Achizitie publica - REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINITA IN SAT CINCU ,COM CINCU,JUD BRASOV
Detaliu pentru invitatia numarul 335553
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335553/17.09.2012
Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINITA IN SAT CINCU , COM CINCU, JUD BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CincuCod fiscal: 4443469, Adresa: Str. Pietii nr 254, Cincu, Telefon: 0268244360, Fax: 0268244360
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pietii nr 254, Cincu, Romania, cod postal: 507045, telefon: +40 268244360, fax: +40 268244360, persoana de contact: Ioan Suciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pietii nr 254, Cincu, Romania, cod postal: 507045, telefon: +40 268244360, fax: +40 268244360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINITA IN SAT CINCU , COM CINCU, JUD BRASOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de lucrari de constructii si instalatii , CPV 45000000-7 lucrari de constructii si 45300000-0 Lucrari de instalatii pentru cladiri in cadrul proiectului ?REABILITARE SI MODERNIZAREGRADINITA IN SAT CINCU , COM CINCU, JUD BRASOV
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part.: COMUNA CINCU, CF: 4443469, TREZORERIA FAGARAS, RO27TREZ1325006XXX000700. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, de la depun. ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 5.500lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 8. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conf. formular nr. 33. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima: completare formulare conform Formular 6 si Formular 7, privind neincadrarea in in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG 34;Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sunt obligate sa dea declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c indice 1 si d). Se va completa Formularul 181 si se vor elimina prin taiere articolele ce nu facobiectul declaratiei acestor terte persoane.Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 8Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 22In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Suciu Ioan - primar Oancea Mihaela secretar, responsabil achizitii si Bastea Mirela, contabil sef, Consiliul Local format din Beleanu Lucian, Bica Ioan, Bica Lucia, Butnaru Corneli, Flueras George Danut, Francu Ioan, Popelca Nicolae, Precup Dorel, Rusu Nan Danila Suciu Aurel, Stroe Nicole ViceprimarCerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular nr. 23 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. termenul solicitat (vechimea) pentru emiterea certificatului constatator se va raporta la ?data depunerii ofertei?. Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabilSe prezinta ultimele bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, sau declaratiile de venit pentru persoanele fizice autorizate., Cerinta nr. 2Valoarea cifrei de afaceri mediepe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 275000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: - pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2099 leise vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a realizat lucrari comparabile cu cea licitata in ultimii 5 aniSe va completa obligatoriu: Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar? completarea Formularului model Nr.9., Cerinta nr. 2Ofertantul are experienta in lucrari similareSe stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar (constructii civile) ca natura, in valoare de minim 275000 lei.Contractele prezentate vor fi insotite de copii dupa: - informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei;
- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;, Cerinta nr. 3Se va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care executantul a realizat lucrari, Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosin?a sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate., Cerinta nr. 5Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiPrezentare Formularului Nr.12 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?. Se va prezentalista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, inclusiv CV?uri (Formularul model Nr.13), diplome si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite.Cerinte minime : - 1 RTE , - 1 sef santier- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Pentru dovedirea informatiilor solicitate se vor prezenta documente doveditoare (carti de munca, contracte, acord de participare la lucrare sau alte documente legale) Standarde de asigurarea calitatiiSe va prezenta ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere. In caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente, vizate la zi, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Standarde de protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: ? pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (Pr min) se acorda punctajul maxim, respectiv: I. Pn = Pmax = 90 puncte, unde Pn = punctajul pentru pretul ofertat ? Pentru alt pret, Prn, punctajul se va calcula astfel: II. Pn = (Prmin/Prn)x Pmax;Prn sunt preturi ofertate si se exprima in RON fara TVA.
Durata de executie
10
Descriere: Pentru durata de executie minima se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 puncte. Pentru durate de executie mai mari decat durata de executie minima se acorda punctajul astfel : P(n) = [durata minima/durata(n)] x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line, anexat, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 17:37