Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR.3


Detaliu pentru invitatia numarul 330817
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 330817/02.07.2012
Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARECENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR.3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii nr.1, parter, sala Ghiseelor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, persoana de contact: Viorela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Oradea, P-ta Unirii nr.1, Sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARECENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR.3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului include executia urmatoarelor lucrari: -lucrari de reparatii constructii de cladiri ce includ -compartimentari, inlocuire tamplarie, finisaje, instalatii electrice, instalatii sanitareValoarea totala estimata a achizitiei, fara TVA este in intervalul: intre 2.258.063 si 2.473.731 RONNOTA: Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 473, 731 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 45.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare90 zile de la data limita de depunere a oferteiModul de constituire a garantiei pentru participareSe constituie prin: a)-virament in contul RO02TREZ0765006XXX000160, deschis la Trezoreria municipiului Oradea, in conditiile respectarii prevederilor art.86alin(6) din HG 925/2006;b)-scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante conform Formular anexat, eliberata de regula de o banca din Romania , sau dupa caz de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurarid) depunerea sumei in numerar la casieriaautoritatii contractanteInstrumentul de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari se va prezenta in original , in cuantumul solicitat si pentru perioada de valabilitate a ofertei de 90 de zileNota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participareva fi anexat la plicul cu oferta.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul , forma si avandperioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%din pretul contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie se poate face prin una din variantele de mai jos: -a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatiade a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, cont deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala ce se va depune de contractant in acest cont fiind de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.-b)Scrisoare de garantie bancara de buna executiein favoarea autoritatii contractante, conform formular.-c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatede asigurariRestituirea garantiei de participare se va face conform art. 92 alin(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original2. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta- in original3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 - in original4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006- in originalNota: Declaratiilesi certificatele fiscalevor fi depuse de catrefiecare asociat in cazul unei asocieri .Tertul sustinator daca este cazul va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG34/20065.Certificate fiscale care sa evidentiezesituatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelorla bugetul general consolidat ? prezentate in original ;copielegalizata; copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Certificate fiscale care sa evidentiezesituatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local-prezentatein original ;copielegalizata; copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?OBS: Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Datoriile respective se considera achitate in masura in care se prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele juridice straine: vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)siprin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: -in original ;
-copielegalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006- in original si se va prezenta de catre ofertant , asociat, subcontractant si tert sustinator .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Florica Chereches- viceprimar;Rozalia Biro-viceprimar; Eduard Florea - Director Directia Economica, Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-membrii si supleanti in comisia de evaluare: Neag Mihaela, Ionut Sarac, Mos Marius, Sim Dumitru, Marc Oltea Diana, Marcu Sebastian, Adina Marge, Kocsis Iuliana, -expert cooptat -Halasz MarcelaOBS. Incadrarea oricarui ofertant, asociat , subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.180, 181 si 69^1 din OUG34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura. Obiectulde activitate al ofertantului/grup de operatori economici sa permita executia tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului : lucrari de constructii cladiri, instalatii sanitare si de incalzire si instalatii electricePrezentarea de documente doveditoare: -Persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care a fost eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor si caresa cuprinda in obiectul de activitate lucrarile solicitate in cadrul contractului: lucrari constructii cladiri, instalatii sanitare si de incalzire si instalatii electricePersoane juridice /fizice Straine : Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizate conform legislatiei in vigoareObservatie: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita si acesta este obligat sa prezinte in original sau copie legalizata Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anifiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie de : - minim 4.500.000 lei-Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011vizate si inregistrate la organele competenteIn cazul operatorilor economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului contabil pentru anul 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerarealte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri-Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 anide la data limita de depunere a ofertelor care sa contina: -executia si finalizarea in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor a unor lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, constand in lucrari de constructii cladiri sau de reparatii generale si de renovare cladiri in valoare de minim2.250.000 lei fara TVA si care fac obiectul unui contract de lucrari sau maxim doua contracte de lucrari-copii dupa parti relevante din contracte , procese verbale de receptie si recomandari, Cerinta nr.2Inform. ref. la personalul de specialitatede caredispune ofertantul sau al carui angaj.de participare a fost obtinut si care sa cuprindaoblig. urmatorul personal: -1 ing. de specialitate Constructii civile industriale si agricole, cu vechime de minim 5 ani-1 ing. Energ. cu specializarea instalatii electrice, autorizat ANRE-1 ing. Instal. sanitare cu vechime de minim 5 ani-1 resp.tehnic cu exec atestat de in domeniul Constructii Civile si Industriale ;
- 1 resp. cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin decizie de conducatorul unitatii ofertante( se va prezenta decizia), Completare la cerinta nr.2- minim 15 muncitori calif. angajati cu contract de munca, cu calificari corespunzatoare pentru toate categ. de lucrari solicitate in cadrul contractului-Lista cu pers. de spec. solicitat la care se anexeazadoc. dovedit., Cerinta nr.3Informaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Informatii privind asigurarea calitatiiSe vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii ofertelor pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractului(lucrari de constructii cladiri, instalatii sanitare si de incalzire, instalatii electrice)In cazul asocierii, certificatul ISO 9001/2008, valabil la data deschiderii , va fi prezentat defiecare asociataferent categoriilor de lucrari pe care le va executa in cadrul contractului., Informatii privind protectia mediuluiSe vor prezenta documente/ certificateemise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului , conform ISO 14001/2005 valabil la data deschiderii ofertelor pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractului(lucrari de constructii cladiri, instalatii sanitare si de incalzire, instalatii electrice)In cazul asocierii, certificatul ISO 14001/2005, valabil la data deschiderii , va fi prezentat defiecare asociataferent categoriilor de lucrari pe care le va executa in cadrul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer