Achizitie publica - Reabilitare si modernizare Camin Cultural Moroeni
Detaliu pentru invitatia numarul 354974
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354974/22.10.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare Camin Cultural Moroeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOROENICod fiscal: 4280116, Adresa: Str. Stadion , nr. 14, Moroeni, Telefon: 0723158727, Fax: 0245772213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 152, Moroeni, Romania, cod postal: 137310, telefon: +40 0245772213, fax: +40 0245772084, persoana de contact: Moisa Florentina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Moroeni- str. Principala, nr. 152, comuna Moroeni, jud. Dambovita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare Camin Cultural Moroeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari pentru realizarea obiectivului "Reabilitare si modernizare Camin Cultural Moroeni" conform proiectului tehnic, caietelor de sarcini, detaliilor de executie.Valoare estimata totala, inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute :1 083 042, 45 lei, fara TVAValoare estimata a lucrarilor, fara cheltuieli diverse si neprevazute :1 031 469 lei, fara TVACheltuieli diverse si neprevazute :5% din valoarea estimata a contractului fara TVA (fara cheltuieli diverse si neprevazute), respectiv 51 573, 45 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 083, 042.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 20 000 lei(echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare). 2. Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1), (2), (3)din HG nr. 925/2006. 4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO64TREZ2755006XXX000771, deschis la TREZORERIA PUCIOASA. 5. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. 6.Operatorii econimici care demonstreaza ca sunt IMM vor constitui garantia de participare in cuantum de 10 000 lei. In acest sens, la dovada constituirii garantiei de participare, vor atasa Formularul nr.18 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.7. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG nr. 925/2006. 9. Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. 2. Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. 3. Garantia de buna executie va fi eliberata astfel :70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii econimici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 1 - original.2.Operatorii econimici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata.Mod de dovedire: I) Se va completa Formularul nr. 2 - original.II) Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL" : a) Certificat de atestare fiscala privind modul de indeplinire a obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice.b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Compartimentul impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social ofertantul.Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.III) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, din care sa reiasa ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferteler, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.3.Operatorii economici participanti la procedura si tertul sustinator, daca este cazul, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 3 - original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi avute in vedere la completarea declaratiei sunt: Moraru Mihai Laurentiu - primar, Buzea Petre - viceprimar, Gheorghe Claudiu- secretar, Moisa Florentina - consilier achizitii publice, Diaconescu Sorin- contabil, Moiceanu Razvan-consilier, Marcu Corneliu Bogdan- consilier local, Marcu Constantin- consilier local, Tabirca Constantin- consilier local, Popescu Vasile- consilier local, Luca Pavel- consilier local, Voicu Decebal- consilier local, Cojocaru Maria- consilier local, Cosma Georgiana- consilier local, Chitescu Maria- consilier local, Andreoiu Dumitru- consilier local, Olic Vasile- consilier local, Moiceanu Gheorghe- consilier local, Moiceanu Nicolae- consilier local, Popa Oana Petruta- consilier local.4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 19 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare pentru a participa la procedura.Mod de dovedire - Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- original. 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire -I) Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.Certificatul constatator va putea fi solicitatin original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii.II)Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesinal, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL" si traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintaobligatorie: Cifra deafaceri medie globalape ultimii 3 ani sa fie de cel putin2 000 000lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim1 000 000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei, la conversialeu/valuta se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Calculul celor 5 ani la nivelul carora se face dovada experientei necesare se va face avandu-se in vedere data limita de depunere a ofertelor., Cerinta obligatorie: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va depune documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) acestora., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de resurseleumaneconsiderate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului ( personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului).Pentru executie: 1. Sef de santier ? 1 persoana cu studii superioare in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole, cu experienta profesionala dovedita prin participareala cel putin un proiect similar.2. Responsabil tehnic cu executia, atestat MDRT, in domeniul constructii civile., industriale, agrozootehnice.3. Responsabil cu controlul calitatii., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care o parte/parti din contract urmeaza a fi indeplinita de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantului castigator i se va solicita prezentarea contractelor incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asociatiiIn cazul asociatiilor (consortiilor) este necesar ca orice asociat sa indeplineasca cerintele referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Din acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare evaluarii ofertelor.Nota: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.., Cerinta obligatorie: Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de management de mediu, respectiv ca detine certicat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile, pe care le aplica in indeplinireacontractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 15:08