Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare si modernizare Campus Tudor Vladmirescu-rest de executat?


Detaliu pentru invitatia numarul 351796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 351796/02.08.2013
Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare Campus Tudor Vladmirescu-rest de executat?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683-2423, fax: +40 232271288, persoana de contact: Directia Servicii Studentesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare Campus Tudor Vladmirescu-rest de executat?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare termica ?lucrari suplimentare- La caminele: T9, T10, T11- refacere izolatie hidrofuge si termice de la terasa accesului principal in camine cu lucrarile aferente si refacerea trotuarelor perimetrale, acoperisul de tip terasa necirculabila al constructiilor fiind reabilitat cu membrana hidroizolanta termosudabila, ;
- La caminul T17- reabilitarea termica cu un sistem de termoizolare tip ?fatada ventilata?, la exterior cu tabla cutata din otel si membrana de difuzie anticondens pe o structura de sustinere din profile de Al prinse de peretii existenti si termoizolare cu placi rigide de vata bazaltica, in suprafata de 1470 mp;
- La caminele T18, T19- reabilitarea termica cu un sistem de termoizolare tip ?fatada ventilata?, la exterior cu tabla cutata din otel si membrana de difuzie anticondens pe o structura de sustinere din profile de Al prinse de peretii existenti si termoizolare cu placi rigide de vata bazaltica, in suprafata de 1150 mp pentru camin T18 si 1150 mp pentru camin T19 si refacerea trotuarelor perimetrale constructiilor;
- La caminul T20, T21: refacerea trotuarelor perimetrale constructiilor.Pentru aceasta achizitie, nu se aplica prevederile art. 29 alin. (2 indice 1)din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, autoritatea contractanta nu intentioneaza sa foloseasca capitolul de cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 084, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 21.687 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare tb.sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor)Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro la un curs mediu afisat de BNR, aferent zilei de 09.07.2013, de 1 Euro = 4.4416 Lei.Garantia de participare trebuie sa se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor.Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Univ.Tehn.?Gh.Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trez.Iasisau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in orig.(art. 86 din HG 925/2006). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 13)In conf.cu prev.L346/2004 cu modif.si compl.ulterioare, garantia de participare poate fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM.Conform O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.c), in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma: 4864, 35 lei. Pentru returnarea garantiei de participare, operatorul economic se obliga dupa expirarea termenelor prevazute la art. 88 din HG 925/2006, modif.si compl.ulterior, sa transmita prin fax/adresa scrisa, cu solicitarea returnarii garantiei si cu mentiunea contului bancii in care doreste sa se efectueze OP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii 346/2004(facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr. 14) Pentru return garant, op.economic se obliga dupa expir termenelor prevaz la art. 92 din HG 925/2006, modif.si compl.ult, sa transm.prin fax adresa scrisa, cu solicit return garant cu ment cont bancii in care dor.sa se efect OP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 1a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea FORMULARE, vor prezenta si tertisustinator, daca este cazul;
- Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea FORMULARE, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul;
- Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 3a) prezentareadocumentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei de plata)c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinta nr. 4a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 5a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Prorector, Prof. univ. dr. ing. GRIGORASStefan , Prorector, Prof. univ. dr. ing. CIOARA Ioan , Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Sef Birou Achizitii Transport BURAC Radu, Director Economic- Ec.Mariana Crivoi, Jurist Mirela Troia, ing. Camelia Nitulescu, ec. Costachescu Petronela, Comisia de intocmire si verificare a documentatie/Comisia de evaluare a ofertelor: ing. BUDEANU Bogdan, IMBREA Marius, PETRANICIVictor, APOSTOLElena, BURLACU Lucian, GANIA Anca, NISTOR Marian.Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare, daca este cazul vor fi prezentate si de catre ofertantul asociat / subcontractant / tertulsustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin. (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinta nr. 1a) prezentareadocumentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras) pentru categoria de lucrari care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa sub forma de copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3(trei) ani ?Formularul 8-Sectiunea Formulare.Continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra de afaceri pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).c) se va preciza adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.Media Cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin 2.168.700 lei. (Valoarea estimata este de 1084350 lei).(1)Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) , de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) prezentarea documentului mentionat completat in conformitate cu Formularul 9 din sectiunea Formulare b) continutul documentelor sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala Continutul documentelor sa dovedeasca efectuarea in ultimii 5 (cinci) ani, a unui sau mai multor contracte de lucrari similare lucrarilor ce se supun acestei achizitii, cu o valoare cumulata de cel putin 1.084.350 lei fara TVA., a) prezentarea documentului mentionat completat in conformitate cu Formularul 12 I din sectiunea Formulare; b) continutul documentului sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala, a) prezentarea documentului mentionat; b) continutul documentului sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala, a) prezentareadocumentului mentionat completat in conformitate cu Formularul 12 H din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala, Cerintele minime obligatorii de calificare constau in: a). prezentarea documentelor solicitate. b). continutul documentelor conform celor solicitate. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului/acordului cadru de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul/acordul cadru de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, pentru partea lor de implicare in contractul/acordul cadru care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa certificate emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificate vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer