Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA UTILITATI PUBLICE URBANE, REABILITAREA SI MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE IN ZONA ,,A?? A ZONEI DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA? - Servicii de audit


Detaliu pentru invitatia numarul 346982
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 346982/17.05.2013
Denumire contract: ?REABILITARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA UTILITATI PUBLICE URBANE, REABILITAREASI MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE IN ZONA , ,A?? A ZONEI DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA? - Servicii de audit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA UTILITATI PUBLICE URBANE, REABILITAREASI MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE IN ZONA , ,A?? A ZONEI DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA? - Servicii de audit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie selectarea unui consultant de specialitate, persoana juridica/persoana fizica, in vedereaatribuirii unui contract de achizitie de servicii de audit pentru a se asigura derularea si finalizarea in conditii optime a Contractului de finantare nr. 865/08.09.2010, si indeplinirea obiectivului general si a obiectivelorspecifice ale proiectului?REABILITARE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA UTILITATI PUBLICE URBANE, REABILITAREASI MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE IN ZONA , ,A?? A ZONEI DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA?cod SMIS 7887.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 645.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2612.90 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prev.art. 278 indice 1 este 1.306, 45 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prev.art. 86 din H.G.925/2006 : -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc.bancara / soc. de asigurari - formular nr.1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;
-ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CIF4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limta de depunere a ofertelor;
- numerar depus la casieria Primariei Municipiului Targoviste.Daca garantia se constituie cu OP, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul autoritatii contractante - Registratura Primariei Municipiului Targoviste, Strada Revolutiei, Nr 1-3, Targoviste, Judetul Dambovita, Cod 130011 si in format electronic (in S.E.A.P.) . Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Se va prezenta formular 2. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Daca se doreste depunerea garantiei de participare in valuta pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta monedasa se faca la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile( sau urmatoarea zi lucratoare, dupa caz).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea?. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? . Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii), .Cerinta 3: Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta .Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Cerinta 4: Completarea si prezentarea Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; jr.Cioaca Nicolae Gabriel- Administrator public, Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; Prisacaru Ciprian ? Viceprimar;jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa ? Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu TudoricaCerinta 5: Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelorCerinta 6: Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei.Documente justificative ale operatorilor economici, in vederea demonstarii indeplinirii cerintei decalificare2.Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani - Formular 7 - Fisa de informatii generale -Nota 1: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia fnanciara aferenta.Nota2 : Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala. In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii.3. In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani precum: bilanturi contabile sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, sau alte documente edificatoare., Cerinta 2: In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerinteiavand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator.Formular 8 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici - in forma autentica, la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1:1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza contractul de serviciiConditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), minim un contractcu o valoare de cel putin 100.000 lei fara TVA . Formularul nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani? cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2: Prezentarea contractelor solicitate- Formular 9a Experienta similara pentru contractele prezentate ca experienta similara Se vor atasa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) la sfarsitul anului (31.12) respectiv luat in calcul, Cerinta nr. 3: PrezentareaFormularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 10.1, Cerinta nr. 4. Pentru asigurarea optima a serviciilor prevazute in contract operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, un personal format din: Expert principal 1 ? Lider de echipa?4.1.Auditor Senior?Certificare de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau echivalent, si carnetul de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2013, conform prevederilor art1 din Regulamentul de organizare si desfasurare a examenului de competenta profesionala al CamereiAuditorilor Financiari din Romania publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 681 din 02/10/2012si conform art.13/OUG 75/ 1999 (r2) si Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania aprobat prin HG 433/2011;Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a - ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ? ?Declaratie de Disponibilitate?, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatiriiNota : Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie., 4.2.Expert principal 2: Auditor ? Certificare de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau echivalent, si carnetul de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2013, conform prevederilor art1 din Regulamentul de organizare si desfasurare a examenului de competenta profesionala al CamereiAuditorilor Financiari din Romania publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 681 din 02/10/2012si conform art.13/OUG 75/ 1999 (r2) si Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania aprobat prin HG 433/2011;Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a - ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ? ?Declaratie de Disponibilitate?, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatiriiNota : Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie., Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii. Se completeaza Formularul 12-Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora va fiprezentata semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti . La incheierea contractului prezent, ofertantul castigator va prezenta Formularul 13- Acord de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta decat cu acordul autoritatii contractante. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va mai prezenta formularul 12 si formularul 13., Cerinta nr.6: Informatii privindasociatii : Se completeaza Formularul nr.14 Acordul de asociere care va contine: asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora ;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract careurmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 15 Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Formularul nr. 16 Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 14, 15 si 16., Cerinta nr. 7: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica ? Formular 17- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 17.1 sau Formularul 17.2, dupa caz.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice1 din OUG 34/2006. Ofertantul/ Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent cel putin pentru domeniul de servicii aferente contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer