Achizitie publica - Reabilitare si modernizare spatii interioare laboratoare C-D Ob. 51
Detaliu pentru invitatia numarul 335112
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335112/10.09.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare spatii interioare laboratoare C-D Ob. 51
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare ComotiCod fiscal: 445238, Adresa: Bdl Iuliu Maniu Nr. 200D, Bucuresti, Telefon: 021/434.01.98/476, Fax: 021/434.02.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, telefon: +40 214340198/461, fax: +40 214340241, persoana de contact: Ing. Mircea Trentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu Nr. 220D, Bucuresti, Romania, cod postal: 061126, telefon: +40 214340198/461, fax: +40 214340241
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare spatii interioare laboratoare C-D Ob. 51
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru reabilitarea si modernizarea a 3 laboratoare de cercetare constand in: compartimentari noi, placari pardoseli, tavane false, igienizare pereti, reamenajare spatii de proiectare, reamenajare grupuri sanitate si vestiare, reabilitare instalatii electrice de iluminat si forta, compartimentari spatii pentru lucru (montaje mecanice si de automatizari).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare (GP) este de: 2.200 lei. In cazul ofert. din categ. IMM (facand dov. in acest sens prin prez. doc. prev. in L.nr. 346/2004), GP se constit. in prop. de 50% din cuantumul precizat. GP se va constitui cf. art. 86 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. Pentru var. virament bancar: contul RO11BTRL04601202J47774XX deschis la Banca TRANSILVANIA ? Ag. Gorjului.Dovada constit. GP va fi atas. plicului ce contine oferta.GP tb. sa fie irevocabila.GP va avea o valab. pe o per. de 90 zile calendar. de la data lim. de dep. a ofertelor.Autorit. Contractanta (AC)are dreptul de a retine GP cf. art. 87 din HG925/2006, ofertantul pierzand suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. sit.: (a) isi retrage oferta in per.de valab. a acesteia;(b) oferta sa fiind stab. castigatoare, nu constit. gar. de buna exec. (GBE) in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr.;(c) oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze ctr. de achizitie publica in per. de valab.ofertei. In cond. in care un potential ofertant va face contestatie si in mas.in care CNSC va respinge contestatia acestuia in baza art. 278^1 din OUG34/2006, AC are dreptul sa-i retina contestatarului din GP in raport cu val. estim. a ctr. suma de 2.016, 13 lei (adica 1% din val. estim. a ctr. de achizitie). GP constituita de ofert. a carui oferta a fost decl. castig. se returneaza acestuia de catre AC in cel mult 3 zile lucr. de la semnarea ctr. GP constit. de ofertantii necastigatori se returneaza acestora de catre AC imediat dupa semnarea ctr., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp.per. de valab. a ofertei. Neconstit. GP in cuantumul si forma solicitata si neprez. dov. de constit. inainte de sed. de deschidere a ofertelor duce la descalificarea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 8% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Modul de constituire este in conformitate cu prevederile art. 89 si art. 90 (1) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar poate fi folosit contul achizitorului, RO11BTRL04601202J47774XX Banca Transilvania ? Agentia Gorjului. Ordinul de incepere a contractului se va emite numai dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia de buna executie se va returna conform art. 92 din HG925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul Anexa nr. 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitate de indeplinire: Se va completa formularul Anexa nr. 2.Cerinta nr. 3Documentuldin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.Se va tine cont ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea documentului va fi corelata cu termenul legal al scadentei la plata.Modalitate de indeplinire: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depune oferta).Acest document va fi prezentat in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata.Cerinta nr. 4Documentuldin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetele locale, va fi prezentat in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata. Se va tine cont ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea documentului va fi corelata cu termenul legal al scadentei la plata.Modalitate de indeplinire: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale, situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depune oferta).Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul Anexa nr.3.Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/ 2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul Anexa nr. 4.Reprezentantii legali ai ofertantilor nu trebuie sa se regaseasca in conflict de interese cu persoanele cu functie de decizie si aprobare buget aferent procedurii. Aceste persoane sunt mentionate in formularul Anexa nr. 4.Cerinta nr. 7- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul Anexa nr. 5. Cerinta nr. 1Document din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: Certificat constatator emis de ONRC.Documentul prezentat va fi in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta in original sau in copie legalizata certificatul constatator pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globale din ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu 402.626 lei.Documente obligatorii in completare: - bilanturile contabile aferente anilor precizati si inregistrate la organele competente. Acestea vor fi prezentate in copie conform cu originalul, semnate de persoana autorizata + stampila.Pentru conversia in Euro, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei., Cerinta nr.2 Bilant contabilCopie dupa Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de DGFP-cf. Legii Contabilitatii nr.82/1991- operatorii economici au obligatia de a depune un exemplar al situatiilor financiare anuale la unitatile teritoriale al Ministerului Finantelor Publice in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat cel putin un contract similar in valoare de cel putin de 201.612, 91 lei fara TVA.Lista ce urmeaza a fi prezentata va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita prezentarea unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme executia de lucrari a caror valoare si complexitate sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului., Cerinta nr. 2Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut si este considerat necesar in executia contractului.Se accepta ca membrii echipei propuse pentru executia lucrarii sa indeplineasca cumul de functii (daca este cazul).Pentru toata echipa propusa pentru executia lucrarii se vor prezenta CV-uri in original, diplome, autorizatii, atestari, legitimatii care demonstreaza indeplinirea criterilor minime.Se vor prezenta, de asemenea, copii ale actelor de identitate, contracte de colaborare sau contracte de munca, declaratii de disponibilitate.Toate documentele ce vor completa CV-urile se vor depune in copie conform cu originalul semnate de persoana autorizata si stampilate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 12:28