Achizitie publica - Reabilitare si modernizare sediu Primariei Hopirta
Detaliu pentru invitatia numarul 322897
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322897/27.03.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare sediu Primariei Hopirta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Hopirta (Primaria Hopirta)Cod fiscal: 4561987, Adresa: Hopirta nr.159, Hoparta, Telefon: 0258875713, Fax: 0258875713
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hopirta nr.159, Hoparta, Romania, cod postal: 517335, telefon: +40 258875713, fax: +40 258875713, persoana de contact: Cilla Szolga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Hopirta, nr.159, com. Hopirta, jud. Alba, cod postal 517335
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare sediu Primariei Hopirta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reabilitare modernizare sediu Primarie
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 230.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareCuantumul garantiei de participare este de 4000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formularul F13) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb) prin depunerea la caseriaautoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul RO31TREZ0045006XXX000804 deschis la Trezoreria Aiud, cod de inregistrare fiscala 4561987, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor- a unei sume in numerarIn oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentatacel mai tarziu la da data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantiede participare in conformitate cu L346/2004 si Anexa 1 ? Decl. Privind incadr. In categ IMM.Ofertantul pierde suma constituitaatunci cand se afla in oricare din situatiile: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului- oferta sa fiind stabilita castigatoare si refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei- cnsc respinge contestatia facuta de ofertant ca fiind nefondata in conformitate cuprevederile art.278^1 lit (a) din OUG atunci autoritatea contractanta varetine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2500 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din val.contr., fara TVA, in max.3 zile de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic.art. 90(3) din H.G.925/2006. Dc garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe bazadeclaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului-vb.de receptie la term.lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val.garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptive finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriia) Declaratieeligibilitate in art.180 F4b) Declaratia privind neincadrarea in art.181 F6c)Certificatul fiscaleliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.d)Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruiasocietatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat. Certificatul se prezinta in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.e)Certificat de participare cu ofertaindependenta cf.Ordin nr.314/2010Se completeaza Formularul 18f)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Se completeaza Formularul 19Persoanele cu functie de decizie in cadrul Primariei Hopirta sunt: PopaAugustin - Primar Primaria Hopirta, Oltean Vasile-viceprimar Primaria Hopirta, Cordea Simona Adriana-contabil Primaria Hopirta.Operatorul economicstrain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si/a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele se vor prezenta in traducere autorizata. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul constatatoremis de Oficiul registrul Comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Din certificat trebuie sa rezulteca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituire a curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoareprin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, precum si faptul ca nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituire a curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri in ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) sa fie mai mare sau egaladecat 400 000 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conf. cu art.185 lit.c din OUG 34/2006.Conversia cifrei se va exprima lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: anul 2008:3.6827lei; anul 2009:4.2373lei; anul 2010:4.2099lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privindprincipalele lucrari in ultimii 5 ani. Se ataseaza copie dupa contractelede aceasi natura si complexitate cu cel care o face obiectul contractului, inclusiv proces verbal de receptie., Utilaje, instalatii si echipamenteDeclaratia privind dotarea tehnica referitoare la utilaje, instalatii si echipamente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din Seap sau de la sediulPrimariei Hopirta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 14:42