Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare strada Primaverii, municipiul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 350809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 350809/22.07.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare strada Primaverii, municipiul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: +40 0231530143/103/+40 0231515142, Fax: +40 0231515142/+40 0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 0231502200, fax: +40 0231531595/+40 231515142, persoana de contact: Biroul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani din strada Piata Revolutiei nr. 1 -Sala de Sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare strada Primaverii, municipiul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Obiectul contractului de achizitie publica este ?Reabilitare si modernizare strada Primaverii, municipiul Botosani? in conformitate cu cerintele Documentatiei tehnice, componenta a Documentatiei de atribuire atasata la invitatia de participare in cadrul sectiunii Documentatie si clarificari.2.Valoarea estimata a contractului de lucrari este in suma de 4.401.777, 60 lei fara TVA cuprinzand si cuantumulprocentului aferent cheltuielilor "diverse si neprevazute?, respectiv suma de 400.161, 60 lei fara TVA reprezentandun procent de 10% din valoarea estimata a contractuluistabilit de proiectant in Devizul generalin conformitate cu prevederile H.G. nr. 28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii, publicata in M.O. nr. 48 din 22/01/2008. Valoarea aferenta cheltuielilor, ,diverse si neprevazute ? va fi decontata doar in cazul aparitiei de cheltuieli care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.3.Valoarea estimata a contractului fara suma reprezentand ?diverse si neprevazute? este de 4.001.616 lei fara TVA;
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 401, 777.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 16.000 lei. Pt.calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 29.04.2013.Perioada de valab a GP=perioad de valab a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de dep a ofertelor. In cazul extind perioadei de valabofertei perioada de valab a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezent. in original insotita de trad autorizin limba romana.GP se constin conf. cu art 86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instr. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez. in original, in cuantumul si ptr. perioada prev. in doc. de atrib.;aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu cond.confirm. acest. de catre banca emitenta pana la data si ora stabilita pentru deschid. ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii G.P. trebuie sa fie prezent. cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autorit. contract. are dreptul de a retine G.P. insituatiile prev la art87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contest ca nefondata, AC va retinecontestat. din GP confart.278^1 alin 1 lit.b din OUG 34/2006, in raport cu val. estimata a contract, suma de7.781, 61lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea form. impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, AC. va returna contest. suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004 art 16 alin 2 -vor prez. anexatGP o Declpe propria raspund privind incadrin categ IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie constituiteva fi de10% din pretulcontractului fara TVA. In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50%. Mod de const a Gar de buna exec in conf cu preved. art. 90 din HG 925/2006: -Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig.Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Statdin cadrul org. fiscal competent un cont la dispoz AC conf art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr. Rest gar de buna executie: - 70% din val gar in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, iar riscul ptr vicii ascunse este min. in baza unei solic scrise din partea Exec; - restul de 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului4 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea Formularului 5 din Sectiunea formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;2.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;3.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(doar pentru punctul /punctele de lucru implicate in derularea contractului).- Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?; Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: -Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat(prezentarea formularului F5 si a certificatelor de atestare fiscala).- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ).Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului 6 din Sectiunea Formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea proceduriide achizitie publica respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri sunt: Ovidiu Iulian Portariuc ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc-Director economic, Daniela Anitei-sef birou Achizitii publice, Maria Ciubotariu-consilier achizitii, Constantin Munteanu-consilier achizitii, Roscaneanu Iftimi Luminita- consilier achizitii, Mirela Gheorghita-sef serv contabilitate, Mitu Florin-sef serv investitii, Puiu Cezar-sef serv patrimoniu, Antoche Luminita Mihaela-sef serv urbanism, Palaghiu Mihai Dorin-sef birou cadastru, Epuras Dorel-sef serv edilitare, Dumitrescu Anca-sef serv resurse umane, Ciomaga Georgescu Oana Gina-sef oficiu juridic, Bulmaga Geanina- sef serv buget-finante, Ifrim Mihai-sef birou administrativ, Neica Oana-sef serv managemen proiecte, Tebecailo Mihai Cristian-manager public, Herghelegiu Cornel-director executiv, Semenescu Nicolae-director edilitare, Sandu Dan-arhitect sef, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Bucsinescu Lidia-consilier localAtentie;In cazulunui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecaremembru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de o traducere autorizatasi legalizata a acestora in limba romana Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: 1.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu date actualizate, din care sa rezulteca: a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) -Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actualela data limita de depunere a ofertelor.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC.b. Certificatul constatator va fi prezentatin original , copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul? .c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. In cazul ofertantului declarat castigator, autoritatea contractanta va solicita acestuiainainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Cifra medie de afaceri globaladin cel mult ultimii 3 ani.Cerinta minima de calificare: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 anisa fie cel putin egala cu suma de5.000.000 lei.Atentie!a.Conversia leu-valuta se face prin raportareala cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.- cursul mediu BNR leu/europentru anul 2010 este 4, 2099 lei- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2011 este 4, 2379 lei.- cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2012 este 4, 4560 lei., Cerinta nr. 2Documente edificatoare (bilanturi contabile / extrase de bilant sau alte documente ) care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului sicare sasustinacifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 anideclarate.Note: a. Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este obligata sa prezinte urmatoarele documente: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? Conform Formularului din sectiune Formulare.2.Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Angajamentu Ferm al Tertului sustinator financiar.4.Documente care sa confirme sustinerea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1. Lista principalelor Lucrariexecutate in ultimii 5 ani calculati pana la datalimita de depunere a ofertelor.2.Prezentarea ca experienta similara executarea in ultimii 5 anicalculati pana la data limita de depunere a ofertelora cel putin unui(1) contract sau maxim trei(3) contracte de lucrari similare ( lucrari de constructii/reabilitare/ modernizare de drumuri)a caror valoarea cumulata sa fie in suma de minim 2.000.000 lei fara TVA.Pentru a face dovada executariicontractelorde lucrari prezentate ca experienta similara, ofertantul va prezenta in copiilizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?urmatoarele documente: paginile relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare pentru demonstrareaexperientei similare/ procese-verbale de receptie/recomandari/ documente constatatoare) din care sa reiasa partile contractante, obiectul si valoarea contractului.Atentie: Cursul mediu BNR/EURO: - cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2010 este 4, 2099 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2011 este 4, 2379 lei-cursul mediu BNR leu/europentru anul 2012 este 4, 4560 leicursul mediu BNR leu/europentru anul 2013 este 4, 3882 lei, Cerinta nr. 2Declaratie privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitate1.-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2.-Informatiiprivind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pentru executia siindeplinirea obiectivului de investitii ce face obiectulptrezentei procedure de achizitie publica;, Cerinta nr. 3Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului(dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) insotita de Lista privind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare., Cerinta nr. 4- Declaratie privind Lista asociatilor si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite deacestia.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractantasolicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractantela datasemnarii contractului., Cerinta nr. 5Infomatii privindsubcontractareaDeclaratie privind listasubcontractorilor si partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia.In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii.Operatorii economici trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent: Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? -valabil la data limita de depunere aofertelor.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent - in copie lizibilasemnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Informatii privindStandardele de protectia mediuluiOperatorii economici trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform SR EN ISO 14001 sau echivalent: Prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? -valabil la data limita de depunere aofertelor.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistemul de management al mediuluiconform SR EN ISO 14001 sau echivalent - in copie lizibilasemnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer