Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare ambulatorii Spital orasenesc in localitatea Sannicolau Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 321969
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Sannicolau Mare
Numar invitatie: 321969/15.03.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare ambulatorii Spital orasenesc in localitatea Sannicolau Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.5, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.5, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante (Primaria Oras Sannicolau Mare)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare ambulatorii Spital orasenesc in localitatea Sannicolau Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrarile de ?Reabilitare si modernizare ambulatorii Spital orasenesc in localitatea Sannicolau Mare?, conform specificatiilor din Documentatia de atribuire (Caietul de sarcini: PT, DE, CS).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 152, 959 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 40.900 lei; perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a)prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul nr. RO55TREZ6275006XXX000643, deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare si prezentarea ordinului de plata, cu conditia ca la data/ora deschiderii ofertelor sa poata fi confirmata prezenta sumei in contul achizitorului.Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de ofertant: completarea Formularului B si a Anexei;
- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: completarea Formularul C;
- Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularului D (persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Danut Groza, Farca Manuel, Iovanovici Biliana Emina);
- Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 : completarea Formularul E;
- Ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Completarea Formularului F: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de: - Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea taxelor si impozitelor locale de catre societate ;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip)emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Ofertantii vor demonstra faptul ca nu au obligatii de plata restante la data de 25 a lunii anterioare celei in care are loc deschiderea ofertelor.- Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006). Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).- Autorizatii specifice obiectului contractului: Ofertantul va demonstra ca detine urmatoarele autorizari (nivel minim): - Autorizare ANRE - tip B, pentru lucrari electrice;
- Autorizare ANRE - tip EDI, pentru lucrari in sectorul gazelor naturale;
- Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale: Completarea Formularului A;, - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 4.300.000 lei- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BNR., - Bilantul contabil (depus la organele competente, cu viza) la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si la data de 31.12.2011(daca este posibil), sau balanta contabila la data de 31.12.2011., - Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Angajamentul ferm trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (perioada calculata pana la data limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie (recomandari) pentru cele mai importante lucrari: Completarea Formularului G;, - Experienta similara: contract in cadrul caruia au fost executate lucrari de natura si complexitate similara (lucrari de reabilitare si /sau modernizare cladiri); valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 2.150.000 lei, excl. TVA (se va lua in considerare valoare cumulata a maxim 3 lucrari dintre cele nominalizate in Lista solicitata anterior)., - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (Formular I);
- Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini, corelate cu graficul de executie propus): Anexa la formularul I, CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu realizarea contractului;
- Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: responsabil de contract; sef de santier; Responsabil tehnic cu executia; Responsabil control calitate; Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; inginer autorizat ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice (gr.II B); inginer RSVTI autorizat ISCIR (instalatiile de gaze); sudor autorizat ISCIR (otel)., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul (Formular J);
- Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini ?lista consumurilor de ore de functionare ale utilajelor?, corelate cu graficul de executie propus, si urmatoarele: Laborator de incercari in constructii -grupa II, autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari in toate domeniile care au legatura cu specificul contractului si Autolaborator mobil pentru incercari electrice.);, - Lista obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul (formularmodel)., - Capacitatea ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent), - Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: In perioada de garantie ofertantul va realiza serviciile de reparatii pe cheltuiala proprie. Beneficiarul nu va fi obligat la nici o plata in vederea mentinerii nivelului calitativ al lucrarilor consemnat in Procesul-verbal de receptie la terminare. Durata de garantie se va justifica prin prezentarea unui memoriu, in care se vor detalia si serviciile oferite. Termenul va fi exprimat in luni calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Vor fi acceptate termenele incadrate in intervalul: minim 1 an si maxim 5 ani. (Prevederile art.1.897 si 1.880 din codul civil, precum si cele privind calitatea in constructii raman aplicabile.) Pentru cea mai lunga perioada de garantie acordata se va acorda punctajul maxim alocat. Pentru perioade mai lungi decat maxima precizata, nu se va acorda punctaj suplimentar; in cazul ofertarii unor merioade mai scurte decat minimul impus, oferta va fi considerata neconforma
Termenul de executie si finalizare a lucrarilor
10
Descriere: Termenul de executie si finalizare a lucrarilor va fi justificat prin graficul de executie (detaliat), fizic si valoric. Termenul va fi exprimat in zile calendaristice. Termenele vor fi realiste si justificate. Vor fi acceptate termenele incadrate in intervalul: minim 90 de zile si maxim 360 zile. Pentru cel scurt termen de de executie si finalizare a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat. Pentru ofertarea unor termene mai scurte, nu va fi alocat punctaj suplimentar; in cazul ofertarii unor termene mai lungi decat max. prevazut, oferta va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer