Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare drumuri in Negresti Sat si satele componente Poiana, Valea Mare, Parpanita si Cazanesti


Detaliu pentru invitatia numarul 330560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA ORASULUI NEGRESTI
Numar invitatie: 330560/27.06.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare drumuri in Negresti Sat si satele componente Poiana, Valea Mare, Parpanita si Cazanesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA ORASULUI NEGRESTICod fiscal: 13407333, Adresa: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Telefon: 0235457679, Fax: 0235457679
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Romania, cod postal: 735200, telefon: +40 235457679, fax: +40 235457679, persoana de contact: BACIU SORIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Negresti, Romania, cod postal: 735200, telefon: +40 235457679, fax: +40 235457679, persoana de contact: BACIU SORIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare drumuri in Negresti Sat si satele componente Poiana, Valea Mare, Parpanita si Cazanesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie "Reabilitare si modernizare drumuri in Negre?ti Sat si satele componente Poiana, Valea Mare, Parpani?a si Cazane?ti", conform documentelor atasate.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 456, 297 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participare in cuantum de 220.000lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare va fi depusa in original si va insoti oferta.
Garantie de buna executie
Candidatul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie astfel: Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: - 5 % din valoarea contractului fara TVA ce urmeaza a fi atribuit.-Perioada de garantie acordata va fi de 2 ani de la data de terminarii lucrarilor.Modalitatea de constituire: Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 actualizata.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratoruluiIn cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte cazierul judiciar.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ; documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 2 )- Certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Cazier fiscal al persoanei juridice eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Cerinta nr. 3Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr. 3)Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Persoane cu fucntie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cozma Ioan (primar), Cozma Neculai (viceprimar), Baciu Sorin (Achizitii-Investitii), Sporneac Adrian (Contabilitate), Radu Dan (Jurist), Nastasa Daniel (Achizitii-Investitii), Vlad Adrian (Achizitii-Investitii), Musat Ion (director economic), Faur Felicia (Secretarul Orasului), Vieru Octavian, Marta Ion, Rusu Cristian, Baciu Petronel, Ionescu Cristi, Morosanu Radu, Ioniti Marieta, Popa Vasile, Popa Cristinel, Nacu Constantin, Stan Pusa, Pila Constanta, Calciu Monica, Boitan Costel, David Radu, Apetrechioaie Adrian (Consilieri locali). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora;Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 22.000.000 leiIn cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea fin. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat cel putin: ? un contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutierin valoare de cel putin 11.000.000 lei fara TVAPrezenatareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Nota: Infrastructura de transport rutier defineste lucrarile de constructie noi si/sau de reabilitare si/sau de largire si/sau de modernizare aferente drumurilor comunale si/sau locale si/sau judetene si/sau nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat: cel putin un contract avand ca obiect elaborarea proiectului Tehnic si/sau Detaliilor de Executie pentru lucrari de constructii noi/reabilitari/modernizari/largiri de drumuri comunale, locale, judetene, nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi a carui valoare sa fie cel putin egala cu 375.000 lei fara TVAPrezentareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la sfarsitul prestatiei prin care sa se demonstreze finalizarea contractelor prezentate/ proces verbal de receptie partiala a serviciilor prin care sa se demonstreze faptul ca proiectul tehnic si detaliile de executie au fost duse la bun sfarsit;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de servicii;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: ? statie/statii de asfalt;? laborator autorizat (de minim gradul II) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier ;escavatoare, autobasculante, autogradunatoare, buldoexcavatoare, etcPrezentare documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului : a) Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)b) Coordonator echipade proiectarec) Inginer calitated) Inginer de drumuri - RTEe) Sef santierf) TopometristStudii si aptitudini solicitate: - studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari;Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 70 puncte; ? Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x Punctaj maxim alocat unde: Pn? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n? pretul ofertei n;Pret minim? cel mai mic pret dintre toate ofertele; -Pretul care se ia in calcul este pretul total in lei, fara TVA al propunerii financiare. -Ofertele care depasesc valoarea estimata a contractuluiprevazuta la punctul II.2.1 din Fisa de date vor fi considerate inacceptabile in conformitate cu prevederile art. 36, alin.1, lit.e din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Durata de realizare a documentatiei de proiectare (PT+CS+DE+DTAC)
30
Descriere: Ofertantul care a prezentat cea mai scurta durata de timp de realizare a proiectului tehnic va primi punctajul maxim 30 puncte.Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos: Punctaj oferta in cauza = (Cea mai scurta durata de timp/ Durata de timp a ofertei in cauza) x punctajul maxim alocat ? Durata maxima de realizare a proiectului peste care oferta va fi considerata neconforma este de 30 zile?Durata minima realista de realizare a proiectului sub care nicio oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 zileNota: Durata de realizare a proiectului tehnic se va prezenta in format ?zile calendaristice?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer