Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Ciupercenii Noi, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 345330
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)
Numar invitatie: 345330/16.04.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Ciupercenii Noi, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUPERCENII NOI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENII NOI)Cod fiscal: 5001880, Adresa: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Telefon: 0251321002, Fax: 0251321002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200, telefon: +40 251321002, fax: +40 251321002, persoana de contact: Macamete Marius Pichi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 2, Ciupercenii Noi, Romania, cod postal: 207200, telefon: +40 251321002, fax: +40 251321002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Ciupercenii Noi, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru obiectivul: Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Ciupercenii Noi, judetul Dolj, conform proiectului tehnic si caietului de sarciniValoarea estimata fara TVA, pentru executia lucrarilor?Reabilitare si modernizare strazi, Comuna Ciupercenii Noi, judetul Dolj? de 9.039.522, 00 lei lei fara TVA, se constituie din urmatoarele: - cheltuieli pentru investitia de baza=8.934.716 lei- organizare de santier=10.673 lei- cheltuieli diverse si neprevazute= 94.133 lei fara TVAValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, reprezinta 1, 05% din valoarea estimata pentru executie, fara TVAValoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute in cuantum de 94.133, 00 lei fara TVA va fi decontata, doar daca apar, cheltuielile cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 039, 522 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 170. 000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO93TREZ2935006XXX000297, cod fiscal 5001880, deschis la Trezoreria Calafat4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1, lit.c) din OUG 34/2006 cu modif ulterioare5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/20066. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMMNota: Echivalentagarantiei de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul BNR dindata publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin.4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006Garantia de buna exec in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uriLa prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va prezenta - Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.4. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 4 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura7. Formularul nr. 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Mungiu Gheorghe ? primarManea Nelu Valentin ? viceprimarMindruMarioara ? secretarNetoiu Vetuta ? consilierDica Tanta - responsabil achizitii publiceMacamete Marius Pichi ?juristConsilieri local: Belcineanu Constantin, Caras Marcel, Doican Stelian, Duta Constantin, Grasu Dorinel, Kupferman Ana, Lucan Mariean, Miroescu Gabriel Marian, Privantu Gigel Dorel, Privantu Gigi, Raboveanu Atanasie, Rosescu Marian, Stancu Emil, Tigae GrigoreOfertantul /Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.8. Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Cerinta 1Certificate inregistrare persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca : este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: lucrari de drumuri, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: din acest document trbuie sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula.Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Certificate inregistrare persoane juridice straine: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11.Formularul 9-Informatii generale.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 16.000.000 leiValorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi., 2.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant In situatia in care bilantul contabil nu este inregistrat la organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, aut. contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceriIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta doc.solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc., in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei ec si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Completare Anexa 16 ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani(raportat la data limita depunere oferte), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Continuare Cerinta minimaOfertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani (raportat la data limita dedepunere a ofertelor) - cel putin un contract sau maximdoua contracte privind lucrari similare celor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie de minim 8.900.000 lei fara TVA .Se vor prezenta: Certificari de buna executie in care sa seindice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Formularul 15-Experienta similaraFisele de experienta similara vor fi insotite de certificarii de buna executie/copii de pe documenterelevante/procese verbale de receptie partiale/procese verbale la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie finala/orice alt document., Cerinta nr. 2a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anib) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorCerinte minime personal de executie- Coordonator/Manager de Proiect? experienta profesionalaprin participarea intr-un proiect.- Responsabil cu controlul calitatii (CQ), -Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructiilor de drumuri;
- un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca- Sef de santier: experienta profesionala prin participarea intr-un proiect. Studii superioare tehnice in inginerie CFDP;
-topografSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Continuare cerinta 2Pentru persoanele propuse se vor prezenta CV-uri precum si documente care sa probeze specializarea personalului de mai sus, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
-Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3/OUG34/2006- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, - Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru RTE valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Cerificat de atestare in conformitate cu prevederile legale pentru coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la datalimita de depunere a ofertelor.- pentru dovedirea experientei profesionale, pentru managerul de proiect si seful de santier se solicita documente care sa ateste participarea la cel putin un proiect, Cerinta nr. 3Anexa 13-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrariPornind de la specificul lucrarilor si de la etapele descrise in cadrul memoriului tehnic din cadrul caietului de sarcini, s-a solicitat ca ofertantul sa faca dovada urmatoarele utilaje in vederea executarii lucrarilor de drum, si a modului de detinere: -autobasculante- repartizor asfalt-cilindru compactor- Autobetoniere- Buldoexcavator- Excavator- Incarcator frontal- Pompa beton- Autogreder-Compactor terasamente- Compactor autopropulsat rulouri(valturi)- Automacara- Autocisterna- Repartizator finisor mixturi asfaltice- acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare, - acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare- Statie de betoane- Statie preparare mixturi asfaltice- Laborator de incercari minim de gradul II.-se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echip tehnice, pentru indep coresp a contractului, Anexa nr.18 - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantullegal sau imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va prezenta Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Ofertantul va prezenta1 Anexa nr.44? Model de acord de asociereIn cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu preved art 44 din OUG nr. 34/2006., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conf. cu prev. art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si prof invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de aprezenta un angaj ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate- Anexa nr. 20- Anexa 21 si Anexa 22 ? Decl. tert sustinator tehnic si profes.. , declaratii neincadrarea in prev art.180 , 181 lit. a), c1) si d, 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1Certificat SR EN ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, valabil la data limita de depunere a ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din altestate ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie., Cerinta nr. 2Certificat SR EN ISO-14001 valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UniuniiEuropene.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer