Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare spatii verzi in comuna Sarateni jud Ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 320789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SARATENI (PRIMARIA COMUNEI SARATENI)
Numar invitatie: 320789/27.02.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare spatii verzi in comuna Sarateni jud Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARATENI (PRIMARIA COMUNEI SARATENI)Cod fiscal: 17450697, Adresa: SARATENI, Sarateni, Telefon: +40 729958785, Fax: +40 243263164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SARATENI, Sarateni, Romania, cod postal: 927044, telefon: +40 729958785, fax: +40 243263164, persoana de contact: EUGEN TOCILEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Sarateni judetul Ialomita, strada Primaverii nr. 21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare spatii verzi in comuna Sarateni jud Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reabilitare si modernizare parc existent in suprafata de 10170 mp, se vor amenaja alei, zone verzi, spatii de joaca pentru copii se va monta mobilier urban, WC, instalatii electrice, instalatii alimentare cu apa, se vor planta arbori, arbusti, flori
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 269 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare3.665 leiConstituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO 56TREZ3915006XXX003908 deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile de la data depunerii ofertei.In cazul unei contestatii, respinse ca nefondata de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma de 1.833lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata. In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria Slobozia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Perioada garantiei de buna executie - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, sediile principale si secundare declarate -Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)- Prezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tocileanu Eugen, Tudoran Relu, Sandu Liliana, Nicolae Dumitru.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Certificat constatator, emis, de catre ONRC - Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 366.500 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR lei/euro, astfel: 2010:1 euro = 4, 1285 lei2009:1 euro = 4, 2373 lei2008:1 euro = 3, 6827 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani cuprinzandcele mai importante lucrari., Un contract de lucrari similare (amenajare Un contract de lucrari similare (amenajare parc/amenajari peisagistice/amenajare spatii verzi), finalizat la data desfasurarii procedurii, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 183.000 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNRlei / euro, astfel: 2010:1 euro = 4, 1285 lei2009:1 euro = 4, 2373 lei2008:1 euro = 3, 6827 lei2007:1 euro = 3, 3373 lei2006:1 euro = 3, 5245 leiDe asemenea contractul respectiv va fi insotit de recomandare de la beneficiar in original., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu (cel putin o lucrare similara in portofoliul acestuia), necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: a) sef de santier amenajari spatii verzi-inginer (absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata), cu experienta dovedita in coordonarea lucrarilor de executie parc/ amenajare peisagistica/ amenajare spatii verzi.b) inginer horticol ? absolvent studii superioare de lunga durata, cu licenta, care a participat ca inginer horticol la minimolucrare de executie parc/ amenajare peisagistica/ amenajare spatii verzi.c) responsabil cu sanatateasisecuritatea in munca.d) responsabil cu calitateaInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari, astfel: - autoutilitaratransport: 2 buc- autoturism: 1 buc- masina insamantat: 1 buc- nacela electrica sau platforma autoridicatoare: 1 buc- miniexcavator: 1 buc- incarcator frontal: 1 buc Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activi-tatilor aferente obiectului procedurii ? respec-tiv (amenajare parc/amenajari peisagistice/ spatii verzi ), Declatatie pe proprie raspundere ca la intocmirea ofertei, ofertantul a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer