Achizitie publica - "Reabilitare si modernizare la Grupul Scolar Costin D. Nenitescu?
Detaliu pentru invitatia numarul 183952
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: "Reabilitare si modernizare la Grupul Scolar Costin D. Nenitescu?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Elaborare Expertiza Tehnica, Audit energetic si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru obiectivul de investitii "Reabilitare si modernizare la Grupul Scolar Costin D. Nenitescu"
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 12.11.2008 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Craiova, str. A.I. Cuza, nr. 7 - Centrul de informare al Cetatenilor.
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr.7, Sala mica de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Ultimul bilant contabil;
-Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani;
-Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani;
-Experienta similara;
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Informatii privind subcontractantii;
-Documente care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii;
Prin solicitare scrisa la Serviciul Achizitii Publice, str. A.I.Cuza, nr.1, cam. 112, tel./fax: 0251 415907. Costul documentatiei de atribuire 20 lei.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica a fost anulata in conformitate cu prevederile art. 209, alin (1), lit.b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat a fost depusa numai o oferta inacceptabila.