Achizitie publica - Reabilitare si modernizare puncte termice-Sistemul de dispecerizare si monitorizare al punctelor termice - proiectare si executie
Detaliu pentru invitatia numarul 355714
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355714/14.11.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare puncte termice-Sistemul de dispecerizare si monitorizare al punctelor termice - proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Galati, Str. Domneasca nr.38, Registratura, Galati, cod postal: 800008, telefon: +40 236307720, fax: +40 236307720,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul din Str. Domneasca nr.38, Compartiment Achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare puncte termice-Sistemul de dispecerizare si monitorizare al punctelor termice - proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiectiv proiectarea si executia lucrarilor aferente realizarii sistemului de dispecerizare si monitorizare al punctelor termice din municipiul Galati.Serviciile de proiectare cuprind urmatoarele faze: documentatie pentru Proiectul tehnic, planuri de executie estimare de pret la nivel de Proiect Tehnic;caiete de sarcini pe specialitati, lista de cantitati de lucrari;daca este solicitat in timpul perioadei de licitatie va asigura asistenta autoritatii contractante;instructiuni privind comportarea in timp a constructiei;programul de control pe faze determinante;elaboreaza planul de securitate si sanatate;recalcularea devizului general dupa licitatie;asigurarea aistentei tehnice pe perioada executiei;asigurarea suportului tehnic, daca este necesar , in timpul Perioadei de Notificare a defectelor;antemasuratori; deviz general; chestionare energetice; documentatie pentru obtinere autorizatie de construire care va cuprinde ridicarea topo avizata OCPI; documentatie pentru organizarea executiei (DTOE).Lucrarilor ce vor fi executate sunt urmatoarele: - realizarea lucrarilor de conectare a punctelor termice la o retea de date;
- lucrari de amenajare spatiu pentru statiile de lucru si disapeceratul central;
- lucrari de montaj echipamente de automatizare;
- realizarea functiilor sistemului.Valoarea estimata a contractului este de 3.860.359, 63 lei fara TVA, din care: 123.143, 41 lei fara TVA- servicii de proiectare; 5.597, 42 lei fara TVA - cheltuieli diverse si neprevazute; 3.439.280 lei fara TVA - executie lucrari; 120.374, 8 lei fara TVA- organizare de santier, 171.964 lei fara TVA- cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45255400-3 - Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 860, 359.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 38.827, 98 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor, prin virament bancar (ordin de platacu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de depundere a ofertelor); Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;. Dovada garantiei de participare se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 7.462, 79 lei.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicat anuntul de participare la cursul oficial anuntat de BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 7% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular;
- Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. );
- Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69ยน din OUG nr. 34/2006- completare Formular. Aceasta declaratie va fi data si de tertul sustinator daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Marius, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Dinu Radu, Stadoleanu Ioan Daniel, Ispas Mircea, Campeanu Rodica, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Baldovin Adriana, Tarola Odeta, Pavlenco Violeta, Druta Paulina, Andarachi Dorin-Constantin, Stoica Dorin, Vasile Paula, Enache Adriana, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel. In situatia in care din documentele solicitate la cap. III.2.1.a). Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art 181 sau de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prezentate mai sus.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile competente ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)sa fie de cel putin 6.000.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , capaciotatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturoro membrilor grupului.Pentru echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budgetPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2: Ofertantul va prezentalista lucrarilor executate in ultimii 5, din care sa rezulte ca a executat la nivelul a maxim 3 contracte de lucrari similare cu obiectul licitatiei (lucrari de constructii montaj) a caror valoare cumulata estemai mare sau egalacu 3.500.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Executia de lucrari similare se confirma prin prezentarea de certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, beneficiarii, perioada si locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, disponibil pe adresa www.bnr.ro.?Dovada experientei similare poate fi facuta si prin prezentarea unui singur contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri : proiectare (fara valoare) si executie lucrari pentru o valoarede minim de 3.500.000 lei fara TVA., Cerinta 3: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (dotare proprie, contracte de inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angajament sustinator sau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje, instalatii, echipamente tehnice, implicate in realizarea contractului., Cerinta 4Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada unei echipe formata din: ?responsabil tehnic cu executia, specializarea constructii civile, industriale, agrozootehnice (I), conform Ordinului MLPTL nr. 777/26.05.2003.?inginer automatist sau inginer electronist, licentiat cu diploma de inginer in domeniu?responsabil cu securitatea muncii pe santier, conform HG nr. 300/2006.Pentru responsabilul tehnic cu executia, specializarea constructii civile, industriale, agrozootehnice se va prezenta doar atestat si/sau legitimatia (conform Ordinului MLPTL nr. 777/26.05.2003), in termen de valabilitate raportat la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru inginer automatist sau inginer electronist se va prezenta: CV; copie dupa diploma; sau alte documente doveditoare; copii contracte de munca. De asemenea se va prezenta declaratie de disponibilitate.Pentru responsabilul cu securitatea muncii pe santier se va prezenta (conform art. 49 din HG nr. 1425/2006) certificatul de absolvire curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca. De asemenea se va prezenta contract de munca/angajament de participare, declaratie de disponibilitate.In cazul personalului care nu este angajat al ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare sau contracte de prestari servicii sau angajament de participare, precum si declaratie de disponibilitate.La data semnarii contractului, ofertantul declarat castigator va prezenta pentru persoanele nominalizate copie dupa Contract demunca si extras REVISAL/ angajament de participare, Contract de prestari servicii sau dupa alte documente care sa dovedeasca legatura juridica dintre expertul propus si ofertant., Informatii privind asocierea - daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
costuri de operare retea de comunicatie
40
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 12:06