Achizitie publica - Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in satul Ologeni, comuna Poienarii Burchii, judetul Prahova
Detaliu pentru invitatia numarul 355499
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355499/08.11.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in satul Ologeni, comuna Poienarii Burchii, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POIENARII BURCHIICod fiscal: 2843647, Adresa: poienarii burchii nr.22 prahova, Poienarii Burchii, Telefon: +40 0244486244, Fax: +40 0244486244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in satul Ologeni, comuna Poienarii Burchii, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare si modernizarea strazilor "Campului" si "Monumentului" din satul Ologeni.Valoarea estimata a achizitiei este de 297.224 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 282461 lei- valoarea cheltuieli diverse si neprevazute de 14763 lei, reprezentand un procent de 5, 00% din valoarea lucrarilor de executie
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 5000 lei. Perioada de valabilitate: minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform art. 278 1, alin.(1), lit.b) din OUG nr.34/2006.Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta moneda va fi cel publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.IMM?urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. In cazul in care garantia de participare se va constitui redusa cu 50%, se va prezenta Formularul 25- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, dupa caz cu anexe, conform Legii nr. 346/2004, in original.Modul de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO44TREZ5395006XXX002029 deschis la Trezoreria Boldesti Scaeni sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG Nr. 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va transmite atat prin SEAP, in copie semnata cu semnatura electronica, cat si la sediul autoritatii contractante, in original, cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor conform art 86 alin (5) lit (a) si alin (6) din HG 925/2006.Garantia de participare se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.Modul de constituire: Conform prevederilor art.90 alin.(1)-(3)din HG 925/2006 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din din sumele datorate pentru plata facturilor rezultate ca urmare a situatiilor de lucrari prezentate si acceptate la plata de autoritatea contractanta. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , "coform cu originalul".Din certificatele fiscale solicitate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.Mentionam faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "coform cu originalul" , inclusiv pentru sucursale / filiale / puncte de lucru implicate in derularea contractului.Din certificatele fiscale solicitate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.Mentionam faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 5Formular nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr. 6Formular nr. 4. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta nr. 7 - Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.NOTA: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Nedelcu Daniel ? primar, Stoica Valentin ? viceprimar, Necula Claudia Georgeta ? secretar, Stanciu Mariana ? contabil, Radu Florin ? consilier, Tenciu Vasile ? consilier, Constantinescu Cristian - consilier, si CONSILIERII LOCALI: Negrei Nicolae, Gheorghe Ion, Eftene Ion, Murarescu Gabriel, Ion Florin Marius, Dumitru Marian, Badea Vasile, Enache Gheorghe, Manea Stefan Gabriel, Constantin Daniel, Niculae Valerica, Rotaru Nina, Radu Marian, Sandu Marin. Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specific obiectului contractului). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat) sau o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de min. 300.000 lei.Modalitate de indeplinire1)Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatiigenerale, completat in original.a)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara sau alte documeteedificatoareb) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari de constructie/reabilitare drumuri cu o valoare de minim 250.000 lei fara T.V.A. Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Se va prezenta certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier cu studii superioare.b) Responsabil tehnic cu executia cu atestat/legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor.c) Responsabil tehnic cu calitatea - Decizie interna de numire Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 10:49