Achizitie publica - REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE, cod SMIS 37788
Detaliu pentru invitatia numarul 334126
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334126/23.08.2012
Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE, cod SMIS 37788
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP - Invitatie de participare ? REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE, cod SMIS 37788 - Documentatie si clarificari, Bucuresti ? sector 2, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 0213032997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE, cod SMIS 37788
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri constau din: - recompartimentare interioara in vederea amenajarii de locuinte sociale;
- reabilitare energetica/reparatie capitala a cladirii;
- reabilitare/modernizare a instalatiei de incalzire interioare;
- reabilitare/modernizare a instalatiei sanitare interioare;
- reabilitare/modernizare a instalatiei electrice interioare;
- reabilitare/modernizare a instalatiei de impamantare si paratrasnet;
- reabilitare/modernizare a retelelor exterioare sanitare si de incalzire;
- dotarea cu utilaje si echipamente;
- amenajari exterioare drum acces, parcare si spatiu verde;
- organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 065, 877.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 41.000, 0 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, prin postare in SEAP (scanata) si in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234. In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului, ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata, acestuia i se va retine suma de 5.845, 0 lei. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuant. garant. de buna exe. este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garant. de buna exe. se va constitui: a) printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o socie. banc. sau de o socie. de asig., ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. Execut. va deschide la unitatea Trez. Stat. un cont, la dispo. AC in care va vira suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 10% se va constit. prin retineri succesive din val.fact.af.lucrarilor exec. In cadrul proiect. de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art.92, din HG 925/2006 actualizata.Garantia lucrarilor executate se solicita de minim 5 ani (conform clauzei 18.1 din proiectul de contract).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale. Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmarec.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedureModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Padureanu ? Administrator Public26. Cristina Buzdugan ?Director Directia Tehnica27. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica28. Corneliu Gavrilescu ? Director Directia Juridica si Administratie Locala29. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii30. Romica Chindrus ? Sef Serviciul Tehnic Investitii31. Iuliana Niculescu ? Consilier Serviciul Implementare Proiecte32. Delia Gornicioiu ? Inspector Serviciul Implementare Proiecte33. Olivia Teletin -Consilier Serviciul Implementare Proiecte34. Emil Macarie ? ConsilierServiciul Achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d, Formularul 12C si Formularul 12D.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschideriiofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani - se va completa Formularul C3 si anexa. Se solicita prezentarea: listei lucrarilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta 2 Declaratie privind experienta similara ca antreprenor/subcontr. Cerinta min.oblig.: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei, unul sau mai multe contracte de lucrari similare deconstructii si instalatii aferente constructiilor a caror valoare cumulata sa fie de min. 2.000.000, 0 LEI fara TVA.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, procesele verbale la receptia lucrarilor si dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii investitiilor respective. Valorile vor fi exprimate in lei., Cerinta 2 continuare Convertirea valorii contractelor incheiate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent anului in care a fost incheiat contractul. Se va completa formularul 9.Nota: prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contr.de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari recept.partial care sunt insotite de PV de recept.part.; - lucrari recept.insotite de PV la term.lucr.; - lucrari recept.insotite de PV de recept.finala., Cerinta 3 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul F., Cerinta 4 Informatii privind personalul tehnic de specialitate ce va fi implicat in realizarea contractului. Se vor prezenta: 1) Formular 19.1-Declaratie referitoare la personalul de specialitate ce va fi angajat in contract. 2) Formular 20 - Informatii referitoare la experienta profesionala a personalului cheie (CV-uri) la care se vor anexa, dupa caz, copie dupa diplome, autorizatii si declaratii de disponibilitate. 3) Dovada ca persoanele responsabile de executia lucrarilor /prestarea serviciilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta. Se va permite si prezentarea de angajamente/acorduri de participare. Se solicita prezentarea unei echipe minime formata din: a) Coordonator de proiect? licentiat al unei Facultati de Constructii, experienta generala de minim 5 ani, experienta specifica de min. 3 ani in domeniul activitatilor de coordonare de proiecte similare;, Cerinta 4 - continuare b) Responsabil Tehnic cu Executia ? cu atestat valabil pe perioada executiei lucrarilor; c) Inginer in instalatii pentru constructii ? licentiat al unei Facultati de Constructii, specializarea instalatii aferente constructiilor; d) Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ? licentiat al unei Facultati de Constructii cu decizie de numire; e) Responsabil Protectia Muncii., Cerinta 5 Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice ale tuturor ofertantilor parteneri asociati. In acest caz Declaratia privind utilajele trebuie completata de catre liderul de asociere si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati; Cerinte minime obligatori: Ofertantul va face dovada detinerii (dotare proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Se va completa formularul E- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 6 Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii cu precizarea ?nu este cazul?. Se va completa formularul D ? Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii. Prezentarea certificatului care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001, sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Prezentarea certificatului care atesta implementarea unui sistem de management al mediului conform ISO 14001, sau in cazul in care nu detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al managementului mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 15:35