Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare statie de epurare ape uzate menajere din incinta SPEE Iernut


Detaliu pentru invitatia numarul 353239
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 353239/30.08.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare statie de epurare ape uzate menajere din incinta SPEE Iernut
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iernut, Str.Energeticii nr.1, Iernut, Romania, cod postal: 545100, telefon: +40 0265471333, fax: +40 0265471494, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPEE Iernut, Str.Energeticii nr.1, Sala de sedinte Etaj.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare statie de epurare ape uzate menajere din incinta SPEE Iernut
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul propune realizarea de lucrari de reabilitare si modernizare la statia de epurare ape uzate menajere din incinta SPEE IERNUT, pentru a corespunde cerintelor de mediu.Valoarea estimata totala este de 980805, 00 lei fara TVAdin care cheltuielile de diverse si neprevazute sunt in cuantum de 51776, 00 lei fara TVA.Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute asa cum acestea au fost definite da catre proiectant in Devizul general este de 5%.
II.1.6) CPV: 45259100-8 - Reparare si intretinere a statiilor de epurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 980, 805 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 17000 lei .Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pt.GP depusa in valuta se face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a oferteiGP se exprima in lei, se va prezenta in original la deschidere si poate fi constituita in urmatoarele forme: .printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorin contul deschis la RO82BTRLRONCRT0205595501 deschis la B.T.Agentia Iernut, in acest caz ordinul de plata sau fila CEC trebuie sa fie confirmat de banca emitenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita , atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitatea ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluic)oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteid)in cazul in care contastatorul renunta la contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art.2781, alin(1)dinOUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza: a)-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86, alin.(2), (4)din HG925/2006, actualizata, se aplica in mod corespunzatorb)-prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Executantul are obligatia de a comunica A.C.in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, uncont de garantie descchis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C.conform H.G.1045/19.10.2011.Executantul va depune 0, 5%din valoarea contractului in contul de garantie.Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive cu o valoare de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: -70%din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim., -30%din valoarea garantieise restituie dupa expirarea duratei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Se va completa Formularul nr.1 din Cap.III Modele de formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat.Se va completa Formularul nr.2 din cap.III.Modele de Formulare3.Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta-certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010.Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr.3 din cap..III Modele de Formualare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.4 din sectiunea III - ?Formulare?.Persoane cu functii de decizie din cadrulSNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing.Metea Virgil Marius ; - Director SPEE Iernut : ing. Bircea Angela;
- Director Adj.Tehnic SPEE Iernut : ing.David Stefan; -Director adj. Economic SPEE Iernut : ec. VlassaRamona; Director adj. Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail.Membri comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte comisie;membrii comisiei : -Balea Cristina, -Rodica Pop Timar, -Detesan Horatiu, -Havadi Istvan. Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul. 1.Certificat constatator-certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Pentru persoane fizice romane-?Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)3.Declaratia privind incadrarea ca IMM-uri-declaratia pe propria raspundere completata conf.Anexei 1 di OG 27/2006, privind modificarea si completarea legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM-uri beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM-urilor, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin(2) din Legea 346/2004.Totodata , precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16.alin.(2) din Legea nr.346/2004.Completare Formular nr.12 din Cap.III.Modele de formulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani : minim 1000000 lei in cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Prezentarea Formularului nr.6 din cap.III Modele de Formulare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-Se va prezenta Bilantul contabil complet la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind subcontractantii-pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006.Se completeaza Formularul nr.5 din Cap.III Modele de FormulareLa incheierea contractului , in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.2.Declaratie privind ehipamentele tehnice, utilaje, instalatii-ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile, specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace detransport si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Prezentarea Formularului nr.9 din Cap.III.Modele de Formulare.3.Declaratie privind personalul-ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Prezentarea Formularului nr.8 din Cap.III.Modele de Formulare4.Lista de experienta similara-ofertantul va prezenta o lista aprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care sa prezinte cel putin un contract care contine lucrari similare in valoare de cel putin 500000 lei.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarilesimilare.Respectivele certificari vor indica, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.a)Experienta similara nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti.b)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert//terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.Prezentarea Formularului nr.7 din Cap.III.Modele de formulare-Pentru echivalenta leu/alte valute se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. 1.Standarde de asigurarea calitatii-ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale si internationale acreditate, care confirma implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 14001 sau echivalent.-Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale si internationale acreditate, care confirma implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer