Achizitie publica - REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINITA LAZU SI CASA TINERETULUI COMUNA COBADIN-JUDETUL CONSTANTA
Detaliu pentru invitatia numarul 326955
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326955/16.05.2012
Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINITA LAZU SI CASA TINERETULUI COMUNA COBADIN-JUDETUL CONSTANTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT JUDETEAN CONSTANTA S.R.L.Cod fiscal: 16584313, Adresa: ALEEA MAGNOLIEI NR.2, BL.L4, CAM.121, Constanta, Telefon: 0241488521, 0727789885, Fax: 0241488526
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA MAGNOLIEI NR.2, BL.L4, CAM.115, Constanta, Romania, cod postal: 900408, telefon: +40 241488521, fax: +40 241488526, persoana de contact: EUGENIA ANCA BOTEZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ALEEA MAGNOLIEI NR.2, BL.L4, CAM.117, Constanta, Romania, cod postal: 900408
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (INCHIRIERE DE IMOBILE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE GRADINITA LAZU SI CASA TINERETULUI COMUNA COBADIN-JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBILE CU DESTINATIA DE GRADINITA-LAZU SI CAMIN-CASA TINERETULUI COBADIN
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
39.000 LEI; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei- modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante ? cont IBAN ? RO78BTRL01401202710769XX, deschis la Banca Transilvania-Sucursala Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Executantul va prezenta autoritatii contractante dovada varsamantului efectuat precum si destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? art.180: Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art.181 din OUG 34/2006 : Operatorii economici vor fi exclusi din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. daca se aflain oricare dinsituatiile prevazute deart. 181 din OUG34/2006;Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat ( sanatate, pensii, somaj): Eliberat de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea? in original / in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul va trebui sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat vor fi descalificati.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale : Eliberat de Directia de impozite si taxe locale, in termenul de valabilitateprevazut de procedura fiscala - in original / in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul local vor fi descalificati;Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare/compensare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor , se va prezenta documentul in original / in copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din sectiunea Formulare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu modif. si complet. ult.: Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere din cadrul AC sunt: - Clipea Ionut Cristian-Director General;
- Botezan Eugenia Anca ? Director economic;
- Lungu George ? Director Tehnic-Investitii;
- Cocota Mariana ? Sef Serviciu Tehnic- Investitii;
- Alexandru Daniela ? Sef Serviciu economic.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Fiecare subcontractant sau tert sustinator nominalizat in oferta este obligat sa depuna aceasta declaratie.)Declaratia se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Formulare tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura din sectiunea Formulare; Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului: Cerinta minima obligatorie: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, din care sa rezulte ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
- cf art.181 lit.a) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va exclude dintr-o procedura pe ofertantul asupra caruia s-a pronuntat falimentul ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicNota: Certificatul se va prezenta in original / in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire)pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati, Informatii privind cifra de afaceri ? media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani= 3.900.000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte delucrari executate in ultimii 5ani, Experienta similara = min 1.900.000 lei fara TVAValoarea poate fi demonstrata si prin cumularea a cel mult 5 contracte de lucrari finalizate si receptionate in ultimii 5 ani., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Nominalizarea personalului cheie, din care trebuie sa faca parte in mod obligatoriu : responsabil contract/sef santier/ coordonator lucrare;RTE; CQ; responsabil de securitate si sanatate al santierului; inginer instalatii electrice; inginer instalatii sanitare., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001:2008, Standarde de protectia mediului ? ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DISPONIBILA ON LINE, INTEGRAL PRIN INTERMEDIUL SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 16:09