Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in Zona ,,B?? a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ?Servicii de audit


Detaliu pentru invitatia numarul 346980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 346980/17.05.2013
Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitareasi modernizarea spatiilor publice urbane in Zona , ,B?? a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ?Servicii de audit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitareasi modernizarea spatiilor publice urbane in Zona , ,B?? a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ?Servicii de audit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit pentru proiectul ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitareasi modernizarea spatiilor publice urbane in zona , ,B?? a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita?.
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 199.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.363, 98 de lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 1.181, 99 lei. Data la care se va efectuaechivalentagarantiei de participare din leiin alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 poate fi una dintre urmatoarele variante: - un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari - Formularul nr. 17 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;
- ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CUI 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar depus la casieria Primariei Municipiului Targoviste.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la registratura Primariei Munincipiului Targoviste si scanata in SEAP , semnata cu semnatura electronica.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participarevor fi considerate inacceptabile.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare conform prevederilor Legii nr. 346/2004.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 1). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 2). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta 3: Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta (se va completa Formularul 3). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Cerinta 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; PrisacaruCiprian ? Viceprimar; Jr.Cioaca Nicolae Gabriel- Administrator Public;jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa - Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu Tudorica.Cerinta 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice romane vor depune: Cerinta 6: Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Cerinta 7: Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Cerinta 8: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;Note: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2) In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;3) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.4) In etapa evaluarii ofertelor, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced de atrib, sa prezinte pentru conformitate doc in original/copie legaliz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei anitrebuie sa fie cel putin egala cu suma de 200.000 lei. Se va completa Fisa de informatii generale(Formular 6). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: a) In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii.b) Pentru echivalentase va avea in vederecursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNRpt fiecare din cei trei ani luati in considerare.c) In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniprecum: bilanturi contabile sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.d) Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.e) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia., Cerinta 2: Cerinte impuse tertilor: In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintei avand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime de tertul sustinator.Capacitatea economica si financiara a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indif de natura relatiilor juridice existente intre op ec si pers resp. Daca ofertantul isi demonstreaza capacit ec si fin invocand si sustinerea acordata de o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefic, prin prez unui angajament ferm al pers resp, inch in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului resursele ec si fin invocate.Pers care asigura sustinerea ec si fin nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180, ale art. 181 lit.a), c1)si d), si ale art. 69?1. Daca grupul benefic de sustin ec si fin a unei terte pers, capacit ec si fin se dem in cond prev de alin 2, art190 din OUG34/2006.Se va prezenta Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici - in forma autentica, la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista serv de audit duse la bun sfarsit in ultim 3 ani, continand val, perioade de prestare, benefic, indif daca acestia din urma sunt aut contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul nr.8., Cerinta nr. 2: Indeplinirea de catre ofertant a unei experiente similare de audit financiar, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, prin prezentarea a cel mult 3 contracte similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala sau mai mare de 100.000, 00 lei fara TVA.Se va completa Fisa de experienta similara pentru contractele care indeplinesc experienta similara solicitata, semnata si stampilata de catre ofertanti.Prestarile de serv se confirma prin prezentarea unor certificari si alte documente (scrisori de recomandare, contracte, acte aditionale, procese verbale de predare-primire, facturi, extrase de cont, etc) emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasa informatii referitoare la: ? Denumirea contractului;? Beneficiarul;? Perioada de prestare;? Valoarea serviciilor prestate;? Tipul serviciilor prestate;? Calitatea serviciilor prestate.Aceste certif/doc se vor prez in copie lizibila ?cf cu originalul?.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Se considera ca si experienta similara contractele de audit financiar realizate pentru proiecte indiferent de sursa de finantare sau de obiectul proiectelor auditate.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile documentelor respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 3: Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Se va completa Formularul nr. 9- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta sideclaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 9.1. Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 10a- ?Curriculum vitae? si Formularul 10b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecareipersoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare(autorizatii/certificate de atestare profesionala, aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor)., Cerinta nr. 4: Pt asig optima a serviciilor de audit prevazute in contract op ec trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are la dispozitie, un pers format din min 2(doi) specialisti, din care: Expert auditare financiara ? 2 persoane: ?Certificare de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania sau echivalent; ?Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2013, conform prevederilor art.1 din Regulamentul de organizare si desfasurare a examenului de competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 681 din 02/10/2012 si conform art.13/OUG 75/ 1999 (r2) si Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania aprobat prin HG 433/2011;Operatorul economic participant va nominaliza 2 persoane diferite pentru pozitia de mai sus., Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii. Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontr, precum si inf privind proportia in care ctr urmeaza sa fie indepl de catre subcontr si specializarea acestora.Lista va fi prez in orig, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontr.Daca exista subcontr, acestia se vor identif cf art.11 din HG925, impreuna si in conf cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractantii nu pot subcontracta serviciile la randul lor. La incheierea Contractului prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii ctr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta decat cu acordul autoritatii contractante., Cerinta 6 : Informatii privind asociatii: Formularul nr. 13 care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderulasociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face incontul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte., continuare-Informatii privind asociatiiDaca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea inacordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catresubcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta /verificaresubcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 14; Formularul nr. 15 . In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele 13, 14 si 15., Cerinta nr. 7: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile art.190 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 16- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 16.1, dupa caz.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori desupervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla inrelatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent cel putin pentru domeniul de servicii aferente contractului .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer