Achizitie publica - ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona A a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? servicii de dirigentie de santier
Detaliu pentru invitatia numarul 329431
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329431/13.06.2012
Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona A a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? servicii de dirigentie de santier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro; Revolutiei 1-3, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +40 245611222, fax: +40 245217951, persoana de contact: SORINA DUDEA, Tel.+40 245611222 , In atentia: Manager ? ing. Constantinescu Marius; achizitii - ing. Magdalena Mihaescu; Ing. Aurel Ciobanu ? cons.implementare -pentru documentele special solicitate.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona A a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? servicii de dirigentie de santier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier, pentru supravegherea lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona A a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita?.
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8236 lei, fara TVA, , din care cuantumul sumei Cuantumul garantiei de participare: 8236 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.118lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari - formular nr.1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original si in format electronic (in S.E.A.P.) . Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Se va prezenta formular 2. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta3. Completarea si prezentarea Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; prof. Honorius Motoc ? Viceprimar; ing. Paul Robert Briceag ? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Marius Constantinescu ? Administrator public; ing. Constantin Balasa - Director executive Directia Tehnica; ing. Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executive Directia economica; ec. Cristian Irimia - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri municipali : Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile , Briceag Paul Robert , Butnaru Valeria , Danciulescu Ion , Diculescu Maria , Iorga Liviu , Lita Ion , Matei Gheorghe , Motoc Honorius , Pantea Viorel , Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana , Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Tanase Silviu Gabriel , Tutuianu Ioan , Vasiliu Teodor Emilian.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Din certificatul constatator emis de ORC va rezulta ca obiectul contractului este inclus in obiectul de activitate al ofertantului2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Cerinta 2: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economicresursele financiare invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 8- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economicresursele invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 8.1 sau Formularul 8.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei anitrebuie sa fie de cel putin 800.000 lei. Documente din care sa reiasa informatiile solicitate(bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie; Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani- Formular 8 - Fisa de informatii generale - in original Nota: Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculate pana la data depunerii ofertei), minim un contract?maxim 2 contracte cu o valoare cumulata de cel putin200.000 lei fara TVA .Formularul nr. 10 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani?, Formular nr.10a, copii de pe parti relevante ale contractelor si recomandariIn acest sens se vor prezenta documente/contracte (parti relevante ale acestora)/ procese verbale de receptie. Partile relevante ale contractului sunt cele care contin cel putin: partile contractante, obiectul, durata si pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., 2. Echipamentele necesare pentru executarea contractului Formularul nr. 11 - , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?., 3. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului Formularul nr. 12- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 12.1.Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 12a- ?Curriculum vitae? si Formularul 12b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala, 4. Componenta echipei solicitate Expert principal 1 ? Lider de echipa? Manager de proiect : Studii superioare absolvite cu dipoma de licenta ;Studii in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect ;Experienta profesionala generala de minim 5 ani ;Sa fi participat in calitate de lider/lider adjunct de echipa in minim 1 proiect similar Expert principal 2: Inginer Rezident, Drumuri : Diploma studii superioare in domeniu (drumuri);Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?.Formularul 12a- ?Curriculum vitae? si Formularul 12b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de vala, 4. Componenta echipei solicitate -continuare Expert principal 3: Inginer Rezident Lucrari Edilitare : Studii superioare in domeniu tehnic ;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare? ; 4: Inginer Instalatii-Electrice Studii superioare tehnice ;Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Instalatii electrice? ;Formularul 12a- ?Curriculum vitae? si Formularul 12b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala, 5. Informatii asupra masurilor de protectie a mediului - Declaratia privind protectia mediului si protectia muncii ?Formular 12., 6.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Se completeaza Formularul 20 .Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 21.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 20 si nu va mai prezenta formularul 21 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii-Ofertantii au obligatia sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 16:25