Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare str. Horea si str. Cimitirului din orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 329445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA CEHU SILVANIEI
Numar invitatie: 329445/14.06.2012
Denumire contract: Reabilitare si modernizare str. Horea si str. Cimitirului din orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA CEHU SILVANIEICod fiscal: 4291859, Adresa: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Telefon: 0260650355, Fax: 0260650602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta. Trandafirilor, nr.35, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Cehu Silvaniei, Romania, cod postal: 455100, telefon: +40 260650355, fax: +40 260650602, persoana de contact: IULIA VAIDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cehu Silvaniei, oras Cehu Silvaniei, jud. Salaj, p-ta. Trandafirilor, nr.35, Sala de sedinte, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare str. Horea si str. Cimitirului din orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in: indepartarea apelor de suprafata si, partial, a celor din infiltratii din zona drumului prin prevederea lucrarilor specifice (rigole/ santuri), asternere strat de piatra sparta, asternere strat de binder, asternere strat de uzura. Santurile si rigolele se vor realiza in varianta neamenajata (de pamant) mai putin pe str. Horea partea dreapta unde se vor betona si se vor racorda la podetele existente. Lungimea totala a strazilor ce urmeaza a fi reabilitate si modernizate este 1090m.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 8.800 lei.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, acesta se va depune in contul autoritatii contractante Primaria Cehu Silvaniei: RO58TREZ5625006XXX000254, deschis la Trezoreria Cehu Silvaniei, cod fiscal 4291859.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor).Conform art.278 1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.319, 99 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului/ 5% pentru IMM, se constituie prin urmatoarele modalitati, in termen de maximum 5 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari3. retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont, de disponibil distinct, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)conform Ordinului ANRMAP nr.170/ 2012: VARGA ANDREI - primar, CORDEA DAN TITUS- secretar, BULGAREAN EMIL- viceprimar, VAIDA IULIA- responsabil achizitii publice, DOMOKOS FRANCISC ? consilier primar, CUCEU VASILE ? referent urbanism, SZIGYARTO LASZLO ATTILA - contabil, BALAS MARGARETA - contabil.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberta de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor catre bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.), cu corespondent in codul CAEN aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata.Pentru persoane juridice/ fizice straine: se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Declaratie pe propria raspundere(daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/ 2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul tehnic de specialitateSe vor prezenta efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta lista personalului tehnic de specialitate propriu sau in colaborare care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestora.-personal minim: responsabil tehnic cu executia (RTE), sa fie nominalizat responsabilul de lucrare (persoana specializata in domeniul drumuri si poduri).Pentru RTE se vor prezenta certificate de atestare tehnico ? profesionala in drumuri insotite de legitimatii valabile pe toata perioada desfasurarii lucrarii .Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.- prezentare CV-uri, diplome, atestate si certificate insotite de legitimatii de valabilitate pe perioada de derulare a contractului.Se vor prezenta contra, Declaratie privind echipamente tehniceSe vor prezenta utilajele si echipamentele tehnice proprii sau inchiriate de care dispune operatorul economic pentru executia lucrarii.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate cu dovada contractului de inchiriere): Dotare minima: - repartizator mixturi asfaltice- compactor (1buc)- instalatie autorizata pentru prepararea mixturilor asfaltice proprii sau contract de furnizare mixtura de la statii autorizateSe va prezenta lista detaliata a utilajelor si echipamentelor implicate in derularea contractului., Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Se va prezenta lista cuprinzand principalele lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari., Experienta similaraCerinta obligatorie: Se vor prezenta maximtrei contracte de lucrari, de aceeasi natura si complexitate, care din punct de vedere valoric sa reprezinte minim 540.000 lei fara TVA;In acest sens ofertantul va prezenta formularul experienta similara , datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, insotit de copii ale contractelor, procese verbale de receptie, sau a altor documente prin care beneficiarii confirma valoarea lucrarilor executate, precumsi recomandari din partea beneficiarilor., Informatii privind subcontractantii/ asociatiiOfertantul va completa lista cuprinzand asociatii/ subcontractantiisi acordurile de asociere/ subcontractare ? cu partea subcontractanta in exprimare valorica.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul unei asociatii la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care se specifica ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului.Oferta va contine un angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Dovada asigurarii managementului calitatii si de mediu, ISO 9001:2008 si 14001:2005 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer