Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI MODERNIZARE strada Primariei (2) COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA


Detaliu pentru invitatia numarul 338844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sinesti (Consiliul Local Sinesti Ialomita)
Numar invitatie: 338844/06.11.2012
Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE strada Primariei (2) COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sinesti (Consiliul Local Sinesti Ialomita)Cod fiscal: 4365069, Adresa: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Telefon: +40 0243319506, Fax: +40 0243319506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Romania, cod postal: 927720, telefon: +40 0243319506, fax: +40 0243319506, persoana de contact: Ion Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei comunei Sinesti judetul Ialomita, str. Primariei nr. 128,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI MODERNIZARE strada Primariei (2) COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea strazii Primarie pe o lungime de 610 m, amenajarea acceselorin curtile respective, amenajarea trotuarelor si amenajarea santurilor de dirijarea apelormeteorice
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 486, 987.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Constituire garantie de participare: a) virament bancar in cont RO15TREZ3935006XXX001418 deschis la Trezoreria Urziceni;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, irevocabila si cu valabilitate de 60 de zile de la data depunerii ofertei.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de CNSC ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform artic 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, fara TVA ? instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie a contractului se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale acceptate la plata, in conditiile HG1045 din 19 octombrie 2011, privind modificarea art. 90 alin. 3 din HG 925 / 2006.Perioada garantiei de buna executie - 24 luni, de la data semnarii PV de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular A din sectiunea Formulare, completatsemnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Daca este cazul, tertul sustinator va mentiona, in cadrul declaratiei, numai neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 lit. a), c1) si d).Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea in original - formular B din sectiunea Formulare, completat semnat si stampilat.Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Secretarul, Contabilul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare, membrii comisieide buget finante din cadrul consiliului Local.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andrei Constantin - primar, Nita Dumitru Titus? presedintele comisiei de evaluare, secretar - Gheorghe Oltia, contabil - Ivan Iuliana, Stan Petruta, Gheorghe Oltia ? membriin comisia de evaluare, Stan Ion, Constantin Stefan, Radu Ionel, Bandoi Marian, Ion Marian ? membrii comisiei activitatii economico-financiare .Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Cerinta nr. 1Certificat constatator, emis, de catre ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile cu anexele respective pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 970.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cele mai importante lucrari., Lucrari similare: prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul a maximum doua contracte de lucrari similare (modernizare /reparatii / constructii noi drumuri, care a inclus si asfaltari) sau parte a unui alt contrac, finalizat la data desfasurarii procedurii, din care sa reiasa caofertantul a executat lucrari similare in valoare, cumulate daca este cazul, de cel putin 486.987 lei (fara TVA)De asemenea contractul (contractele) respectiv(e) vor fi insotit(e) de copiilizibile ale: procesului verbal de receptie finala a lucrarilor/proces verbal determinare a lucrarilor/proces verbal de receptie partiala si de recomandare(recomandari) de la beneficiarul respectiv., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniullucrarilor ce se executa (lucrari de drumuri), valabil la data depunerii ofertelor.3. responsabil cu calitatea.4. responsabil cu sanatatea si securitatea in munca.- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora. CV-urile din care sa reiasa experienta profesionala generala si faptul ca a participat la cel putin o lucrare similara., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului(din extrasul de utilaje) Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii - respectiv lucrari de drumuri, Certificat privind implementarea si mentine-rea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii -respectiv lucrari de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitaie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer