Achizitie publica - REABILITARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SILISTEA
Detaliu pentru invitatia numarul 352266
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352266/08.08.2013
Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SILISTEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SILISTEA JUD. BRAILACod fiscal: 4721298, Adresa: COMUNA SILISTEA, SAT SILISTEA, STR. PRINCIPALA, NR. 81, Silistea, Telefon: +40 0239638989, Fax: +40 0239638989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SILISTEA, SAT SILISTEA, STR. PRINCIPALA, NR. 83, Silistea, Romania, cod postal: 817140, telefon: +40 0239638989, fax: +40 0239638989, persoana de contact: MATEI LAURENTIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SILISTEA, SAT SILISTEA, STR. PRINCIPALA, NR. 83, Silistea, Romania, cod postal: 817140, telefon: +40 0239638989, fax: +40 0239638989, persoana de contact: MATEI LAURENTIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SILISTEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in in executialucrarilor de extindere sediu Primarie .Valoarea estimata a contractului calculata prin insumarea tuturor sumelor platibile pentru indeplinirea contractului se ridica la suma de 700.000, 00 fara TVA, compusa din valoarea estimata a lucrarilor de executie 627.910, 00lei si diverse si neprevazute ? 72.090, 00 lei reprezentand un procent de 11, 48%, din valoarea contractului, fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 11.000 lei, echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei/anuntului de participare. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO 47TREZ1515006XXX000229, deschis la Trezoreria braila. - Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formularul 20, - retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la TrezoreriaBraila un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 3, Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 5. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6.Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: EFTEME ILIE Primar Comuna Silistea, CONSTANTIN ION Viceprimar, BABUS EUGEN ? Secretar, COCIRLEA VASILICA- Contabil, MATEI LAURENTIU CRISTIAN - Referent(achizitii publice), CHIVU VERONICA VALERICA- Referent(urbanism si proiecte), CONSTANTIN DUMITREL- Consilier, ISVOREANU ELENA- Consilier, STAN MARIANA- Consilier, CHIRAC COSTEL PETRACHE- Consilier, DACHE VERONICA- Consilier, DUMITRU VASILE- Consilier, DUMINICA IONEL ? Consilier, MUNTEANU GIGI- Consilier, PICOIU STEFAN- Consilier, VASILACHE COSTACHE ? Consilier.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a)Sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. 1.a) Pentru persoane juridice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezentapentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.2.Cerinta minima: 2.1. Pentru atestatul eliberat de ANRE, valabilitatea certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertelor, de tip Bpentru executare instalatii electrice, conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemulelectroenergetic, art. 12, lit. b), modificat si completat cu Ordinul 14/2010.Cerinta obligatorie: Se va prezenta atestatul in forma: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor.2.2.Valabilitatea autorizatiei, se va raporta la data limita de depunere a ofertelor, privind executarea lucrarilor de gaze tip EDI- executare instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, in baza Ordinului nr 89/2009Cerinta obligatorie: Se va prezenta atestatul in forma: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima : Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 1255820 lei.Ofertantii vor prezenta copii dupa documente financiare din ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Bonitate/acces la resurse.Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 207210 lei(1/3 din valoarea estimata a contractului), original.Modalitate de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de____ si pentru o perioada de______ luni., Informatii privind privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similarecu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, 1(unul)sau cel mult2 contracte cu o valoare cumulata de cel putin 627.910 lei (fara TVA)Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putin urmatoarele utilaje: rulou compactor, buldoexcavator, mai compactor, vibrator, betoniera electrica, aparat de sudura, mijloacedetransport materiale, echipamente si mijloace transport beton.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnareacontractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.AsociereaInformatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului -in document se vor prezenta informatii referitoarela personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizarii unei echipe formata din: -1 Sef Santier, cu implicare in calitate de sef santier in cel putin un proiect similar;
-1 Responsabil tehnic cu executia, atestat tehnico-profesional pentrudomeniul constructii atestat dovedit cu Certificatde atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;
-1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii CQ ? specialist constructor , desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- specialist constructii civile;
- specialist instalatii in constructii;
- specialist instalatii electrice ;electricieni autor ANRE gr.IIB in baza Regulam pt autorizare electricieni care proiecteaza, executa, verifica si exploat instal electrice din sistem electroenergetic?, cf art. 12 lit. b) siart. 18 lit. a) alin. 1) din Ordinul nr. 24/2007 pentru aprobarea regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, modificat si completat cu Ordinul 14/2010: - coord SSM cu docum dov cf L319/2006, - specialist sudori aut ISCIR sudura PEHD si otel;
- - personal RSLPentru fiecare persoana se va precizafunctia care va fi indeplinita, iar pentru personalul RTE se solicita atestatul si dupa caz declaratia de disponibilitate. Prezentare documente in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii. . Ofertantii care nu prezinta documentele de mai sus vor fi declarati respinsi. Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri.Certificat va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
10
Descriere: Durata de executie
Garantia lucrarilor
10
Descriere: garantia lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 10:09