Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa comuna Tulnici, judetul Vrancea, etapa II


Detaliu pentru invitatia numarul 323473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL TULNICI
Numar invitatie: 323473/04.04.2012
Denumire contract: Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa comuna Tulnici, judetul Vrancea, etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL TULNICICod fiscal: 4297703, Adresa: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Tulnici, Telefon: 0237265312, Fax: 0237265312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Tulnici, judetul Vrancea, Tulnici, Romania, cod postal: 627365, telefon: +40 0237265312, fax: +40 0237265312, persoana de contact: Valentin Bizna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tulnicicomuna Tulnici, judetul Vrancea, cod postal 627365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa comuna Tulnici, judetul Vrancea, etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform temei de proiectare urmeaza a se executa 2 sisteme, un sistem va alimenta jumatatea satului Tunici, situata deaspra cotelor DN2D, in timp ce al doilea sistem va alimenta cealalta jumatate a satului Tulnici, situata sub cotele DN2Dsi satul Coza.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 868, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 82.000, 00 lei;2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data, depunerii ofertelor;3.Mod de constituire a garantiei de participare: conform H.G. 925/2006 art. 86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006;4.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO28TREZ695006XXX004533, deschis la TrezoreriaMUNICIPIULUI Focsani, cod fiscal 4297703 ? Comuna Tunici;5.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului(2, 5% pt. I.M.M.-uri) fara TVA;2.Modul de constituire a garantiei de buna executie, una din cele doua variante : se vor respecta prevederile art.90 alin.1 si 3 dinO.U.G.925/2006 cu modificarile si completrarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime de calificare: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 12A;2.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181-Formularul 12B ;3.Declaratie privindcalitatea de participant la procedura-Formularul 12C;4.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta;ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat;5.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local: -prezentare Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, care sa certifice faptul ca societatea nu are datorii scadente la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta;ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat;6.Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Formular 12C` ;7.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta O.U.G 34/2006;Persoanele cu functie de decizie, din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bizna Valentin-primar, Buture Ion-viceprimar, Valentin Mihalcia-secretar, Bulimej Lenuta-contabil, Raduta Mihaela-consilier achizitii, Dumitu Pavel-referent urbanism. Cerinte minime de calificare: Persoane juridice/fizice romane-Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschideriiin original, copie legalizata, sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii achizitiei publice si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii ).ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat;Persoane juridice/fizice straine-Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu celmult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Se va permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)9.000.000 lei., Cerinta nr.2Bilanturi contabile pe ultimii trei ani -2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea contarctului., Cerintanr.2Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani., Cerintanr.3-Executarea in ultimii5 ani, a unui/unor contract/e de lucrari similare (CodCPV: lucrari pentru conducte de alimentare cu apa- 45232150-8), receptionate, a carei/caror valoare/valori insumate, sa fie cel putin 4.500.000, 00 lei, fara TVA;
-Maximum doua contracte;, Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere., Cerinta nr.5Lista cu personalul implicat in derularea contractului va cuprinde: ?Coordonator proiect inginer constructor;?Responsabil tehnic cu executia, atestat pentrudomeniul alimentari cu apa si canalizare;?Responsabil cu controlul tehnic de calitate atestat pentru domeniul alimentari cu apa si canalizare;
-Responsabilul cu controlul tehnic de calitate va prezenta decizia de numire;
-Seful de santier ., Cerinta nr.4Lista cu personalul calificat in domeniul (betonisti, dulgheri, instalatori alimentare cu apa, instalatori sanitari, instalatori hidrofugi, zidari, sapatori, sudori electricieni, lacatusi, zugravi) ? minim 25 persoane., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii., Cerinta nr.6Informatii privind asocierea. Cerinte minime de calificare: 1.Certificat de conformitatecu standardulSR EN ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate.2. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata garantieilucrarilor
30
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP / www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer