Achizitie publica - "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL POIENARII RALI, COMUNA POIENARII BURCHII - JUDETUL PRAHOVA. REABILITARE SI MODERNIZARESTRADA BISERICII KM 0+000,00 - KM 0+556,00"
Detaliu pentru invitatia numarul 335976
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335976/24.09.2012
Denumire contract: "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL POIENARII RALI, COMUNA POIENARII BURCHII - JUDETUL PRAHOVA. REABILITARE SI MODERNIZARESTRADA BISERICII KM 0+000, 00 - KM 0+556, 00"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIENARII BURCHIICod fiscal: 2843647, Adresa: poienarii burchii nr.22 prahova, Poienarii Burchii, Telefon: +40 0244486015, Fax: +40 0244486015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Poienarii Burchii, sat Poienarii Burchii, strada G-ral Alexandru Angelescu, nr.22, jud. Prahova, Poienarii Burchii, Romania, cod postal: 107430, telefon: +40 0244486244, fax: +40 0244486244, persoana de contact: Claudia Georgeta Necula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Poienarii Burchii, sat Poienarii Burchii, strada G-ral Alexandru Angelescu, nr.22, jud. Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATUL POIENARII RALI, COMUNA POIENARII BURCHII - JUDETUL PRAHOVA. REABILITARE SI MODERNIZARESTRADA BISERICII KM 0+000, 00 - KM 0+556, 00"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa execute lucrari de reabilitare si modernizare a unui drum de interes local in lungime de 0, 556 km , situat in comuna Poienarii Burchii, sat Poienarii Rali.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.925, 00 lei in favoarea autoritatii contractante cf.art.86 din H.G.nr.925/2006.a)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 92 zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.b) Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si ompletarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea formularului nr.19 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.c) Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii si subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat.d) Garantia de participare se va constitui numai in lei.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarae estimata a contractului, o suma conforma art.278^1 din O.U.G. nr.76/2010.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului, fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie a contractului se va face conform prevederilor art.90 alin(1) din H.G.nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul) - Formular nr.1.2.Cazier judiciar al ofertantului (se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul").3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (tertul sustinator va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006). In cazul in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica - Formular nr.2.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) - emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".5.Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent)- emis de Administratia Finantelor Publice;Certificatele fscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.(se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".)6.Cazier fiscal.(se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata "conform cu originalul").NOTA: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.7.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314 din 12 octombrie 2010 - Formular nr.3NOTA: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.8.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006 - Formular nr.4.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Stoica Valentin, Necula Claudia Georgeta, Stanciu Mariana, Necula Daniela, Tenciu Vasile, Mitrache Nis Mariana, Matei Viorica, Sandu Marin, Vulpe Constantin, Gheorghe Ion, Ion Florin Marius, Murarescu Gabriel, Stancu Ana, Ilie Georgeta, Eftene Ion, Tanasescu Gabriel, Marin Vasile, Ionita Vasile, Matei Ion, Negrei Nicolae.9.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.5.NOTA: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Pers.juridice/fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate al categoriei de lucrari impuse prin contract, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul".NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.La solicitarea autoritatii contractante ofertantul declarat castigator va prezenta in original Certificatul constatator emis de ORC, in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila.Pers.fizice/juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)trebuie sa fie cel putin egala cu 590.000 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Cursul mediu anual lei/euro: 2009- 4.23732010- 4.20992011- 4.2379Pentru I.M.M. cifra medie de afaceri globala poate fi de 50% din valoarea propusa.Documente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant, inregistrat la organele competente, sau orice alte documente echivalente.Se va completa declaratia privind cifra de afaceri - Formular nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofetantul trebuie sa faca dovada executarii, in ultimii 5 (cinci)ani, a maxim 2 (doua)contracte de executie lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 296.272 lei fara TVA.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Se vor prezenta contracte/parti relevante din contracte/certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare cum ar fi: - proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala/receptie finala a lucrarilor; - certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor; - documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari.Se va completa Formularul nr.7, 2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. CERINTA MINIMA OBLIGATORIE: Ofertantul trebuie sa dispuna, cel putin de echipamentele si utilajele pentru executie considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (dotare minima) si sa faca dovada acestora: -autobasculante;pavator; compactor autoprop.cu rulouri(valturi); compactor static autoprop.cu rulouri; compactor static autoprop. pe pneuri;repartizator-finisor; autogudronator; autocisterna cu disp.strop.cu MAJ;statie de betoane;pompa de beton;vibratoare de betoane; autobetoniere; autocamioane;buldozer pe senile; autogreder; incarcator frontal pe pneuri.Ofertantul va prezenta documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor mentionate mai sus., 3.Ofertantul va prezenta informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal(de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: -un responsabil tehnic cu executia, atestat;
-un responsabil pentru asigurarea calitatii, atestat;
-un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Se vor atasa: a)Formularul nr.9-Personal ce va fi angajat in contract;b)Formularul nr.10-CV, cu semnatura persoanei in original, pentru personalul cheie propus in oferta;c)Copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV;d)Angajamentul de participare, in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr.9, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului(se va completa Formularul nr.11-Angajament in nume personal)sau copie a contractractului de munca, vizat ITM, in cazul in care sunt angajati permanenti ai ofertantului., 4.Informatii privind asocierea - Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze, din punct de vedere formal, asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Se vor completa si prezenta : - Formularul nr.12 - Acord de asociere;
- Formularul nr.13 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora., 5.Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.Se vor completa si prezenta : - Formularul nr.14 - Acord de subcontractre;
- Formularul nr.15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. CERINTA NR.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., CERINTA NR.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 65 puncte. Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim/Pret n)x65 unde Pn - punctajul financiar pentru oferta n; Pret n - pretul ofertei n; Pret minim - cel mai mic pret dintre toate ofertele.
Garantia lucrarii
20
Descriere: Ptr. oferta cu cel mai mare numar de zile de garantie se acorda 20 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor calcula astfel: Pn=[(Gn-Gmin.acceptata)/(Gmax.-Gmin.acceptata)]x20 unde Pn-punctajul ofertei in cauzaGn-termenul de garantie ofertat de op.ec.in cauzaGmin.acceptata-730 zile calend.Gmax.-cel mai mare termen de gar.ofertat in cadrul procedurii. Durata de garantie minim acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 730 zile calend.Durata de garantie maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1825 zile calend.
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Ptr.oferta cu cea mai scurta durata de timp de executie a lucrarii se acorda 15 puncte. Punctajele pentru celelalte oferte se vor calcula astfel: Pn=(Dn minima/Dn)x15 unde Pn-punctajul ofertei in cauzaDn minima-cea mai mica durata de executieDn-durata de executie ofertata de op.ec.in cauza. Durata maxima de executie peste care oferta va fi considerata neconforma este de 10 zile. Durata minima realista sub care nici o oferta nu va fi punctata suplimentar este de 7 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2012 11:02