Achizitie publica - Reabilitare si modernizare drumuri comunale, comuna Orbeni, judetul Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 324338
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324338/20.04.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare drumuri comunale, comuna Orbeni, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORBENI (CONSILIUL LOCAL ORBENI)Cod fiscal: 4455447, Adresa: ORBENI, Orbeni, Telefon: 0234255502, Fax: 0234255810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORBENI, Orbeni, Romania, cod postal: 607385, telefon: +40 234255502, fax: +40 234255810, persoana de contact: GELU GALATANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante- Primaria comunei Orbeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare drumuri comunale, comuna Orbeni, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si modernizare drumuri comunale, comuna Orbeni, judetul BacauLot 1 - Reabilitare DC 109, km 0+050-1+087, DN2-Orbeni;Lot 2 - Modernizare DC 108, km 6+000-6+500, comuna Orbeni
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 276, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: - pentru Lot1:15.000lei;
- pentru Lot2:10.000lei, in una din urmatoarele forme: Garantia poate ficonstituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.1)b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO85TREZ0695006XXX000264, CF 4455447, deschis la Trezoreria Bacau.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin90zile (in conformitate cuperioada de valabilitatea ofertei) de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata in cuantum de: pentru Lot1:4.546 lei, respectiv Lot2:4.290 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractata (fara TVA)Perioada garantiei de buna executie: minim 24 luniModul de constituire: a) Instrument de garantare emis de o societatebancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractanteInstrumentul de garantare va fi emis de o societate care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in Sectiunea Formulare - Formular nr 3 (in cazul societatilor bancare) sau un model echivalent (in cazul societatilor de asigurari).b) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular12 A- Declaratie privind eligibilitateaa) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic)In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si sau tehnico-profesional de catre terti/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCompletare : Formular 12 B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat).- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare in prevederile art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006CompletareFormular12C ?Cerificat de participare la licitatii cu oferta independenta semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociatimplicat in oferta.CompletareFormular12L ?Declaratia privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Nota: In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociatimplicat in oferta.Completare Formular nr 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1Nota: Operatorii economici participanti la procedura Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Fantu Viorel ? PrimarGalatanu Gelu - ViceprimarDamean Geoge Dan ? Secretar Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim: - pentru Lot1:1.500.000 lei;
- pentru Lot2:1.000.000 lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Cursul valutar lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 aniLista se va completa si depune in original, insotita de cel putin un document/contract/proces-verbal de receptieprin care sa confirme executarea lucrarilor similare de construire de drumuri si podete a carui valoare sa fie de minim: - pentru Lot1:750.000 lei fara TVA.;
- pentru Lot2:500.000 lei fara TVA.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare.Ofertantul, sau dupa caz, tertul sustinator, va avea in dotare proprie, inchiriatesau o alta forma care da drept de folosire pe perioada de derulare a contractului a urmatoarelor utilaje: -Cilindru compactor, -Repartizator mixturi asfaltice, -Mijloace de transport materiale, -Statie autorizata de preparare a mixturilor asfaltice insotita de autorizatie de mediu valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei;
-Autoutilaj pentru perierea mecanica a suprafetelor, -Balastiera cu autorizatie de mediu valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei;
- Pentru statia de asfalt se solicita: ultimul proces verbal de control efectuat de ISC privind functionarea statiei respective.- Pentru balastiera se solicita permisul de exploatare in termen de valabilitate.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau, ca are asigurat accesul la un laborator de gradul II, ,Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatiiDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului: - responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri, -sef de santier cu specialitatea CFDP, -responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri, ,Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Nota: Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Acordurile de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Subcontractantii de lucrari nu vor depune documente de calificare, toata raspunderea contractuala fata de achizitor revenind ofertantului. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului declarat castigator al licitatiei legalizarea acordurilor de subcontractare., Informatii privind asociereaOfertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului.Nota : - se va preciza cine este lider al asocierii; cerintele minime solicitate de catre asociati. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9oo1:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalent) pentru domeniul lucrari de drumuri si poduri.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Prezentarea certificatului ISO14001:2005 pentru domeniul lucrari de drumuri si poduri.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 09:28