Achizitie publica - "Reabilitare si modernizare Parc Monument??
Detaliu pentru invitatia numarul 338411
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338411/30.10.2012
Denumire contract: "Reabilitare si modernizare Parc Monument??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRAILACod fiscal: 4205670, Adresa: Piata Independentei, nr.1, Braila, Telefon: 0239692394, Fax: 0239692394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei, nr.1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239692394, fax: +40 239692394, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Municipiului Braila, Piata Independentei nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reabilitare si modernizare Parc Monument??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de: arhitectura peisagera, modernizare retea apa, sistem de irigatii, modernizare retea canalizare, reabilitare bazin (fantana arteziana) refacere alei carosabile si pietonale, gard prefabricat din beton.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 665, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 133, 319lei, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului.Valabilitate: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv90 zile, calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelorSe poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO10TREZ1515006XXX000216 deschis la Trezoreria Municipiului Braila- instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original- in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Valoare: 10% din valoarea contractului fara TVASe poate constitui astfel: potrivit prevederilor art.90 din HGR925/2006-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezenta in original autoritatii contractante..Garantia trebuie sa fie irevocabila.- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ?i finala (caz in care, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de garantie la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Braila, in care va depune minimum 0, 5% din valoarea contractului fara TVA)conform prevederilor HGR1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Delaratii privind situa?ia personala a operatorului economic- Prezentare formular Anexa 10- Ofertantul/ asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 180 din OUG 34/2006- Ofertantul/ asociatulnu trebuie sa se incadreze in prevederile Art 181 OUG 34/2006Incadrarea in situa?iile prevazute la art.180, respectiv 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului Anexa 10este obligatorie pentru fiecare asociat.- In cazul persoanelor care sus?ine ofertantul sau asocierea, financiar sau tehnic, prezentarea Formularelor Anexa 10 C si Anexa 10Deste obligatorie pentru fiecare persoana care sus?ine.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plataPersoanele juridice romane- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente (in luna anterioara celei in care se depun ofertele), se vor prezenta originale sau copii legalizate sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul".In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau in copie, semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana - legalizate si sa nu prezinte datorii restante.Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi respinsi din procedura de achizitie, deoarece ofertele prezentate vor fi considerate inacceptabile.3.Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006Toti participantii la procedura ( Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator) vor completa si vor depune : Formularul Anexa 10 B.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Dr.Ing. Aurel Gabriel Simionescu ? Primar Municipiul BrailaDoinita Ciocan ? Viceprimar Municipiul BrailaDanaila Zaharia Alexandru ? Viceprimar Municipiul BrailaDr.Ec. Anghelescu Stoica ? Director Executiv DFPLIng. Macovei Carmen ? Sef Serv. Achizitii PubliceConsilieri locali: Ciocan Ilie Eduard, Mangiurea Silviu, Mihai Cristian Daniel, Paun Dan.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010Se va completa Formularul Anexa 10AIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat. 1.Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectulprezentei achizitii, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al ofertantului.Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului/asocierii clasat/a pe primul loc prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului in original/copie legalizata.Documentultrebuie sa ateste faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, actualizata, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Toti ofertantii straini trebuie sa depuna o declaratie ca, in cazul in care vor fi declarati castigatori, vor face dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, inaintea semnarii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3.Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uriModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- Formular Anexa 62 in documentatia de atribuire.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM - urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.4.Prezentare Anexa 58Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute ia art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular Anexa 58), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta informatii cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani. In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri a acestuia pentru cei 3 ani de referinta indicati. - Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati , respectiv 2011, 2010, 2009 insotite de confirmare de depunere la organele competente (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat) in copie certificata ?conform cu originalul? de catre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: -Dovada indep.a cel putin un contract de lucr.similar celor care fac obiectul contr.ce urmeaza a fi atribuit, in ultimii 5 ani calc. pana la data limita de depunere a ofertelor.- Se va prez.procesul/procesele verbale de receptiela terminarea lucrarilor/finala si recomandarea/reco.de la benef.priv.contractul/ contractele similare - stampilate si semnate de catre beneficiarul contractului sau Doc.constatator primar/final.Ele trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa se precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conf.cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Doc.vor fi semnate de catre reprez.legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul?.Nota: Daca un grup de op.ec.depune oferta comuna, cap.tehnica si/sau profes.se demons. prin luarea in consid.a res.tuturor membrilor grupului.- Anexa 16-declaratie privind listele lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Utilaje: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul Anexa 13, capacitatea tehnica si/sau profesionala demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Anexa 13 - declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente, Personalul-Decl.priv.efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere-Coordonator de proiect, cu exp.prof.in lucrari de constructii.Va prezenta un (CV) insotit de doc./diplome/certif.care sa faca dovada studiilor/calific./exp.solicitate.-Anexa nr.14 -Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor-ofertantii vor prezenta documente in copie certificata"conform cu originalul"care sa dovedeasca relatia contractuala( declaratii de disponibilitate)., -Arhitect peisagist sau arhitect peisagist urbanist, pentru care se va prezenta: CV, copie certificata , ,Conform cu originalul?? de catre ofertant dupa diploma de studii de specialitateDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca a fost implicat in cel putin un contract de lucrari similar.- prezentare Anexa nr.14 -Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor-ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala( declaratii de disponibilitate)., Inginer horticol sau silvic pentru care se va prezenta: CV, copie certificata , ,Conform cu originalul?? de catre ofertant dupa diploma de studii de specialitate.Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca a fost implicat in cel putin un contract de lucrari similar.- prezentare Anexa nr.14 -Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor-ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala( declaratii de disponibilitate)., Inginer specializat in instalatii alimentare cu apa si canalizare- se va prezenta: CV, copie certificata , ,Conform cu originalul?? de catre ofertant dupa diploma de studii de specialitate.Inginer specializat constructii drumuri- se va prezenta: CV, copie certificata , ,Conform cu originalul?? de catre ofertant dupa diploma de studii de specialitate.- prezentare Anexa nr.14 -Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor-ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala( declaratii de disponibilitate)., - Resp.tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala conform Ordin MLPTL nr. 777/2003.Va prez. un(CV)insotit de copii(certif.?Conform cu originalul"de catre of.)dupa certif.de atestare tehnico-profes., diploma de studii si legitimatie (valabile la data limita de depunere a of.)- prezentare Anexa nr.14 -Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor-ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala( declaratii de disponibilitate)., Resp. cu contr. calitatii (CQ).Va prezenta (CV)insotit de copie(certificata?Conform cu originalul"de catre ofertant)dupa diploma de studii, decizia de numire in functia de resp.cu contr.calit.sau angaj.de particip.a pers.care va indep.functiade resp.CQ val.la data limita de depunere a ofIntre ofertant si personalul mai sus mentionat poate exista orice relatie contractuala , atata timp cat aceasta se intinde pe toata durata contractului.Inginer specializare Imbunatatiri funciare ?Sistem de irigat- se va prezenta: CV, copie certificata , ,Conform cu originalul?? de catre ofertant dupa diploma de studii de specialitate- prezentare Anexa nr.14 -Declaratie privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere- anexa 35-persoane responsabile cu executia lucrarilor-ofertantii vor prezenta documente in copie certificata , ,conform cu originalul??care sa dovedeasca relatia contractuala( declaratii de disponibilitate)., Informatii privind subcontractantiiSubcontractanti: Se vor completa informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti, datele de identificare si specializarea acestora.La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.- Anexa 18-Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea lor, Informatii privind AsociereaAsocierea: - In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici, se va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, acordul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Anexa 44-acord de asociere, Sustinerea acordata de tertiSituatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau prefesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, cu respectarea prevederilor art. 111 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In aceasta situatie, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular Anexa 19 - Angajament privind sustinerea financiara sau Formular Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, dupa caz), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare / resursele tehnice si profesionale invocate. -ISO 9001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., - ISO 14001 sau echivalent emis de organisme autorizate pentru categoriile de lucrari ce vor fi executate;Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 08:53