Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni


Detaliu pentru invitatia numarul 345505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MORENI
Numar invitatie: 345505/17.04.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: +40 0245667265, Fax: +40 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 0245667265, fax: +40 0245667265, persoana de contact: GABRIELA CODROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Moreni, Str. A.I.Cuza, Nr. 15, cod postal 135300, SALA DE SEDINTE.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul cu titlul "Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni" are ca obiectiv general imbunatatirea calitatii infrastructurii serviciilor sociale din Municipiul Moreni si ridicarea acestor servicii la standarde europene prin implementarea de interventii sociale pentru categoriile defavorizate in municipiul Moreni pana in 2015.Contractul de lucrari din cadrul proiectului are ca obiect: reabilitarea si modernizarea ?Centrului de recuperarea si reabilitare persoane cu handicap Tuicani?, municipiul Moreni, astfel: reabilitarea centrului existent (corpul de cladire ?Pavilion 2?) si refacerea finisajelor interioare (aria construita a corpului de cladire existent 366.0 mp, aria desfasurata a corpului de cladire existent 732 mp, aria utila a parterului= 282, 9 mp, aria utila a etajului= 282, 9 mp); modernizarea instalatiilor sanitare de alimentare cu apa si canalizare menajera si instalatiilor electrice de iluminat si prize; reabilitarea termica a cladirii si refacerea finisajelor exterioare, precum si executie instalatie de detectie incendiu, retea de comunicatii voce/date, instalatie de televiziune interioara si televiziune cu circuit inchis.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 683, 129.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 32.530, 96 lei, din care cuantumul sumei coresp.preved. art.2781 din O.U.G. nr. 34/2006este de5.406, 55 lei. Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament, contul de lei este RO40TREZ27424680256XXXXX ? Trezoreria Moreni, in beneficiul orasului Moreni, cod fiscal 4344597. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii se va folosi Formularul nr.16. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul nr.17 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 22 - Scrisoare de Garantiede buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz.b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular nr.2.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.3 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de subcontractanti, dupa caz.d)Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 1.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, de subcontractant, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta: Primar: DINU CONSTANTIN, Viceprimar GORAN VASILE, Secretar: POPESCU CARMEN, Director Economic TIMARU ANA CLAUDITIA, Director Tehnic DINU SIMONA ; sef Serv Financiar Simion DanielaConsilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian Laviniu, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe Dumitru, Rosu Marian, Spinu Ion, Stanescu Mihai, Sillo Georgeta, Sandu Petre, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - CosminPersoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de lucrari: Ec. Nes Roxana, Jr. Ene Clara, Jr. Popescu Carmen.Persoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor; Ing. Dinu Simona ? presedinte cu drept de vot, membri: Ing. Iubulescu Nicoleta, Jr. Soare Grigoras Tamara, Ec. Petre Emil, Ing.Stan RomulusRezerve: Jr. Neagu Carmen, Ec Simion Daniela, Ing. Stan Renatae)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formularul 2.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.f)Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea prezentului contract, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.g)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.h)Se solicita cazierul judiciar al operatorului economic-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.i)Pers. jurid./fizice straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. a)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC), faptul ca ofertantulnu este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b)Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana.c)Atestat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip B, pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0.4 KV. Vor prezenta atestat (valabil la data depunerii ofertelor) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta atestare.d) Autorizatie pentru proiectarea si executia sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu in conformitate cu dispozitiile Legii nr. 307/2006 pe baza documentelor prevazute de metodologia aprobata cu Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 87/2010.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Prezentarea bilanturilor contabile vizate si inregistrate de organele competente/ extrase de bilant/ rapoarte de audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. la31.12.2010, 31.12.2011, , 31.12.2012. in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care bilantul contabil pentru anul 2012 nu a fost depus se va accepta balanta de verificare/alte documente doveditoare pentru cifra de afaceri aferenta anului 2012., b).Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012- Informatii generaleCerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010-2012) trebuie sa fie de minimum 3.200.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2010-1euro=4, 2099 lei2011-1euro=4, 2379 lei2012-1euro=4, 4560 lei Completare formular 6-Informatii generale.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; liderul de asociere va prezenta un Formular centralizator pentru cifra de afaceri a asocierii in ansamblu).In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Nota 1: Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducerea autoriz. in limba romana, documenterelevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 2: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.Nota 3: Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei/valuta stab. de BNR., Declaratie pe propria raspunderedin partea ofertantului ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 722.910, 22 lei pentru o perioada de 4 luni de la semnarea contractului.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante la semnarea contractului: - extras de cont bancar cu depozit colateral, linie/contract de credit/scrisoare de confort angajanta emisa de banca/institutie financiar bancara, sau alte mijloace financiare si- o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca suma reprezentand 722.910, 22 lei va fi folosita numai pentru asigurarea cash-flow-ului necesar derularii acestei lucrari., Declaratiepe proprie raspundere a ofertantului privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a).). Formularul nr.8 ?Declaratie privind lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calc. pana la data limita de depunere a ofertelor), in original.Se vor prezenta fise de experienta similarapentru cel putin un contract finalizat, iar valoarea trebuie sa fie de minimum 1.600.000lei., b).Formularul nr.8a - Experienta similara, in originalSe vor prezenta fise de experienta similarapentru cel putin un contract finalizat a caruivaloarea trebuie sa fie de minimum 1.600.000lei.Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii (lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?) dupa orice fel decertificate/ documente care sa confirme executarea lucrarilor respective. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se va completa cate o fisa cu experienta similara pentru fiecare contract care urmeaza sa fie luat in calcul ca si experienta similara.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2008 -1 euro = 3, 6827 lei2009 -1 euro = 4, 2373 lei2010 -1 euro = 4, 2099 lei2011 -1 euro = 4, 2379 lei2012 -1 Euro = 4, 4560 lei2013 - pentru anul in curs transformarea in lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare la licitatie., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa Formular nr.9. in originalNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/leasing/cu contract de inchiriere/ comodat sau alte forme de punere la dispozitie, a utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje necesare: buldoexcavator, schela metalica - 100mp, automacara , autobasculanta.a) Pentru utilajele detinute in proprietate se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Lista de inventar pe care vor fi marcate utilajele necesare.b)Pentru utilajele care nu sunt detinute in proprietatese va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? contractul de inchiriere/comodat/ sau alte forme de punere la dispozitie.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul.c)Declaratie pe propie raspundere ca utilajele si echipamentele vor fi disponibile in raport cu lucrarile pentru a caror realizare sunt destinate. Aceasta disponibilitate nu este una permanenta, ci trebuie sa se raporteze la momentul la care un utilajeste necesar unui anumit tip de lucrare. Declaratia va fi prezentata inclusiv de proprietarul utilajelor, pentru situatia in care ofertantul detine utilaje inchiriate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza Capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament, respectiv Formularul 7 in original precum si Formularul 7.1., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se vor completa Formularul nr.10 si Formularul nr.10.1, in original.Schimbarea personalului cheie se face numai in cazuri bine justificate si numai cu acordul scris al autoritatii contractante, cu specialisti care indeplinesc aceleasi conditii.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., PersonalPersonalul cheie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Manager de proiect cu experienta profesionala specifica de minimum 3 ani, pentru care se vor prezenta: - Diploma de studii superioare- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitateSef santier (studii superioare tehnice; experienta profesionala specificade minimum 2 ani.Se vor prezenta: - Diploma inginer/subinginer, in copie- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitateResponsabil tehnic cu executia autorizat in domeniul I-Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere, pentru care se vor prezenta: - Atestat RTE in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie RTE ? viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitateResponsabil cu Controlul Calitatii pentru care se vor prezenta: - Certificat de autorizare/Decizie interna - responsabil calitate (CQ), viza valabila in copie certificata pentru conformitate- Curriculum vitae- Declaratie disponibilitateMuncitori calificati in lucrari de constructii: zidari, instalatori, electricieni, dulgheri, etc.Pentru membrii echipei, ofertantul va prez. in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele documente: 1.Diplome de studii;2.Autorizatii, certificate de atestare, specializari , alte documente, relevante pentru contract3.CV-urile personalului ?Formular nr.10.24.Decl. de disp. pentru personal ? Formular nr. 10.3Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele care nu vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post, vor fi respinse.Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV pentru personalul cheie. Acestea vor fi prezentate in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus, conditia fiind indeplinita prin cumul., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.1. Completare Formular nr. 13 in original2. Completare Formular nr.14in original3. Completare Formular nr.15 in originalNota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta formularele, mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind subcontractantii.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare Formular nr.11? Declaratie privind subcontractantii- in originalCompletare Formular nr.1.2 in originalCompletare Formular nr.3, in original, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare/ tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Completare Formular nr.7, in original - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, insotite de declaratiile Formularul 7.1., Formularul 7.2.Pentru sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare (copie conform cu originalul) de la cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr.5, in original - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici.Pentru sustinerea capacitatii economice si financiare sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare(copie conform cu originalul)de la cap. III.2.2)Capacitatea economica si financiara ? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr.1.1, in originalCompletare Formular nr.2.1, in original. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.Completare Formular nr.1.2, in original. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer