Achizitie publica - ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? servicii de dirigentie de santier
Detaliu pentru invitatia numarul 329731
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329731/20.06.2012
Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? servicii de dirigentie de santier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? servicii de dirigentie de santier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica ? dirigentie de santier, pentru supravegherea lucrarilor aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita?.Obiectivul de investitii il constituie regenerarea Zonei B din zona de actiune urbana delimitata de Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a municipiului Targoviste, prin reabilitarea si modernizarea infrastructurii de utilitati publice, precum si prin reabilitarea si modernizarea spatiilor publice, in scopul transformarii intr-o zona atractiva din punct de vedere social si economic, atat pentru locuitorii si agentii economici care traiesc si isi desfasoarea activitatea aici, cat si pentru potentialii locuitori, investitori si turisti.
II.1.6) CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 686 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.232, 00lei, din care cuantumul sumei coresp. prevederilor art.278 indice 1 este 4.291, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conform.cu art.86 din HG 925/2006 poate fi una dintre urmat.variante: -un instrument de garantare irevocabil emis, in cond.legii, de o societate bancara/societate de asigurari-Form. nr.16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;
-ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CUI 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar depus la casieria Primariei Municipiului Targoviste.In cazul utilizarii unui instrument irevocabil, emis de o societate bancara/de asigurari, garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic(in S.E.A.P.)cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.Pt operatori straini?original si traducerea autorizata in limba romana.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative coresp. conf. preved.Legii nr.346/2004.Se va prezenta Formular 17.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.291, 00 lei cf. Art. 278 indice 1, alin.(1), litera b) din OUG 34/2006, introdus prin OUG76/2010.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta3. Completarea si prezentarea Formularul nr.4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; prof. Honorius Motoc ? Viceprimar; ing. Paul Robert Briceag ? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Marius Constantinescu ? Administrator public; ing. Constantin Balasa - Director executiv Directia Tehnica; ing. Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cristian Irimia - Director executiv adjunct Directia economica; Consilieri municipali : Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile, Briceag Paul Robert, Butnaru Valeria, Danciulescu Ion, Diculescu Maria, Iorga Liviu, Lita Ion, Matei Gheorghe, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Tanase Silviu Gabriel, Tutuianu Ioan, Vasiliu Teodor Emilian. 4. Prezentarea Certificatului eliberat de MFP ? ANAF - Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale ? Serviciul Public de Impozite, Taxe si Alte Venituri ale Bugetului Local, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3 : Completarea si prezentarea Formularului nr. 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Cerinta 2: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 6 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economicresursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economicresursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.020.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pt fiecare din cei trei ani luati in considerare.Bilantul contabil /extrase de bilant intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare depus si inregistrat la organele competente, din anii 2009, 2010, 2011 ? in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila sau alte documente echivalente (declaratia fiscala, balanta de verificare, etc).Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani-Formular 8-Fisa de informatii generale - in originalNota: Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM-urilor acestia beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala.Formularul nr. 13 ? Acord de asociere Formularul nr. 14 ? Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;Formularul nr. 15 ? Declaratie privind legalizarea asocierii., Informatii privind subcontractareaFormularul nr. 12.1 ? Declaratie privind subcontractantii, precum si Formularul nr. 12.2 ? Acordul de subcontractare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculate pana la data depunerii ofertei), un contract similar in valoare de 500.000 lei fara TVA, sau maxim trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei fara TVA.Formularul nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani?, Formular nr.9a, copii contracte si recomandariNota: In acest sens se vor prezenta documente/contracte (parti relevante ale acestora)/ procese verbale de receptie. Partile relevante ale contractului sunt cele care contin cel putin: partile contractante, obiectul, durata si pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., 2.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractuluiFormularul nr. 10 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 anideclaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane ? Formular nr. 11 Formularul 11a - ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ? ?Declaratie de Disponibilitate?, 3.Componenta echipei solicitate? Expert principal 1 ? Lider de echipa? Manager de proiectCalificare: ? Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta? Studii in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiectExperienta profesionala: ? Experienta profesionala generala de minim 5 ani ;? Sa fi participat in calitate de lider/lider adjunct de echipa in minim 1 proiect similar.? Expert principal 2: Inginer Rezident, DrumuriCalificare: Diploma studii superioare in domeniu (drumuri);Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu? ;, 3-continuare: ? Expert principal 3: Inginer Rezident Lucrari EdilitareCalificare: ? Studii superioare in domeniu tehnic;? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare?;? Expert principal 4: Inginer Instalatii-ElectriceCalificare: ? Studii superioare tehnice;? Atestat ca diriginte de santier pe domeniul ?Instalatii electrice?;Formularul 11a - ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ? ?Declaratie de Disponibilitate?, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si autorizatiile eliberate de Inspectoratul de stat in Constructii, conform Ordinului nr. 1496/2011, aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 15:33