Achizitie publica - Reabilitare si modernizare Centru de zi pentru copii Sercaita, com. Sinca, jud. Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 71876
Comuna Sinca - Brasov
Cod de identificare fiscala: 4384583
Adresa: Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, sinca Veche
Telefon: 0268245301
Fax: 0268245555
Denumire invitatie: Reabilitare si modernizare Centru de zi pentru copii Sercaita, com. Sinca, jud. Brasov
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare si modernizare la Centrul de zi pentu copii din Sercaita, com. Sinca, jud. Brasov, constand in: revizuirea sarpantei si inlocuirea partiala a invelitorii din tigla ceramica, inlocuirea tamplariei vechi cu tamplarie din PVC cu geam termopan, inlocuirea instalatiei electrice, realizarea instalatiilor sanitare necesare pentru noua functionalitate a cladirii, realizarea instalatiei de incalzire centrala pe gaz metan, refacerea finisajelor interioare si exterioare ale cladirii.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.08.2007 20:52
Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Sinca - Consiliul Local Sinca, Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, cod 507206
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OG 34/2006- certificatului de atestare fiscala- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006- cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 800.000 lei- în ultimii 3 ani, sa fi realizat cel putin o lucrare, de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare de minim 250.000 lei- sa prezinte cel putin 2 recomandari pentru 2 lucrari similare realizate în ultimii 3 ani- documente care atesta certificare ISO sau cel putin contracte de colaborare cu organismele abilitate în vederea controlului calitatii- informatii referitoare la personalul angajat- informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport
Documentatia de atribuire se poate obtine în fiecare zi, de luni pâna vineri, între orele 9 si 16, de la sediul autoritatii contractante. Costul documentatiei este de 50 lei.