Primariei nr.1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, COMUNAVALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Modernizare/reabilitare si exinderea unei institutii de invatamant gimnazial in Localitatea Valu lui Traian.Lucrarile de modernizare si extindere prevazute in proiect constau in : - Lucrari de reabilitare, consolidare si extindere conform documentatiei tehnico-economice;
- Zugraveli interioare si exterioare noi din materiale superioare calitativ;Asa cum a fost prevazut de proiectant in devizul general suma aferenta cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de 48.842, 21 lei fara TVA din valoarea estimata a contractului de 6.986.130, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 986, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -138.700, 00 lei.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare la cursul comunicat de BNR.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare? 90 zile calendaristice calculate de la data limita de depunere a ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau virament bancar conform art.86, alin.1 din HG925/2006.Scrisoarea de garantie bancara, va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul 15 din sectiunea FORMULARE)Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: Scrisoarea de garantie va fi prezentate separat de oferta propriu zisa, in original, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor, constituie motiv pentru respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA (5% pentru IMM-uri)b) Forma garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau conform art. 90(3) din HG 925/2006.. Garantia de buna executie se restituie dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana laacea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesul ui-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea .Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.ii)Se va atasa certificat cazier fiscal ? in original sau copie legalizata.2) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul , pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straineOperatorii economici participanti la procedura( atat subcontractantul cat si tertul sutinator) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: FLORIN MITROI-PRIMAR, FRATILA IULIA CLAUDIA-VICEPRIMAR, ENACHE DOINA - CONTABIL, NAMAIANU VIRGINIA- INS. ACHIZITII SI CONSILIERII LOCALI: BINDELEA VASILE, BRATOSIN DANUT, CADIR TURGAI, DUTU MARIAN, IVAN VALERIU, METELET PETRU, MORARU NICU, MOTOI CONSTANTIN, OGREANU MARIA, PAPUC GHIORGHE, PATRUTOIU ION, ROTARU NICOLAE, STEFAN MARIUS GABRIEL, STOIAN MIRCEA, TUDOR FLORIN, TUDOSOIU IANCU IULIAN.Conform formularului 2.1Declaratie privind calitatea de participant la procedura Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului(din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei ce sa depun ofertele).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificate de atestare financiara (ANAF) si certificat impozite locale (Primarie)din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei ce sa depun ofertele.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata In limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de Inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Disponibilitatea de sustinere a lucrarii va fi in valoare de 1.109.900 lei, pe o perioada de 4 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca , la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada preconizata.Nota: Suma respectiva va putea fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare., Informatii privindsituatia economico-financiara: Fisa de informatii generale ? formular 4 - Bilanturi contabile la data de 31.12.2010 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente -copie conform cu originalul.- Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani (2010, 2011 si 2012) sa fie minim 13.874.000 lei, la cursul BNR din data de publicarii anuntului de licitatieIn cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii -facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat- Balanta contabila la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii : In cazul in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestea vor prezenta un ACORD DE ASOCIERE Formular 13? original , semnat si stampilat.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta sau oferta comuna, avand obligatia sa prezinte doar documentul din care reiese asocierea si stabilirea liderului de asociatie.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Formular 6;Ofertantul va prezenta Formularul 6 privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune minim: 1. compactor2. autobasculanta3.buldozer4.alte utilaje specifice lucrarilor contractului.Pentru a se face dovada ca ofertantul dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe necesare indeplinirii contractului, ofertantii vor prezentadocumente edificatoare in acest sens (cartile de identitate alemijlocelor de transport, contracte, conventii de inchiriere, etc.) care sa ateste ca utilajele, mijloacele de transport, echipamentele, sunt in proprietatea ofertantului sau, dupa caz, inchiriate. Se vor accepta si angajamente de punere la dispozitie., Informatii privind subcontractantii .Cerinta obligatorie: se va completa Formularul nr. 12 cu specimenul de semnatura din anexa si Formularul nr. 12CNeprezentareadocumentelorconformcerinteloratrage descalificarea ofertantului., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform Formularului 7, Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- Formularul 8;Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului: 1.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniulconstrucitiilor cu studii superioare in domeniul constructiilor , conform Legii 10/1995;2.Responsabil cu calitatea lucrarilor cu studii superioare in domeniul constructiilor3.Manager de proiect4.Sef de santier cu studii superioare in domeniul constructiilor5. Inspector protectia muncii si coordonator SSM cu studii superioare;7. In echipa de lucru se vor include obligatoriu urmatoarele categorii e meserii- fierari ? 6- dulgheri ? 10- Zidari, zugravi ? 20- electricieni ? 4- instalatori termice ? 4- Topometrist autorizat -1- muncitori necalificati ? 18Se vor prezenta documente edificatoare : - copie dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala (RTE), eliberat de organele competente, pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia, conform Legii 10/1995;
- copie dupa legitimatia persoanei atestateRTE, vizata la zi, eliberata de organele competente, pentru calitatea de responsabil tehnic cu executia;
- copie dupa decizia persoanei competente sa desfasoare activitatea de ?control calitate?;
-- copie dupa atestatul si autorizatia persoanei competente sa desfasoare activitatea de inspector protectia muncii si coordonator SSM ;
- CV?urile (se prezinta in original) ? semnate si datate, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul proiectului, pregatirea si experienta profesionala;
- Contracte individuale de munca / colaborare pe care candidatul le are cu expertii solicitati ? copii conforme cu originalul, semnate si stampilate de candidat. Se accepta si angajamente de participare conform art. 188, ali.3 lit.b din OUG34/2006, Informatii privindexperienta similara a ofertantului: . Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani insotite de certificate de buna executie - Formular 5 + anexa care vor contine valori (in lei si euro), perioada de executiei si locatia lucrarilor incadrate pe coduri CPV.2. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor a executat lucrari similare cu obiectul contractului, in bazaunei lucrari a carei valoare este de minim 3.400.000 lei exclusiv TVA- Formularul B3 -Pentrufiecare contract mentionat ca experientasimilara, se vor prezenta urmatoarele documente: - a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.- Copie dupa contract sau parti relevante ;sau- Copie dupa ProcesulVerbal de Receptie la terminarea lucrarilor semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor;sau- copie dupa Procesul Verbal de Receptie Finala (daca este cazul), semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarlor;sau orice alte documente prin care sa fie demonstrata experienta similara. Certificat de atestare ISO 14001 privind standardele de protectie a mediului sau alt document echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor ce va fi prezentat de catre executant sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele / dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-14001 trebuie prezentat de toti membrii grupului.Nu sunt acceptate documente care sa ateste ca operatorii economici sunt in curs de atestare.Se va prezenta copie legalizata sau conform cu originalul pentru: - CertificatulSR EN ISO 14001:2005 sau alt document echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.Neprezentarea Certificatelor astfel cum au fost solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare asociat demonstreaza ca are implementate standardele mentionate mai sus., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-9001 trebuie prezentat de toti membrii grupului.Se va prezenta copie legalizata sau conform cu originalul pentru: - CertificatulSR EN ISO 9001:2008 sau alt document echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.Neprezentarea Certificatelor astfel cum au fost solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare asociat demonstreaza ca are implementate standardele mentionate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru termenul de executie va fi acordat numai daca ofertantul va prezenta o metoda concreta de obtinere a termenului de executie ofertat. Modul de determinare a acestuia se va face prin depunerea Graficului de executie propus
Garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: Se va puncta garantia acordata lucrarilor conform ofertelor depuse.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 13:11