Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare Centrul de tineret si Centrul 5


Detaliu pentru invitatia numarul 347717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Comanesti
Numar invitatie: 347717/31.05.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare Centrul de tineret si Centrul 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ComanestiCod fiscal: 4353269, Adresa: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Telefon: +40 234374274, Fax: +40 234374278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Romania, cod postal: 605200, telefon: +40 234374274, fax: +40 234374278, persoana de contact: Buftia Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, str. Ciobanus, nr. 2, Comanesti, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare Centrul de tineret si Centrul 5
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lotul 1- reabilitarea si modernizarea cladirii centrului de tineret, prin lucrari arhitecturale, de rezistenta si instalatii, in vederea dezvoltarii infrastructurii sociale urbane a orasului Comanesti, judetul Bacau, Lotul 2- reabilitarea si modernizarea cladirii centrului 5, prin lucrari arhitecturale, de rezistenta si instalatii, si dotari de specialitate, in vederea pregatirii acesteia pentru noi tipuri de activitati, cladirea devenind ulterior centru de resurse si instruire profesionalaValorile cheltuielilor diverse si neprevazute sunt de 27223.94 lei pentru lotul 1 si 170119.04 lei pentru lotul 2
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 153, 759.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 12000 lei pentru lotul 1 si 46500 lei pentru lotul 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: ORASUL COMANESTI, cod fiscal 4353269, cont RO74TREZ0635006XXX001222 deschis la Trezoreria Moinesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din L.nr. 346/2004 din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sume cf art. 278^1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului sau daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului. La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi completate de fiecare ofertant/candidat/ofertant sustinator/tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 1Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 2Declaratie privind evitarea conflictului de interese, art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3. Persoanelor cu functie de decizie din cadrul Orasului Comanesti sunt: Viorel Miron? PrimarCiocan Nicolae? Viceprimar;Gherber Daniela? Director economic;Chirila Daniela? SecretarConsilieri locali- ALBOAE SIMION, ALBU LILIANA, ARDELEANU TOMITA, BUDACA VASILE, CALOIANU EMILIA, CIOBANU ADRIAN, DOBRESCU MIHAIL, DOLIS GHEORGHE, GHENADE DANIEL, JITARU AUGUSTIN, LAIC ROBERT CONSTANTIN, LAZAR COSTICA, MANOLACHE VASILE, MAZILU CLAUDIN, PANDELAS PETREA, POPOI ION, POSEDARU DANIL, VASLOVANU STEFAN.Membrii echipei interne de implementare a proiectelor: Popa Gabriela, Galusca Mihaila, Bobeica Ionel, Turluianu Gabriela, Aron Mihaela Simona, Chiriac Cosmin Alexandru, Lupu Cornelia Cristina, Buftia Gabriela, Gura Alina, Chitimia Florentina, Cianga Letitia.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular 4Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelorCertificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibilitatea de sustinere a lucrarii Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului are acces la disponibilitati sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare minima de 240000 lei pentru lotul 1 si 630000 lei pentru lotul 2, pentru o perioada de 4 luni. Suma poate fi imobilizata pt realizarea contractului in cazul declararii castigatoare a ofertei. Disponibilitatea va trebui sa contina suma si perioada, in conf. cu Anexa 1 a Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, Informatii privind cifra de afaceri Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie egala cu cel putin 1240000 lei pentru lotul 1 si 4485000 lei pentru lotul 2. formular 5 si bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006. In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin completarea formularului 28, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect. Personal de executie de specialitate Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza. Personalul minim propus pentru executie (cerinta valabila atat pentru lotul 1 cat si pentru lotul 2:1 sef de santier ? studii superioare in specializarea constructii civile si cu experienta profesionala in constructii civile de minim 3 ani; 1 responsabil tehnic de executie ? certificat de atestare tehnico-profesionala in domeniul constructii civile; 1 Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ; 1 Responsabil de mediu - diploma de inginer in domeniul ingineria mediului / certificat de absolvire valabil la data limita a depunerii ofertelor; - Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, Atestat/Autorizatie in conformitate cu HG 300/2006, valabil la data limita a depunerii ofertelor; 1 inginer instalatii ? cu experienta minima de 3 ani in domeniul constructii civile.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Se vor completa Formular 9, Formular 10- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original, formular 11 - Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract; - Copii dupa diplome de absolvire, atestate, conform cerintelor solicitate; - Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaborare sau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura) conf art 188, alin 2/OUG34/2006., Informatii privind subcontractantii / asociatii, ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formular 26), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.Se vor completa Formular 26, Formular 30, Formular 31., Declaratie privind la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va prezenta in original Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune(in dotare proprie, leasing sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate, contracte de inchiriere a autovehiculelor, contracte de comodat, pentru cazul in care nu sunt proprietatea executantului, sau alte documente din care sa faca dovada punerii la dispozitie in vederea executiei lucrarii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente(liste/declaratii/fise). Formularul 8. Lista va cuprinde cel putin urmatoarele utilaje(cerinta valabila atat pentru lotul 1 cat si pentru lotul 2): - 1 excavator- 1 buldoexcavator- 1 autobetoniera- 1 pompa de beton- schele fatada- popi extensibili- panouri cofraj- 1 pompa tencuit- 1 autobasculantaSe va completa formularul 8, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul 29. - Angajament privind sustinerea tehnica), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.Se va completa Formular 29, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular 7 si anexa 1 la Formular 7.Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea a cel putin un contract si maxim 5, ca in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a executat si dus la bun sfarsit lucrari avand ca obiect "lucrari civile" in valoare cumulata de cel putin 623000 lei pentru lotul 1 si 2240000 lei pentru lotul 2.Pentru contractul / contractele propus / propuse la cerinta minima privind experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru indeplinirea obiectului contractului, precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii. Certificatul aferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor., Standarde de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru indeplinirea obiectului contractului, precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii. Certificatul aferent indeplinirii contractului trebuie sa fie in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
termen de execeutie
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer