Achizitie publica - Reabilitare si modernizare drum comunal DC 6: Vama Seaca- Turdas, km.0+000-km.5+840.
Detaliu pentru invitatia numarul 327310
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327310/21.05.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare drum comunal DC 6: Vama Seaca- Turdas, km.0+000-km.5+840.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hopirta (Primaria Hopirta)Cod fiscal: 4561987, Adresa: Hopirta nr.159, Hoparta, Telefon: 0258875713, Fax: 0258875713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hopirta nr.159, Hoparta, Romania, cod postal: 517335, telefon: +40 258875713, fax: +40 258875713, persoana de contact: Cilla Szolga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI HOPIRTA, LOCALITATEA HOPIRTA, NR.159, JUD.ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare drum comunal DC 6: Vama Seaca- Turdas, km.0+000-km.5+840.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se va incheia pentru executia unor lucrari de reabilitare si modernizare a drumului comunal DC 6: Vama Seaca-Turdas in lungime de 5.840 m, respectiv lucrari de terasamente, reprofilare parte carosabila si acostamente, pietruire pe suprafete izolate, decolmatare santuri de pamant, procurare si montare podete tubulare prefabricate, defrisari de vegetatie, cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in documentatia tehnica publicata pe SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 2.000 lei; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC.In temeiul art. 86, alin. 1 si 6 din H.G. 925/2006 coroborat cu art. 17 din H.G. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare (in cazul constituirii printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/ soc.de asigurari), se va anexa in SEAP in fotocopie, urmand ca originalul (cf art. 5(2) din Ordinul 509/2011)sa se depuna la sediul aut.contr. pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valababilitate.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO31TREZ0045006XXX000804, deschis la Trezoreria Aiud.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G.925/2006, actualizata dc. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1 lit. b din O.U.G.34/2006, actualizata suma de 1200 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din val.contr., fara TVA, in max.3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract, cu aplic.art. 90(3) din H.G.925/2006. Daca partile convin prin retineri succesivepentru fact. partiale, in acest cazcontractantul are obligatia de a deschide cont laTrez. Statuluidisponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante.Suma depusa initial nu poate fi mai mica de 0.5% Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigSe va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-vb.de receptie la term.lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val.garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptive finala.Formularul 13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Se completeaza Formular 1.b)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG34/2006c)Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.d)Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.e)Certificat pentru participare cu oferta independenta cf. Ordin nr.314/2010 Se completeaza Formular 2f)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Se completeaza Formular 3g)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei comunei Hoparta sunt urmatoarele: Augustin Popa ? primar comuna Hoparta, judetul Alba, Oltean Vasile. - viceprimar comuna Hoparta, judetul Alba.Cordea Simona Adriana - contabil Primaria Hopirtah)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 18Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. . Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la lichidare, respectiv reorganizre judiciara sau faliment.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari prestate in ultimii 5 ani, Se solicita prezentarea a maxim trei contracte de lucrari de aceeasi natura si complexitate cu cel supus licitatiei, a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare de120.000 lei (valoare fara TVA) ;Se vor prezenta: -contractul de lucrari-procesul verbal de predare primire-recomandare din partea beneficiarului.Contractele care pot fi considerate experienta similara sunt acele contracte de ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ? contracte de lucrari finalizate? in ultimii 5(cinci) ani.Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ? contracte de lucrari finalizate? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaPrin experienta similara se intelege: prestarea unor lucrari de drumuri comunale, judetene sau nationale., Informatiila personalul de conducereSe vor prezenta in acest sens, pentru fiecare dintre specialistii propusi in indeplinirea contractului CV-urile., Declaratie referitoare la utilajel, instalatii, echipamente Prezentarea unui certificat, care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, Prezentarea unui certificat, care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a sistemului de management al mediului ISO 14001/2004 sau orice alte documente prezentate de operatorul economic care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN SEAP SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI HOPIRTA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:46