Achizitie publica - Reabilitare si modernizare strazi si trotuare in Mun. Sf, Gheorghe
Detaliu pentru invitatia numarul 353991
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353991/23.09.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare strazi si trotuare in Mun. Sf, Gheorghe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, persoana de contact: Balint Reka, Jozsef Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Mun. Sf. Gheorghe Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, biroul nr.38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare strazi si trotuare in Mun. Sf, Gheorghe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si modernizare 12 strazi si trotuare din Mun. Sf. Gheorghe, conform listelor de cantitati din Caietul de sarcini dupa cum urmeaza: - Lucrari de drum minim 100 mp, max 58000 mp- Canalizare pluviala minim 100 ml, maxim 4700 mlIluminat public minim 10 ml, maxim 1200 ml.Obiectul unui singur contract subsecvent ar putea fi: - Lucrari de drum minim 100 mp, max 12000 mp- Canalizare pluviala minim 100 ml, maxim 940 mlIluminat public minim 10 ml, maxim 240 ml.Procentul de 9, 6% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 1817557 lei( 9, 6% din valoarea estimata a contractului fara divese sineprevazute)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 728, 099 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 375000 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50 %din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 2) In cazul unei asocieri, asocierea trebuie sa se incadreze in conditiile impuse deLegea nr. 346/2004 Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia departicipare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. 3) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei filecec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a uneisume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoareaPrimariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146 In oricesituatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.Data la care se va face echivalenta lei/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, incel mult 7 zile de la incheierea contractului conf. art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati; printr-un instrument de garantare emisin cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumeledatorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organuluifiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispoozitia autoritatii contractante.IMM urile beneficiaza defacilitatile acordate Legii 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 1. 2.Declaratie privindneincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat deAdministratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetullocal scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicatein derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 a ofertantului, completata in conformitate cuFormularul nr. 17. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Antal Arpad Andras Viceprimar ? Sztakics Eva-Judit, Tischler Ferenc , Comisia deevaluare: Sztakics Eva-Judit, Balint Reka, Biro Laszlo, Laszlo Csaba, Baksai Edit 4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu ofertaindependenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura In cazul unei oferte comune, situatia personalasi capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sauprofesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite deacela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Cerinta 1: Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului.Certificatul se poatedepune si in copie conform cu originalul. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de averifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului clasat pe primul loc, inainte de atribuireacontractului. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii deatribuire. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea dincontract pe care o realizeaza. Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatoriloreconomici din statul respectiv, , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectulprezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere aofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii cuspecializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilordeclarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare incontractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documenterelevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invocasustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asocierea Op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna. Se va prez acordul de asociere din care vor rezultacel putin urm: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de execintegrala a contr, la termen si in conditiile asumate prin acesta -nominalizarea liderului asoc, a membrilor asoc, impreuna cu datele deidentificare ale acestora -comunicarile dintre AC si membrii asoc cu privire ladesf procedurii de atribuire se vor face cu liderul asoc -in cazul in care ofertaasoc este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contr de achizitiepublica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc -partile din contrcare urm sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Ofertele depuse inasociere tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate info solicitatede la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare. -sa fiesemnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii., Experienta similara -ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsitin ultimii 5 ani calculati retroactiv de la data limita de depunere a ofertelor, in cadrul unui contract cel putin o lucrare similara a carei valoare sa fie de cel putin , 5400000 lei fara TVA.Se considera contract similar lucrari de constructii/modernizari/reabilitari in infrastructura de transport rutier.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an in parte. Demonstrarea experientei similare se va face prin certificari de buna executie conf art.188 alin3 litera a/ OUG 34/2006.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani cu informatiileprevazute la art 188, alin 3, lit a din OUG 34/2006: certificari de bunaexecutie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale dindomeniu si daca au fost duse la bun sfarsit). Operatorii ec. nerezidenti(straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata silegalizata a acestora in l. romana. Pentrucontractul de experientasimilara se va prezenta un Formular nr.20, completat distinct.Neprezentarea documentelor solicitate mai sus, duce la descalificarea ofertantului., Personal minim solicitat pentru indeplinirea contractului: -Mananger proiect, cu studii superioare , trebuie sa dispunadecel putinun certificat de absolvire al unui curs de manager de proiect sau echivalent-1 pers-Sef santier , cu studii superioare tehnice - 1 pers- Responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia pentru domeniul de atestre II constructii drumuri-1 pers-se va solicita doar atestatul/legitimatia fara diploma de studii- Topograf cu autorizatu OCPI-1 pers- Responsabil PSI( pers numita in functia de responsabil cu prevenirea incendiilor, s dispuna de cel putin un certificat de absolvire al unui curs cod COR 541902 sau echivalent)-Responsabil cu calitatea, cu decizied numire -1 pers- Coordonator in materiede sanatate si securitate in munca , cu formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate actualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art.59 din HG 300/2006-1 pers- Expert de mediu, cu studii sperioare in domeiu-1 persDovada cerintelor se va realiza prezentand copii dupa contracte de munca, autorizatii, diplome de studii, atestate, act de colaborare, sau acord de subcontractare, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ptr. membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului.Se vor prezenta: -contr individ. de munca si/sau contractele de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare-diplome studii- valabilitatea autorizatiilor/certificatelor/legitimatiilor de atestare prof. se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor- CV- Anexa la Formularul nr. 6-declaratie de disponibilitate conf modelului prevazut la Formularul nr. 7Nota: Neprezentarea documentelor solicitate mai sus dece la descalificarea ofertantului., Informatii privind capacitatea tehnica Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compusa din: -statie de preparare mixturi asfaltice -1 buc- repartizor mixturi asfaltice-1 buc- cilindru compactor -3 buc- compactor vibrator pentru terasamente- 1 buc- mai compactor -1 buc- matura mecanica -1 buc- instalatie de aplicat emulsie bituminoase -1 buc- excavator pe pneuri sau buldoexcavator -2 buc- autobasculante avand sarcina utila de 18 tone sau mai mari -7 buc- autogreder -1 buc- - buldozer -1 buc- motocompresor -1 buc- masina de taiat beton si asfalt -1 buc- freza pentru imbracaminti asfaltice si beton- 1 bucNot: statia de preparat mixturi asfaltice va fi situat la o distanta care sa asigure calitatea mixturii asfaltice la standardele in vigoare. - Op.ec trebuie sa prezinte acte de proprietate sau contracte/ conventii/acorduri de inchiriere / acorduri de angajamente/ orice alt document emis decatre un tert, la data limita de depunere a ofertelor, pentru dovada dispuneriiutilajelor, instalatiilor si echipamentelor ce vor fi angajate in exec lucr.Numarul si capacitatea utilajelor vor fi corelate conform solicitarilor pentru indepinirea corespunzatoare a contractului.Nota: Neprezentarea documentelor solicitate mai sus duce la descalificarea ofertantului., Informatii privind capacitatea profesionala Declaratia care contine informatii privind efectivele medii anuale ale pesonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent Certificatprivind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificateechivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasavalabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respectiveinsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele demanagement al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din caresa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazulin care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea. b) In cazul asocierii unui grup de operatorieconomici, cerintele privind standardele de management al calitatii vortrebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu naturapartii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalent Certificatuluiprivind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 saucertificate echivalente aflate in termen de valabilitate la data LIMITA adepunerii ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasavalabilitatea certificatului la data LIMITA de depunere a ofertelor. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respectiveinsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele deprotectie a mediului nu se accepta prezentarea de documente din care sarezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul incare dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea. b) In cazul asocierii unui grup de operatorieconomici, cerintele privind standardele de protectie a mediului vor trebui safie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii decontract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:58