Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si mansardare la cladirea Primariei Comunei Cimpani, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 346740
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIMPANI
Numar invitatie: 346740/15.05.2013
Denumire contract: Reabilitare si mansardare la cladirea Primariei Comunei Cimpani, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIMPANICod fiscal: 4820313, Adresa: LOCALITATEA CIMPANI NR.1, Campani, Telefon: +40 0259338204, Fax: +40 0259338204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA CIMPANI NR.1, Campani, Romania, cod postal: 417140, telefon: +40 0259338204, fax: +40 0259338204, persoana de contact: CRACIUN TUDUCE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA CIMPANI NR.1, Campani, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si mansardare la cladirea Primariei Comunei Cimpani, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si mansardare la cladirea Primariei Comunei Cimpani, judetul BihorValoarea supusa licitatiei este de 450.144, 00 lei fara TVA, din care 40.557 lei faraTVAeste cuantumul aferent procentului (9, 90 %) de lucrari diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingereprevederilor art. 122 li. i) respectiv art. 252 lit.j), conform art. 29 alin (21) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 144 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 8.100 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO17TREZ0785006XXX001221, deschis la Trez. Beius, CIF AC: 4820313. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.095, 87 lei, suma aferenta valorii estimate fara cuantumul lucrarilor diverse si neprevazute.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Bocse Raul Florin, Viceprimar- Rugina CalinSecretar ? Bogdan Voichita, Contabil- Coroiu Jenica, Inspector de specialitate ? Sabau Aron Calin, Consilieri locali ? Be?te Horia, I?toc Stefan, Matica Marius, Morar Dumitru, Pelea Nicolae, Popa Ionel Dorin, ?o?a Gheorghe, Sas Eugen Florin, Tempelean Dorin, Tuduce Andrei Vasile.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, care va prezenta declaratia privind neincadrarea in prev art. 181, doar lit.a), c1) si d) din oug 34/2006.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Atestat ANRE ? tip Be necesar a fi prezentat in copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 800.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Experienta similara va fi demonstrata prin executia in ultimii 5 ani a cel putin un contract avand ca obiect executia de lucrari similare, in valoare de cel putin 400.000 lei, in acest sens urmand a fi prezentate certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., UtilajeDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari., PersonalDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana- inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana, CONTINUARE- sef santier -studii superioare, cel putin 1 persoana Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 ?un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuitPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: Componenta tehnica
Termen de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer