Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare retele termice in Municipiul Galati-etapa IV-SC 33


Detaliu pentru invitatia numarul 355821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 355821/18.11.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare retele termice in Municipiul Galati-etapa IV-SC 33
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Domneasca nr.38, Galati Registratura Generala a Municipiului Galati , Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 236307720, fax: +40 236307720, persoana de contact: Ciocarlan Livica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Domneasca nr.38, Compartiment Achizitii Publice, Primaria Municipiului Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare retele termice in Municipiul Galati-etapa IV-SC 33
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - procurare si montare conducte, din otel siotel zincat, preizolate cu fir de semnalizare pentru detectarea umiditatii, elemente de conducte preizolate (coturi, ramificati, mansoane)pentru incalzire, apa calda de consum si recirculatiesi lucrari de izolari locale si de capat;
- procurare si montare echipamente de reglare a presiunii deferentiale a presiunii diferentiale si limitare de debit;
- procurarea si montarea sistemului (aparatului) de control care va urmari si semnaliza defectele interioare si exterioare a conductelor preizolate.
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 948, 650.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 28.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor ; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 6.588, 24lei. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicat anuntul de participare. Se va folosi cursul oficial comunicat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. ); Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 - completare Formular. Aceasta declaratie va fi data si de tertul sustinator daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Marius, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Dinu Radu, Stadoleanu Ioan Daniel, Ispas Mircea, Campeanu Rodica, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Baldovin Adriana, Tarola Odeta, Pavlenco Violeta, Druta Paulina, Andarachi Dorin Constantin, Stoica Dorin, Vasile Paula, Enache Adriana, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel. In situatia in care din documentele solicitate la cap. III.2.1.a). Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, art 181 sau de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006.In cazul in careexista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prezentate mai sus. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010). Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie : minim 5.000.000 lei Pentru persoanele juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare cu obiectul licitatiei.Prezentarea listei lucarilor executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) ? prin care sa se faca dovada ca, in ultimii 5 ani au fost executate contracte similare.Lista va fi insotita de certificari de buna executie penru acele lucrari pe care ofertantul considera ca autoritatea contractanta trebuie sa le ia in considerare pentru evaluarea indeplinirii cerintei privind experienta similara., Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a maxim 3 contracte, de lucrari similare ca natura si complexitate in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei fara TVA. Prin lucrari de o natura similara se intelege executarea de lucrari de montaj conducte, sisteme de supraveghere si echipamente de reglare a presiunii.Pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare exprimata in alta moneda decit in lei se va apliva cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNRNota ? Se vor lua in considerare contractele semnate in ultimii 5 ani calculati pana la data stabilita ca termen limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioadaDocumentele se vor putea prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie semnata si stampilata pentru conf cu originalul de catre reprezentantul legal. In cazul in careacestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publicaNecesar minim de personal tehnic specializat: - Responsabili tehnici cu executia- Declaratie de disponibilitate, semnate in original.Legitimatie valabila la data limita dedepunere a ofertelor.Inginer automatist sau inginer electronist-Declaratie de disponibilitate, semnate in original.Copie dupa diploma de licenta in domeniu sau echivalent.Sudori autorizatiDeclaratie de disponibilitate, semnate in original.Prezentarea autorizatiilor in copie;
-Responsabil cu securitatea muncii pe santier-Declaratie de disponibilitate, semnate in original.- certificare recunoscuta la nivel national in acest sens.La data semnarii contractului, ofertantul declarat castigator va prezenta pentru persoanele nominalizate copie dupa Contract demunca si extras REVISAL, Contract de prestari servicii sau dupa alte documente care sa dovedeasca legatura juridica dintre expertul propus si ofertant., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Autoritatea contractanta a stabilit ca cerinta minima de calificare asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc)cel putin a urmatoarelor echipamente, utilaje si alte mijloace fixe si dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari : - echipamente de sudura in Curent Continuu;grup electrogen mobil, motocompresor mobil;Motopompa ? 1 buc.;buldoexcavator- 1 buc.miniexcavator -1 buc.Specificul lucrarilor de montaj al conductelor consta in desfacerea sistemului rutier, a platformelor betonate, a trotuarelor, a spatiilor verzi;efectuarea unor decopertari pe canalele termice; efectuarea lucrarilor conexe ca montare de suporti, asezare pe pozitie repere, conducte, vane, piese fasonate; asamblare prin sudura a tronsoanelor de conducta preizolata; probe de presiune; legarea firelor de semnalizare; refacerea stratului superior la forma initiala(carosabil, trotuar, spatiu verde). Executia acestor lucrari necesita folosirea utilajelor respective.Se vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare, de inchiriere, angajament si declaratie din partea tertului sustinator sau alte documente doveditoare). Ofertantul va prezenta in oferta certificatele solicitate in caietele de sarcini, emise de organisme abilitate, care sa ateste ca ofertantul are implementat, conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, un sistem de mamagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
tehnic
30
Descriere: tehnic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer