Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare Centru de Informare si Educatie Ecologica Crisan, jud. Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 323703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Numar invitatie: 323703/06.04.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare Centru de Informare si Educatie Ecologica Crisan, jud. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARIICod fiscal: 3722040, Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Telefon: 0240518924, 0240518925, Fax: 0240518975
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea, Romania, cod postal: 820243, telefon: +40 240518924/5, fax: +40 240518975, persoana de contact: CRISTIAN COSMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A-Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare Centru de Informare si Educatie Ecologica Crisan, jud. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare si modernizare constau in: Reabilitare acoperis din stufla Centru de Informare si Casa cabanier, consolidare suprastructura cu stalpi si grinzi metalice, refacerea finisajelor interioare si a pardoselilor, refacerea placajelor, izolarea planseului, inlocuirea tamplariei, anveloparea peretilor cu termosistem, inlocuirea instalatiei electrice interioare si a instalatiei interioare de apa-canal, refacerea instalatiei exterioare de alimentare cu apa si canalizare, refacerea protectiei malurilor cu pereu din piatra, executie debarcader din beton armat pe piloti din beton batuti cu soneta, refacere imprejmuire, procurare statie de potabilizare apa si statie de epurare, procurare dotari electrocasnise, echipamente de prezentaresimedia, mobilier si dotari PSI
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 914, 658 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 13.720 lei.Constituirea garantiei de participare se face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin: ? Depunere la casieria ARBDD Tulcea;Daca ofertantul alege varianta constituirii garantiei prin virament bancar acesta se va face in urmatorul cont: RO11 TREZ 6415 005X XX00 0132 deschis la Trezoreria Tulcea de cont al autoritatii contractante.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data depunerii ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de: 4.695 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice(art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Ofertantul va constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Completare formular nr. 32. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Completare formular nr. 4 .Persoanele din cadrul autoritatii contractante care seamnaza sau aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: a. Grigore Baboianu ? guvernatorb. Cornelia Benea ? director executiv adjunct, presedinte comisia de evaluare a ofertelorc. Radu Voicu ? consiler juridic, membru in comisia de evaluare a ofertelord. Liliana Ivancenco ? consilier, membru in comisia de evaluare a ofertelore. Emanuel Ene - consilier, membru in comisia de evaluare a ofertelorf. Pavel Ivanov ? referent, membru in comisia de evaluare a ofertelorDocumente de verificare: -certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent , Completare Formular nr. 5Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare , Completare Formular nr. 6Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat, in luna anterioara datei depunerii ofertelor- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara datei depunerii ofertelorConditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara datei depunerii ofertelor(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.5 si 6 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Documentele din aceasta sectiune se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale 4120sauLucr.de demolare constructii?4311Lucr.de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat--4322Lucr.de invelitori, sarpante si terase la constructii--4391Lucr.de pardosire si placare pereti--4333Lucr.de tamplarie si dulgherie--4332Lucr.de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri?4334Constr.hidrotehnice?4291In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii trei ani, actualizata la data depunerii ofertei, sa fie de minimum 1.800.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Cerinta privind experienta similaraOfertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea urmatorului document : a) declaratie privind lista principalelor lucrariin domeniul de constructii de cladiriin ultimii 5 ani.Se vor prezenta copii dupa 1 sau mai multe contracte, in care ofertantul a fost contractant unic, sau in care procentul de subcontractare nu a depasit procentul de 10%, din care sa rezulte ca a executat lucrari similare si a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu cea estimata pentru prezetul contract de executie lucrari (914.658 lei, fara TVA)., b) declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, c) declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, cu CV-uri (specializari: constructii civile, industriale si agrozootehnice), d) va fi specificat numele responsabilului tehnic cu executia atestat pentru supravegherea calitatii lucrarilor in domeniul hidrotehnic sau imbunatatiri funciare; Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau similar.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP atasata prezentei Invitatii de participare si de la Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A Serviciul Investitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer